MuscleMeat

Log KaLe

Ziet er netjes uit hoor, nu langzaam wat gaan zakken qua koolhydraten.

Pff wat een gewichten allemaal man, ben echt benieuwd hoe je er uit gaat zien op 6%.

• Topic Starter Topic Starter
REUS zei:
Ziet er netjes uit hoor, nu langzaam wat gaan zakken qua koolhydraten.

Ik zal niet echt gaan zakken in de carbs, maar een calorietekort creeeren met cardio. Dan blijf je mooi vol en rond in de cutperiode. Onder de 12-10% zal ik wel met de carbs gaan dalen.

14-03-06

Rug

Deadlift

10x60
6x120
6x150
6x180
4x205
4x230!! (PR) .. wel touch n go

Bent over row
8x100
8x120
8x140
8x160!! (PR)

Cable high row
10x80
8x100
8x100
6x120 (PR)

Closegrip pulldown
8x80
8x90
8x100
8x110

Straightarm pullover (Afterburn)
20x60
20x50

Opmerking: OEHOE!

Please vertel me dat die getallen grammen voorstellen.:(

Damn, wat een gewichten!

Nee geen grammen en ook geen pounds :p

ook geen ounces hoop ik!:D, goede dead en bor

Kale, ik was wel benieuwd of jouw kuiten inmiddels wat in omvang toe zijn genomen door je gain in bodyweight.

lekkere rug training kerel hoe gaat het met de cut

heerlijk zo'n lekkere zware training!

jammer dat in onze sportschool ( waar ik de laatste tijd te weinig kom), niet echt veel kerels van jou kaliber rond lopen!:eek:

suc6!:D

jimi zei:
lekkere rug training kerel hoe gaat het met de cut

Gewicht blijft nog steeds stabiel. Wilde gister beginnen met cardio, maar dat trok ik echt niet meer. Ik was compleet gesloopt (DUH! :D ). Vanavond begin ik met cardio.

klusmier zei:
heerlijk zo'n lekkere zware training!

jammer dat in onze sportschool ( waar ik de laatste tijd te weinig kom), niet echt veel kerels van jou kaliber rond lopen!:eek:

suc6!:D

succes verder met de cardio hoevaak wil je dit gaan doen

ik begin met 3x 20 minuten per week..

na de trainingen of gewoon appart

de rest van je deadlift sessie wel neerleggen en dan doorgaan?

bors/deads zijn ziek. he als we gaan trainen ga je wel rustig aan doen he want dit kan ik niet verdragen!!!!

punani zei:
de rest van je deadlift sessie wel neerleggen en dan doorgaan?

bors/deads zijn ziek. he als we gaan trainen ga je wel rustig aan doen he want dit kan ik niet verdragen!!!!

heheh :D

Zowiezo word het een borst/triceps training voor mij als ik bij olympic ga trainen. Dit ivm zwaardere dumbbells :D Kijken hoever ik kan gaan :)

Oh en de deadlifts zijn idd neerleggen, loslaten, opnieuw heffen. Die 230 is touch n go.

KaLe zei:
heheh :D

Zowiezo word het een borst/triceps training voor mij als ik bij olympic ga trainen. Dit ivm zwaardere dumbbells :D Kijken hoever ik kan gaan :)

Oh en de deadlifts zijn idd neerleggen, loslaten, opnieuw heffen. Die 230 is touch n go.
oke goed!! vorige had ik namelijk geen spotter en durfde ik niet heel ver te gaan. de zwaarste db zijn voor jouw dat weet ik zker!

deadliften leg ik hem ook altijd neer.

Terug
Naar boven