MuscleMeat

Log KaLe

je gaat echt goed.. gruwelijke PR's.. die dips ook echt.. nice nice nice!!

• Topic Starter Topic Starter
:) :) die dips waren makkelijk (behalve de laatste set), maar de rest van de triset oefingen.... bwoha!! pijn en brand!

KaLe zei:
16-03-06

Even geen benen gedaan (nog steeds overbelaste kuit en in mindere mate mijn lies).

Wel kuiten, buik en cardio (20 minuten touwspringen en 20 minuten fietsen)

@Adema: touwspringen is mischien wel een goeie voor de kuiten, althans ik voelde ze prima ;) Het is het proberen waard.

heb je weer last van je lies kale? k*t spier he? ik heb er nu nog steeds (wel stuk minder) last van m'n lies.

is al sinds augustus..

kun je nu (het genezen is) wel weer vol gas squatten? of moet je nu nog steeds erg oppassen met je lies?

Damn je shrugs blijven ":eek:". Goed bezig KaLe, PR's blijven halen ook al cut je.

@frenkie:
jup, begin weer lichtelijk last te krijgen.. even een week geen benen gedaan en hopelijk kan het deze week weer. Het blijft terugkomen!!

Overbelaste adductoren (binnenkant) ?

ben jij een rugby speler:D? welke club?

AlexT zei:
ben jij een rugby speler:D? welke club?

nee.. heb ooit eens meegedaan met een vriendentoernooi van de club van een maat van me. Bij de warming-up liep ik al de blessure op door een oefenpartijtje :D

thanks, maar had het al gevonden :)

netjes hoor!

je gaat hard.

Ja, alleen begin ik nu wel griep te krijgen :( Loop echt al maanden te kwakkelen, maar nu lijkt het toch echt zover te komen. Heb al verhoging, pijn aan me knar, zwaar snotterig. Ik ga vanavond wel trainen, desnoods iets rustiger aan. Even kijken hoe het verloopt.
Morgen kan ik verdorie ook alweer niet trainen ivm een etentje van mijn werk. Dan kom ik dus tegen half 2 a 2uur 's nachts thuis (incl lange reis). En de volgende dag weer om 6 uur op. :( en dan 's avonds trainen. Ach.. we zien wel :)

Kale, moest je veel terug in je gewichten met de trisets?
Ik toch ruim 40-50% minder.

PR's tijdens de cut.. gewoon inspirerend :D

en als je ziek begint te worden.. pak gewoon even rust, hoe moeilijk dat ook is.. rust pakken met wat extra vitamine C en goed eten zodat je je weerstand weer in orde maakt.. trainen terwijl je ziek bent of bijna ziek bent heeft geen nut, dat weet je zelf ook wel na 5 jaren trainen toch..

Dat weet ik idd ook :) Maar ik ben eigenwijs ;)

RichardV zei:
Zo weinig??
De 1e oef kan ik theoretisch gewoon normaal gewicht maar de 2e echt niet en de 3e al helemaal niet.:D

Ja, bij mijn triceps ging het wel goed..
Alleen als ik dit bij borst doe (bijv. flyes, chestpress, benchpress) dan ga ik ook streng naar beneden :D

RvR zei:
trainen terwijl je ziek bent of bijna ziek bent heeft geen nut, dat weet je zelf ook wel na 5 jaren trainen toch..

Als je rustig aan doet valt dit wel mee. Niet als je doodziek bent natuurlijk...

Terug
Naar boven