AndroidHealthClinic

Log KaLe

• Topic Starter Topic Starter
Rug + biceps

pulldown
10x80
8x100
8x120

close grip pulldown
10x80
8x90
8x100

Bent over row
10x60
8x100
8x140
3x180! (pr)

Dumbbellrow (met EZ-bar)
10x50
8x60
6x70

Dumbbellcurl
8x24
6x28
6x32 ging k*t!!

one arm cable curl
10x30
8x35
6x40

Hyperextensions
12xbw+10
10xbw+15
10xbw+20

Cardio
25 minuten fietsen

Opmerkingen: Ik ging er vrij ziek heen en eenmaal bezig ging het toch wel. Die BOR is echt wazig. Moest en zou de 180 proberen. Ging voor 2 reps, maakte er 3. Geweldig! Niet helemaal strikt, dat wil zeggen dat ik wel met mijn benen wat meeveerde. Vanaf biceps was ik op, verrot en zuur. Helaas..

Nu galmen mijn oren en ben wazig. Hopen dat het niet doorzet en dat ik morgen met griep op me nest lig.. :(

Laatst bewerkt:
Nette training weer stadsgenoot.

Voel je die BOR's trouwens niet in je onderrug?

ja dat wel helaas. Ik heb wel een riem omgedaan, omdat ik al wat last van mijn onderrug had. De druk word vrij groot op een gegeven moment.

Heb even wat trainingen van je doorgenomen, zeer netjes allemaal, alleen zie ik geen deadlift. Je bent wel insane sterk met je BOR.

Moet je toch beter kijken ;)
Deze week geen DL gedaan omdat ik wat grieperig ben. Vorige week mijn pr 4x230 gehaald en ik pak met benen de RDL.... ;) Op pagina 1 en 3 staan ze. Dit log is pas 2 weken oud ;)

In principe doe ik in week 1 deadlift bij rug (de regular), in week 2 bij benen (romanian).

die BOR's zijn echt monsterlijk............!!

ik ben dan weliswaar een stuk lichter, maar kom niet verder dan de 100 ( setjes met 80)

probeer die zerchers ook eens, volgens mij kun je daar ook wel mee overweg ! ;)

zerchers voelen bij mij helemaal niet chill. Ik krijg last van mijn armen en kom niet verder dan een set met 120..

KaLe zei:

@frenkie:
jup, begin weer lichtelijk last te krijgen.. even een week geen benen gedaan en hopelijk kan het deze week weer. Het blijft terugkomen!!

hmmm, ben je welles naar de fysio geweest? Sinds ik daar nu behandeld word (ong 2 maanden nu) heb ik eindelijk (bijna) geen pijn meer tijdens het staan en lopen.. ik heb nu (niet altijd) pijn bij het zitten (op bepaalde stoelen :rolleyes:) en zwaar belasten (trainen, lang werken).

Heb je geen last van je lies tijdens deadliften? kun je nog wel pijnvrij squatten etc?

pijnvrij squatten niet, deadliften wel (althans.. ik moet oppassen voor een oude hamstringblessure die weer wat opspeelt..)

Niet pijnvrij squatten? dat wil zeggen dat je na of tijdens het squatten pijn hebt in de lies? of heb je alleen pijn in je knieën?

vooral knieen en in mindere maten mijn lies.

Vandaag borst + triceps

Voel me echt slecht vandaag. 3 uur geslapen (had gisteravond een etentje en heb er 2 uur over gedaan om thuis te komen), zwaar verkouden.. toch maar gaan trainen. Begon ernstig k*t met de incline, maar daarna ging het wel redelijk.

inlcine benchpress
12x70
8x90
2x110 - drop naar 12x70 (zwaar klote die 110 :( )

Chestpress
12x100
10x120
7x140 pr

cable flyes
10x30
10x30
8x30

Low crossovers
12x25
10x30
8x35

Skullcrushers
10x50
8x60
6x70 (pr)

Incline tatepresses
12x20
10x24
6x28

One arm reversed extension
8x30
8x30
8x30

Cardio
5 minuten touwspringen
25 minuten fietsen

Toch nog pr's neergezet met mijn zieke vermoeide kop :D

Vandaag toch maar even een dag rust. Ik durf niet echt te gaan squatten zoals ik me nu voel. Even kijken hoe ik me morgen voel. Dan maar een dagje verschuiven.

Verdomme waarschijnlijk een golfarm te pakken :( Heb er al een tijd een beetje last van, maar het word nu toch wel heel erg. Even in de gaten houden dus :(
Het gaat verdomme net zo lekker. Pr na pr, word je stront en strontverkouden en nog een een golferselleboog. Aaargh :mad:

Zo te zien ben je toen je klein was in een ketel met toverdrank gevallen of niet? Mooie stats hoor, keep it up :)

zure shit Kale, maar die pr's slepen je er wel doorheen man

goede skulls en tatepresses!

KaLe zei:
Vandaag toch maar even een dag rust. Ik durf niet echt te gaan squatten zoals ik me nu voel. Even kijken hoe ik me morgen voel. Dan maar een dagje verschuiven.

Verdomme waarschijnlijk een golfarm te pakken :( Heb er al een tijd een beetje last van, maar het word nu toch wel heel erg. Even in de gaten houden dus :(
Het gaat verdomme net zo lekker. Pr na pr, word je stront en strontverkouden en nog een een golferselleboog. Aaargh :mad:

tis wat die blessures he? ik dacht eerst ook altijd dat ik onverwoestbaar was.. maar nu ben ik er op de hard way achtergekomen.

ik ga btw iets nieuws proberen, aangezien ik niet kan beulen maar wel kan cardio-en ga ik nu 3-4x per week veel cardio doen en ik ga cutten :D droogtrainen naar de 65 kg en dan als me blessures zijn hersteld bulken als een maf en 20 kg massa kweken :D :D

niet zeuren kale:D

nee serieus klote van je lies. je pakt idd wel ziekelijk veel pr's. hoe gaat trouwens je cut?:

Terug
Naar boven