- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Brolly zei:Als je rustig aan doet valt dit wel mee. Niet als je doodziek bent natuurlijk...
Nee precies, zit wel op mijn werk, dus kan ik ook trainen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brolly zei:Als je rustig aan doet valt dit wel mee. Niet als je doodziek bent natuurlijk...
iddKaLe zei:Nee precies, zit wel op mijn werk, dus kan ik ook trainen.

Op pagina 1 en 3 staan ze. Dit log is pas 2 weken oud 
KaLe zei:thanks
@frenkie:
jup, begin weer lichtelijk last te krijgen.. even een week geen benen gedaan en hopelijk kan het deze week weer. Het blijft terugkomen!!
) en zwaar belasten (trainen, lang werken).
)
Heb er al een tijd een beetje last van, maar het word nu toch wel heel erg. Even in de gaten houden dus 

KaLe zei:Vandaag toch maar even een dag rust. Ik durf niet echt te gaan squatten zoals ik me nu voel. Even kijken hoe ik me morgen voel. Dan maar een dagje verschuiven.
Verdomme waarschijnlijk een golfarm te pakkenHeb er al een tijd een beetje last van, maar het word nu toch wel heel erg. Even in de gaten houden dus
Het gaat verdomme net zo lekker. Pr na pr, word je stront en strontverkouden en nog een een golferselleboog. Aaargh![]()
droogtrainen naar de 65 kg en dan als me blessures zijn hersteld bulken als een maf en 20 kg massa kweken