MuscleMeat

Log Kayleeeb!

• Topic Starter Topic Starter
:D Nieuwe schemaaa's, altijd leuk! Hoe zag je schema er eerst uit? Meer fullbody ofzo?

Ik trainde gewoon waar ik zin in had (meestal benen schouders) zo veel mogelijk zo zwaar mogelijk
:)

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Hoe gaat het nu met eten? Heb je al concrete plannen?

Nee noh niet wel een klein schemaatje maar ben nog niet tevreden. Maandag even verder naar kijken :)

Ziet er uit als een leuke training, nu je eten nog naar je wens en je kunt knallen!

Zoooo vandaag schema 2 gedraaid en daarna een uurtje gespint heerlijk!

Squat
4x8 35,45,50,50(pr:))

Deadlift
2x8 30,40 nog beetje pijn in m'n rug van hyberextension

One leg lunges
4x8 bw

One leg extension
4x8 15,20,20,20

Bench press
4x8 25,25,25,25

Incline dumbel press
4x8 10,10,10,12(pr)

Fly flat
4x8 6,6,6,6

Overhead triceps extension
4x8 7.5,7.5,10,10

Cable extension one arm
4x8 3.5,3.5,5,5

Aardig geknald heerlijk getraind
Half uurtje rust shakie erin geknald en een uur gespind me triceps brandde weg door het leunen op het stuur hahah zo voor de eerste keer best een schouderklopje waar hihih

:):):):):):)

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Ziet er uit als een leuke training, nu je eten nog naar je wens en je kunt knallen!

Jaa echt hoor :) gelukkig is mijn zus personal trainer dus ik kan mooi meteen een 12-punt meeting laten doen weet ik precies hoe ik ervoor staat :) dus ze kan me voeding ook fve checken

Squat gaat lekker vooruit!

Thnks idd.Ja inderdaad moet gewoon meer durven dan gaan me pr's veel sneller

Durf je niet omdat je bang bent dat je niet meer omhoog komt of? Vraag anders of er iemand bij komt staan.. Of hebben ze gewoon een squat rek waar je van die stangen in kunt doen als beveiliging voor als je niet meer omhoog komt als je begrijpt wat ik bedoel.

Durf je niet omdat je bang bent dat je niet meer omhoog komt of? Vraag anders of er iemand bij komt staan.. Of hebben ze gewoon een squat rek waar je van die stangen in kunt doen als beveiliging voor als je niet meer omhoog komt als je begrijpt wat ik bedoel.

Nee dat is het niet dat gebeurt me wel eens in het squatrek geen problemen meehaha is meer dat ik natuurlijk een half jaar geleden ben geopereerd aan me knie en niet weet hoe ver ik kan gaan ga vaak te snel en te vaak

Goeie training en lekkere PR :D gaat lekker :)

Oke heb eerste schemaatje gemaakt. Iets te weinig eiwitten en wel veel te weinig vetten.

Dit is een schema voor een trainingsdag krachttraining en met cardio moet dus nog wat kcal bij.
Weet iemand wat variatie voor de lunch heb nu gewoon saai brood met kipfilet maar misschien iets gezonders (minder koolhydraten?)

Wil nog een schema maken voor niet trainngsdagen en gewoon krachttrainigsdagen. die maak ik later wel wat een werk zeg haha..

kcal behoefte zijn:
144 gr eiwit
57 gr vetten
228 gr koolhydraten

:) thnks voor het checken alvast...

Bijlagen

Voor de lunch kan je op brood ook dingen als huttenkase met tomaat/komkommer nemen.
Of smeer wat pesto erop en dan wat kipfilet.
Tonijn uit blik met uitje/stukjes appel e beetj eketchup erdoor en op brood.
eitje
er zijn zoveel variaties.

ipv brood
Salades maken. Kan je met rijst/pasta/mais/kidneybonen/witte bonen als basis doen voor KH
Met tonijn/kipfumez/ei/huttenkase etc erdoor
gesneden rauwkost erdoor
wat transparante dressing (evt wat olie als je vetten mist of anders wat pijnboompitjes)
en klaar

Hier kan je heel veel in combineren en ook spelen met je hoeveelheid aan KH.

Je eiwitten zijn imo prima , zou zoals je zelf al aangaf wel iets vet toevoegen minstens 1gr per lichaam gewicht.
edit: Vervang de kipfilet voor gehakt en voeg melk toe bij je oats en je vetten zouden oke moeten zijn.

Voor de lunch kan je op brood ook dingen als huttenkase met tomaat/komkommer nemen.
Of smeer wat pesto erop en dan wat kipfilet.
Tonijn uit blik met uitje/stukjes appel e beetj eketchup erdoor en op brood.
eitje
er zijn zoveel variaties.

ipv brood
Salades maken. Kan je met rijst/pasta/mais/kidneybonen/witte bonen als basis doen voor KH
Met tonijn/kipfumez/ei/huttenkase etc erdoor
gesneden rauwkost erdoor
wat transparante dressing (evt wat olie als je vetten mist of anders wat pijnboompitjes)
en klaar

Hier kan je heel veel in combineren en ook spelen met je hoeveelheid aan KH.

Thnks voor de tips! Is wat moeilijk om salades mee te nemen naar school etc. Maar idd wat exta op brood smeren kan geen kwaad

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Je eiwitten zijn imo prima , zou zoals je zelf al aangaf wel iets vet toevoegen minstens 1gr per lichaam gewicht.
edit: Vervang de kipfilet voor gehakt en voeg melk toe bij je oats en je vetten zouden oke moeten zijn.

Melk bij oats idd slim!
Avond eten verschild per dag. Rijst pasta of aardappelen en kip en gehakt wisselt met groente

Maar wat vaker gehakt top:)

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Melk bij oats idd slim!
Avond eten verschild per dag. Rijst pasta of aardappelen en kip en gehakt wisselt met groente

Maar wat vaker gehakt top:)

Misschien nog een tip , als je niet aan je vette komt omdat je geen vettig voedsel hebt tijdens je avond eten (ik ga ervan uit dat je mee eet) dan kun je die vetten ook compenseren op een andere dag, als je maar uiteindelijk aan alles komt aan het einde van de week / maand. :)

Misschien nog een tip , als je niet aan je vette komt omdat je geen vettig voedsel hebt tijdens je avond eten (ik ga ervan uit dat je mee eet) dan kun je die vetten ook compenseren op een andere dag, als je maar uiteindelijk aan alles komt aan het einde van de week / maand. :)

Heb liever gewoon alles strak op een dag dan dat ene dag meer danandere maar bedankt voor de tip

Ziet er goed uit je schema hoor!:) Geen boter op je brood trouwens????

Rust dagje.. Haat aan rustdagen.. :( morgen weer trainen!:D:D. Net weer bezig geweest met schema's. Zet ze hier even op als jullie ernaar willen kijken, mijn dank is groooooot:)

Een schema voor dagen naar school en een schema voor dagen naar stage.

Bijlagen

ben nu toch lekker bezig. nog een schema voor een schooldag :)

ik merk dat ik vandaag een tekort aan training of iets heb. ben de hele dag al aan het klagen en hopen dat het snel zondag is omdat ik zin heb om te trainen. Dan maar me dag doorkomen met schemas maken. morgen maar even een aantal boodschapjes halen. Maandag starten met de schemas :)

Bijlagen

hahaha zo herkenbaar....dat chagrijnige als je een dag niet kunt trainen ;)

Terug
Naar boven