XXL Nutrition

Log Kayleeeb!

Lekkere training zeg!! :D

Woww goeie training haha :D

Ziet er goed uit!! Spierpijn here you come haha

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit!! Spierpijn here you come haha

Heerlijk de dag door gekomen pfff.. Heeel fijn.

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Vandaag dagje rust, begonnen met nieuwe schema's (training en voeding) maken. Zal ze later hier posten voor een check:)
Hb wel een vraagje, mijn onderhoud is 2445 daar haal ik 500 kcal vanaf, dan hou ik1945 kcal over. Stel ik loop die dag hard rn verbrand 500 kcal moet ik die dan extra eten of geen vervangende voeding nemen zodat m'n tekort gemroter word?

Als je ook nog cardio gaat doen zou ik op onderhoud eten, anders krijgt je lichaam te veel stress

waarom moeilijk? te veel of te weinig?

waarom moeilijk? te veel of te weinig?

Nou heb een tijdje beetje naar de extreme kant can te weinig geleefd dus ben snel bang dat ik of te veel eet zodat ik aankom of weer te weinig eet waardoor mijn resultaten weer zullen gaan zakken..

ik begrijp het, lastig om dat tussen je oren aan te passen dan.

Je kunt natuurlijk ook een deel minder eten en wat cardio erbij doen. Dat je bijvoorbeeld 250kcal met cardio verbrand en 250kcal onder onderhoud gaat zitten :)

Je kunt natuurlijk ook een deel minder eten en wat cardio erbij doen. Dat je bijvoorbeeld 250kcal met cardio verbrand en 250kcal onder onderhoud gaat zitten :)

Zou inderdaad ook kunnen. Ik ga verschillende schema's maken: trainingsdagen, niet trainingsdagen (werk) en trainingsdagen met cardio. Zo heb ik genoeg variatie en mogelijkheden( ben altijd perfectionistisch met dit soort dingen) alles moet afgewogen zijn op de gram nauwkeurig etc..

Gister voor het eerst met me nieuwe schema's gewerkt. Ga dus nu trainen in 2-split schema 1 is rug schouder en biceps en schema 2 is benen borst triceps train 4 x per week dus week een schema 1,2,1,2 en week 2 2,1,2,1 omdat er tussen di en do net niet genoeg herstel is. Is een 4x8 schema proberen elke training op 1 gewicht te houden en per training omhoog proberen te komen

Gister rug schouder biceps nog welngespeeld met de gewichten aangezien eerste keer was

Bent over row
4x8 27.5,30,35,30

Lat pull down
4x8 30,35,40,35

Dumbel row
4x8 12,12,12,14

Hyber extension
4x8 bw,10,10,10

Military press
4x8 20,20,20,20

Arnold press
4x8 6,6,6,7

Backfly
4x8 6,6,6,8

Biceps barbell curl 21
2x 12.5

Moest alles er snel doorheen rammen ivm tijdnood hebb alleen biceps curl 60gr bankje overgeslagen.
Vandaag benen borst triceps

Vind me schema nu al leuk:):):)

nice training, mooie oefeningen.

nice training, mooie oefeningen.

Thnks. Arnold press was een oefening die ik nog niet eerder had gedaan. Vind het een lekkere oefening maar bij de laatste 2 setjes was de verzuring erg aanwezig en kon die holling in me rug bijna niet tegen houden.

:thumb:Dat geloof ik graag ik doe die meestal als laatste schouder oefening met weinig gewicht.

Inderdaad leuk schema :D

:D Nieuwe schemaaa's, altijd leuk! Hoe zag je schema er eerst uit? Meer fullbody ofzo?

Hoe gaat het nu met eten? Heb je al concrete plannen?

Terug
Naar boven