MuscleMeat

Log Kayleeeb!

Dat gaat lekker hier! mooie PR's!

Nice training en weer prs

Zo jij hebt flink geknald!

Zo, jouw bench press is ook al netjes hoor, met nieuwe PR! Goed gedaan :) Lekker gevoel he!

• Topic Starter Topic Starter
Zo, jouw bench press is ook al netjes hoor, met nieuwe PR! Goed gedaan :) Lekker gevoel he!

Heerlijk:D kan nog veel beter maar een begin is er haha:) vind t nooit zo fijn om alleen te benchen haha..

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Lekkerrr rug, schouders en bicepssss

Bent over row
4x8 35,40,40,40

Lat pull down
4x8 35,40,40,35

Hyber extension
4x12 bw (moest even verzuren)

Dumbel row
4x8 16,16,18,18

Military press
4x8 17.5,19,22.5,22.5

Arnold press
4x8 9,9,9,8

Back fly
4x8 8,9,9,9

Biceps curl 21en
4x 15,15,17.5,17.5

:):) kan even zo snel geen pr's vinden haha helaas maar was wel lekker :) misschien wel wat vpr's

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

Lekkerrr rug, schouders en bicepssss

Bent over row
4x8 35,40,40,40

Lat pull down
4x8 35,40,40,35

Hyber extension
4x12 bw (moest even verzuren)

Dumbel row
4x8 16,16,18,18

Military press
4x8 17.5,19,22.5,22.5

Arnold press
4x8 9,9,9,8

Back fly
4x8 8,9,9,9

Biceps curl 21en
4x 15,15,17.5,17.5

:):) kan even zo snel geen pr's vinden haha helaas maar was wel lekker :) misschien wel wat vpr's

Haha perongeluk dubbel gepost, ik dachr al zoveel had ik toch niet gemist!
Goed bezigg en als het voor je gevoel goedgaat is het toch ook goed he op een gegeven moment ben je wel een beetje de draad kwijt met die vpr's (heb ik vaak haha)

Goeie training! En inderdaad, belangrijkste is dat het lekker aan voelt, die (v)pr's zijn dan minder belangrijk!

Super lekker :D Blijven gaan.

Haha perongeluk dubbel gepost, ik dachr al zoveel had ik toch niet gemist!
Goed bezigg en als het voor je gevoel goedgaat is het toch ook goed he op een gegeven moment ben je wel een beetje de draad kwijt met die vpr's (heb ik vaak haha)

Zo enthousiast dat ik m gewoon 2 x post hahah

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Goeie training! En inderdaad, belangrijkste is dat het lekker aan voelt, die (v)pr's zijn dan minder belangrijk!

Ja inderdaad vind ik ook. Echte pr's hou ik wel bij

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Thnksss komt goed!!!

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Gisteravond nog even lekker hardgelopen! 5 km 30 min!! Dit heb ik heel lang niet meer gekund met mijn knie!

En nog 25 minuten piramide training

Elke min +0,5 van 5.0 naar 10.0

Elke 30 sec +0,5 van 5.0 naar 10 en van 10 naar 5.0

:) heerlijk hb nu wel dikke spierpijn in me bennen can al dat geren haha

Nice :D

gaat lekker! keep it up!

Lekkeerrrre training. Vandaag ook voor t eerst 21 curls geprobeerd omdat ik t bij jou zag staan, damn die zijn fijn!

:d:d

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Komt helemaal goed :)

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Lekkeerrrre training. Vandaag ook voor t eerst 21 curls geprobeerd omdat ik t bij jou zag staan, damn die zijn fijn!

Heeeeeel nice! Ze zijn nice he echt die pomp wauw :) hoeveel deed je?

Goed bezig meid :) prs hoeft ook niet altijd. Is wel leuk natuurlijk maar als de training maar lekker ging toch?

Goed bezig meid :) prs hoeft ook niet altijd. Is wel leuk natuurlijk maar als de training maar lekker ging toch?

Zeker waar. Vind het ook niet erg maar wil zo veel en zo snel mogelijk vooruit haha is alleen maar positief hihi

Haha ja dat herken ik wel! Prs noteren is toch erg lekker.

Deed met dumbbells, elke hand 6kg lukte 1 set, daarna met 5 haha

Ik ga cheatennnnnn:$

Broodje hotdog oeeeh genieten dit :D

En heeft het gesmaakt:D?

Terug
Naar boven