yvn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oeeee wat voel ik me fijn. Met stem en zonder gesnotterheerlijk 8 uurtjes gewerkt. Lekker dagje intakes en programma uitleg gedaan kan niet beter
![]()
Zondag trainen zondag trainen zondag trainen!!!!!!!|benen slopen woehoe

Ik zit eraan te denken om 6-8 weken lang 5x5 te gaan trainen.. Doe of houden zoals ik nu train? Ik train nu 4x10-12 + 1 set zo veel mogelijk.
Met 5x5 kan ik wel ziek verhogen in gewicht
Als je doel meer kracht opbouwen is zou ik dat zeker doen die 5x5

Lekker die Pr op je squat.
Als je 5x5 niets vind moet je het niet doen, maar goed dat je het uit heb geprobeerd dan weet je tenminste dat je het niets vind![]()
5 km 30 minuten ging dus redelijk goed. Ooit heb ik voor school 5 km in 22 min moeten lopen dus hoop dat ik in de zomer die 22 minuten weer aan ga tikken en misschien sneller.. Vind hardlopen wel dodelijk saai hoor...
heerlijk vanmiddag bovenlichaam trainen en cardio om vanavond even te kunnen cheaten bij sumo nomnomnom 
cheaten bij sumo?
sushi restaurant?
lekkere train gehad gister btw
Wat ging er precies mis met de 5x5 training , en hoe kan het dat je in een keer last hebt van je gewrichtenIk zit eraan te denken om 6-8 weken lang 5x5 te gaan trainen.. Doe of houden zoals ik nu train? Ik train nu 4x10-12 + 1 set zo veel mogelijk.
Met 5x5 kan ik wel ziek verhogen in gewicht