MuscleMeat

Log Kayleeeb!

Ah super dat je je al wat beter voelt! Je stem krijr is echt vervelend he! Maar is vast ook snel weg. Nog even een dagje rustig aan en san komt het helemaal goed denk :)

• Topic Starter Topic Starter
Oeeee wat voel ik me fijn. Met stem en zonder gesnotter:D heerlijk 8 uurtjes gewerkt. Lekker dagje intakes en programma uitleg gedaan kan niet beter :)

Zondag trainen zondag trainen zondag trainen!!!!!!!|:D benen slopen woehoe

wooooooooooooeeeeeehoeeeee :D:D

Oeeee wat voel ik me fijn. Met stem en zonder gesnotter:D heerlijk 8 uurtjes gewerkt. Lekker dagje intakes en programma uitleg gedaan kan niet beter :)

Zondag trainen zondag trainen zondag trainen!!!!!!!|:D benen slopen woehoe

Heerlijk! Zondag wordt voor mij ook benendag :)

Ik zit eraan te denken om 6-8 weken lang 5x5 te gaan trainen.. Doe of houden zoals ik nu train? Ik train nu 4x10-12 + 1 set zo veel mogelijk.

Met 5x5 kan ik wel ziek verhogen in gewicht

Zalig! lekker trainen joh! ik zal aan j edenken!

Ik zit eraan te denken om 6-8 weken lang 5x5 te gaan trainen.. Doe of houden zoals ik nu train? Ik train nu 4x10-12 + 1 set zo veel mogelijk.

Als je doel meer kracht opbouwen is zou ik dat zeker doen die 5x5

Ik heb ook hele tijd op volume getraind (4x10x zelfde gewicht) en dan elke week verhogen dat gewicht. Maar merk dat ik daarmee tegen mijn max aan loop dus ga nu weer tijdje voor 5x5. Hoe gaat het volume trainen bij jou? Zolang het goed voelt kun je het aan blijven houden, maar wil je graag wat kracht bij winnen is dat (5x5) wel een goede oplossing.

Oke 5x5 vind ik niks. Is wel zwaar maar ik krijg last van mijn gewrichten. Niet genoeg voldoening lijkt wel.

TRaining vandaag:D:D:D

Leg extension
1 x 15 x 20 kg
1 x 5 x 40 kg
1 x 15 x 25 kg
1 x 5 x 40 kgPR
1 x 15 x 30

Leg curl
1 x 20 x 20 kg
1 x 5 x 40 kg
1 x 15 x 25 kg
1 x 5 x 45 kg PR
1 x 10 x 35 kg

Standing shoulder press
2 x 8 x 17.5 kg
2 x 6 x 17.5 kg

Biceps curl
1 x 15 x 6 kg
1 x 12 x 6 kg
1 x 6 x 8 kg

squat
1 x 5 x 40 kg
1 x 6 x 40 kg
2 x 2 x 50 kg PR

Leg press
1 x 10 x 80 kg
1 x 10 x 100 kg
Ik had geen zin om te pressen :rolletjes:

Touwtje springen 4 min

lunges op boze bal
3 x 10 p.b.

calf raises leg press
1 x 16 x 80 kg
1 x 16 x 100 kg
1 x 10 x 120 kg
1 x 5 x 140 kg PR

15 minuten fietsen 20 km/h hoog tempo

Heerlijk super geweldig wauw! dit had ik even nodig zeg :)

Nu weekje vakantie ook leuk. morgen beetje hardlopen en avonds werken en even dagje aan school.
Dinsdag weer fysio na 2 weken geen.

Wil weer beginnen met 100% trainen op t voetbalveld, en over 3 weken beginnen met wedstrijden. hoop dat de combinatie fitness voetbal me niet weer opbreekt. We gaan het zien dit keer trek ik wel snel genoeg aan de bel :)

Lekker die Pr op je squat :D.
Als je 5x5 niets vind moet je het niet doen, maar goed dat je het uit heb geprobeerd dan weet je tenminste dat je het niets vind :)

Lekker die Pr op je squat :D.
Als je 5x5 niets vind moet je het niet doen, maar goed dat je het uit heb geprobeerd dan weet je tenminste dat je het niets vind :)

Ik blijf wel zo trainen als ik bij de Leg extension en curl doe dat vind ik wel fijn maar squat bijvoorbeeld niet.
Heerlijk die PR op squat me benen konden zwaarder voelde ik alleen me core hield t niet zo lekker heel jammer.....

Vermoeidheid in mijn benen potverdorie weer geen spierpijn.... Morgen maar is flink trainen samen met mijn fysio dan maar.. Net voor het eerst na mijn operatie (13wekengeleden) buiten hardgelopen :D 5 km 30 minuten ging dus redelijk goed. Ooit heb ik voor school 5 km in 22 min moeten lopen dus hoop dat ik in de zomer die 22 minuten weer aan ga tikken en misschien sneller.. Vind hardlopen wel dodelijk saai hoor...

Gister pittig dagje gehad..

Fysio:

Leg press
1x25x55 kg
1x25x65 kg

Squat
6x12-15x 30kg

Hamstrings op balansbal (hoe noem je die oefening?)
6x15-20

Pistolsquat op bozebal
6x10 per been

Step jumpsquat 1 been (geen idee hoe die heet)
5 x 30sec

Touwtje springen
5 x 40 herhalingen

Sjopsjop snel naar werk en om 6uur haasten richting voetbal training jaaaaa:D

Veel gedribbeld etc.

Vanochtend spierpijnnnn:D heerlijk vanmiddag bovenlichaam trainen en cardio om vanavond even te kunnen cheaten bij sumo nomnomnom :)

cheaten bij sumo?
sushi restaurant?

lekkere train gehad gister btw

.

Laatst bewerkt:
Goede training weer ja! En smakelijk eten vanavond geniet ervan!!

Goeie training! :D eetsmakelijk vanavond grill en sushi jammieee :)

Wat ging er precies mis met de 5x5 training , en hoe kan het dat je in een keer last hebt van je gewrichten ???

Terug
Naar boven