MuscleMeat

Log Kayleeeb!

• Topic Starter Topic Starter
Wat ging er precies mis met de 5x5 training , en hoe kan het dat je in een keer last hebt van je gewrichten ???

Oh nou het is niet zo dat ik spontaan last kreeg maar aangezien mijn knie probleem vind mijn de 'druk' die op mijn knie staat niet zo fijn.

En ik mis de "verzuring" die je bij 10-12 herhalingen wel heb. misschien om en om trainen kan ik nog wel aan.

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

Training vandaaag:

pull ups
1 x 5 x -35kg
1 x 3 x -35kg

Pully
1 x 4 x 25kg
2 x 10 x 20 kg

Bent over row
1 x 12 x 17,5kg
2 x 12 x 22.5kg
vond ik eigenlijk nog erg makkelijk gaan. maar had kleine stang...

Standing shoulder press
2 x 8 x 17.5kg
1 x 7 x 17.5kg
ging veel beter dan vorige keer!

Bench press
1 x 10 x 20kg
1 x 5 x 30kg
1 x4 x 35kg
1 x 4 x 35 kg
en dit zonder spotter voelde me echt even beest aangezien ik bijna nooit benchpress haha:rolleyes:

Vetrical traction
1 x 12 x 35kg
1 x 10 x 37.5kg
1 x 10 x 40kg

Afgesloten met wat fietsen aangezien de spierpijn in mijn bovenbenen + kuiten niet te harden zijn..
Oh en ook nog lekker een zonnebankje gepakt :cool:

Heb altijd een beetje het gevoel dat ik te weinig doe is heel irritant terwijl ik weet dat wanneer je te veel of te lang traint je alleen maar slechter uitkomt..

Maar het was een fijne training:)

Oh nou het is niet zo dat ik spontaan last kreeg maar aangezien mijn knie probleem vind mijn de 'druk' die op mijn knie staat niet zo fijn.

En ik mis de "verzuring" die je bij 10-12 herhalingen wel heb. misschien om en om trainen kan ik nog wel aan.

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

Training vandaaag:

pull ups
1 x 5 x -35kg
1 x 3 x -35kg

Pully
1 x 4 x 25kg
2 x 10 x 20 kg

Bent over row
1 x 12 x 17,5kg
2 x 12 x 22.5kg
vond ik eigenlijk nog erg makkelijk gaan. maar had kleine stang...

Standing shoulder press
2 x 8 x 17.5kg
1 x 7 x 17.5kg
ging veel beter dan vorige keer!

Bench press
1 x 10 x 20kg
1 x 5 x 30kg
1 x4 x 35kg
1 x 4 x 35 kg
en dit zonder spotter voelde me echt even beest aangezien ik bijna nooit benchpress haha:rolleyes:

Vetrical traction
1 x 12 x 35kg
1 x 10 x 37.5kg
1 x 10 x 40kg

Afgesloten met wat fietsen aangezien de spierpijn in mijn bovenbenen + kuiten niet te harden zijn..
Oh en ook nog lekker een zonnebankje gepakt :cool:

Heb altijd een beetje het gevoel dat ik te weinig doe is heel irritant terwijl ik weet dat wanneer je te veel of te lang traint je alleen maar slechter uitkomt..

Maar het was een fijne training:)
Kan mij voorstellen dat verzuring voor jou een teken is van voldoening.
Sterke shoulder press :thumb:

en sterke bench!!

Goeie bench, al helemaal als je het bijna niet doet :D

Kan mij voorstellen dat verzuring voor jou een teken is van voldoening.
Sterke shoulder press :thumb:

Ja naja me knie zou het wel weer moeten aankunnen hoor maar toch ben ik nog een beetje voorzichtig.

Thnks!:D

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

Danku :)

---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

Goeie bench, al helemaal als je het bijna niet doet :D

Oef je vond m wel pittig, moet hem vaker gaan doen. Al moet ik bekennen dat ik bijna geen borst train :eyes: moet ik ook vaker gaan doen :D

Is het eigenlijk een groot verschil als je de bench press los doet of dat je m in de smith pakt? Qua balans en stabiliteit en veiligheid snap ik maar is ie in de smith minder zwaar?

Is het eigenlijk een groot verschil als je de bench press los doet of dat je m in de smith pakt? Qua balans en stabiliteit en veiligheid snap ik maar is ie in de smith minder zwaar?
Ik heb eigenlijk geen idee sorry, train zelf niets in een smith en alles los. Heb het ook allemaal nog nooit in een smith gedaan dus kan je er niet mee helpen :o

Ik heb eigenlijk geen idee sorry, train zelf niets in een smith en alles los. Heb het ook allemaal nog nooit in een smith gedaan dus kan je er niet mee helpen :o

hmm oke na ik train ook niks in smith vandaar de vraag haha misschien is het iets veiliger aangezien mijn laatste rep van mijn laatste set heeeel moeilijk omhoog ging :rolleyes:

Ik vind zelf benchen in de smith lastiger, doe het wel eens als het bankje bezet is.
ten eerste moet je de stang altijd draaien om hem los te halen zeg maar waardoor ik al loop te klooien met mijn polsen. En je moet er echt precies goed onderliggen omdat de stang natuurlijk vast zit. Vind het dan lastig om precies de goede plek te vinden zeg maar. Met een losse stang kan je hem precies op de hoogte houden die je het fijnst vind.

In de smith zit je in een geforceerde beweging , als je correct benched zul je nooit lood recht omhoog pressen, ik raad het je af.
Ook geeft het losse benchen meer functionele kracht wat meer zal helpen bij verdere oefeningen.

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

Ik vind zelf benchen in de smith lastiger, doe het wel eens als het bankje bezet is.
ten eerste moet je de stang altijd draaien om hem los te halen zeg maar waardoor ik al loop te klooien met mijn polsen. En je moet er echt precies goed onderliggen omdat de stang natuurlijk vast zit. Vind het dan lastig om precies de goede plek te vinden zeg maar. Met een losse stang kan je hem precies op de hoogte houden die je het fijnst vind.

Het is wat hé die smith :p

In de smith zit je in een geforceerde beweging , als je correct benched zul je nooit lood recht omhoog pressen, ik raad het je af.
Ook geeft het losse benchen meer functionele kracht wat meer zal helpen bij verdere oefeningen.

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

Het is wat hé die smith :p

Je legt het een stuk duidelijker uit dan ik, maar inderdaad ik vind het niks ;)

Zo even afwezig geweest. Woensdsgavond heerlijk gegeten bij sumo:D donderdag heb ik voor het eerst gesnowboard!! Vet gaaf 4 uur lang:):) (wel weer gecheat) en gister met super spierpijn gelopen en een dikke bloeduitstorting op me knie van het ballen hahah heerlijk was leuk vanaf morgen weer focusss ;-)

Vanmiddag getraind was raar maar chil

2 setjes van 10 leg press 80 en 110 kg
Leg extension 3x10 40 kg

En daarna werd ik door mijn vriendin uit de fitness getrokken (we werken allebei daar) en ze vond dat ik een circuit training moest gaan doen haha ze had wat voor me uitgezet
Ging als volgt:

50x touwtje springen
30 crunches
10legraises
50x touwtje springen
Lunges op boze bal 10 per been
50 x touwtje springen
15 x zijwaards step opspringen

Dit 6 rondes volgehouden was aardig verzuurd

Daarna voor het eerst na me operatie boxjumps gedaan!!!:D:D ging zo goed 6 van die treetjes 5 setjes van 10 heeeeerlijk :)

Ga vaker circuit trainen vond t echt fijn thnks to my girl :)

Leuk dat je een keer circuit heb geprobeerd en het je is bevallen, als je het leuk vind zeker vaker doen :D

oeh boxjumps....
27wrv2x.png

lekker circuitje hoor!!

nice train! en weer eens wat anders he!

Thnks idd weer eens wat anders :) ga binnenkort samen met een collega HIT training doen.. Weet niet of ik t heel leuk vind maar we gaan zien hoe ver ik kom hahah

Zo vanaf morgen maar weer eens streng op de voeding letten..

Goeie die legpress ook! En fijn dat je dit leuk vindt, is idd leuke en goede manier voor cardio :D

Oh shit hahaha vandaag gewerkt onverwachts mee gedaan met een bootcamp van mijn collega omdat t geennevennaantal was..
30 minuutjes gevlamd

15 burpees pull ups
40 met z'n 2e shoulder press met 1 stang (allebei aan uiteinde vastpakken en over hoofd tillen)
45 hand klap pushups (na 20 op knieën:$)
20 dips
100 Rotary kettebell met 16 kg

Me schouders zijn kapot :) heerlijk zweette kapot

Lekker bezigg:D

Terug
Naar boven