MuscleMeat

Log KEUN

Lekkere chins en dips! Veel volume daar hehe.

Wist je trouwens dat keun hier in de buurt varken betekent? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.122
Lekkere chins en dips! Veel volume daar hehe.

Wist je trouwens dat keun hier in de buurt varken betekent? :D
Thanks Giel, klopt, normaal dit kwam omdat ik bepaalde gewichten verkeerd inschatte en dus automatisch meer reps eruit kon halen.

ha-ha! ik eet wel als een varken(clean)

laatste tijd heb ik redelijk veel last van acné op me rug/traps gedeelte, ik vermoed door het vele eten.
ik had vernomen dat ''biergist'' tegen acné helpt, en je een mooiere huid geeft?
iemand die me hier meer over kan vertellen, ik weet Tymen gebruikte t wel eens...

Biergist schijnt wel goed te helpen voor de huid ja.

Biergist schijnt wel goed te helpen voor de huid ja.
schijnt ja, ik heb ook wel een tijdje zink gebruikt maar dat hielp voor geen meter, ik gebruik nu niks behalve clinique face soap extra strength, en die helpt wel een beetje:p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.125
schijnt ja, ik heb ook wel een tijdje zink gebruikt maar dat hielp voor geen meter, ik gebruik nu niks behalve clinique face soap extra strength, en die helpt wel een beetje:p
even met een zeepje op me rug komen, lukt niet zo goed:p.

Als acne krijgt van de vele eiwitten is dat een teken dat je huid te vettig wordt erdoor.
Je moet hem dus uitdrogen :p Ouderwetse zeep, zonnebank, dingen die je huid droger maken dus ;)

• #2.127
Als acne krijgt van de vele eiwitten is dat een teken dat je huid te vettig wordt erdoor.
Je moet hem dus uitdrogen :p Ouderwetse zeep, zonnebank, dingen die je huid droger maken dus ;)
wat versta je onder ouderwetse zeep?
of ik volg gewoon het wedstrijd dieet van Ace, word ik wel droger hehe, word de huid ook droger? of alleen je bf

wat versta je onder ouderwetse zeep?
of ik volg gewoon het wedstrijd dieet van Ace, word ik wel droger hehe, word de huid ook droger? of alleen je bf

Zo van die Sunlight zeepjes wat ze vroeger hadden ... ja, jij kent dat niet hé :p
Ik besef maar weer hoe oud ik ben plots :D

Door te gaan dieten kan het natuurlijk ook wel lukken ja :p Want dan krijg je weer minder
eiwitten binnen ;)

• #2.129
Zo van die Sunlight zeepjes wat ze vroeger hadden ... ja, jij kent dat niet hé :p
Ik besef maar weer hoe oud ik ben plots :D

Door te gaan dieten kan het natuurlijk ook wel lukken ja :p Want dan krijg je weer minder
eiwitten binnen ;)
zo'n zeep-blokken? ik ben zelf ook al op leeftijd, morgen word ik alweer 18, een stap dichterbij volwassenheid?

hmm ja het zou in principe wel een optie kunnen zijn, + Ace had het maar 2 weekjes aangehouden toch?
het is zowiezo dan een ervaring rijk mbt. droog worden voor me aankomende wedstrijden die ik zou willen doen en me acne is dan hopelijk verdwenen, hier moet ik even over nadenken:rolleyes:..

Ja, idd, zo'n blokken. Zo cheap mogelijk zonder al te veel geurtjes en ph neutraal toestanden.

Volwassen? Mmm ... ik ben haast 2 keer zo oud en nog steeds niet volwassen. Hoop er
dus maar niet op :p

• #2.131
Ja, idd, zo'n blokken. Zo cheap mogelijk zonder al te veel geurtjes en ph neutraal toestanden.

Volwassen? Mmm ... ik ben haast 2 keer zo oud en nog steeds niet volwassen. Hoop er
dus maar niet op :p
maar dan kom ik nog niet op me rug met dat zeepje:p

gister heb ik trouwens voor het eerst sinds dec.09 frieten gegeten, had er totaal geen zin in, maar had geen zin om er een probleem van te maken.
volgende x maak ik me gewoon wat ''KEUN'' (rijst),

morgen ben ik dus jarig en ga ik met de familie wokken + vriendin.
vandaag+dinsdag rustdag, woensdag borst-biceps, had afgelopen vrijdag ook al borst-biceps gedaan maar ik wil even me schema opbouw in orde hebben, zodat ik binnen de kortste keren weer gewoon standaard op maandag borst-biceps kan doen.
donderdag of vrijdag benen en dan moet ik schouder-traps + rug-triceps nog ergens ertussen proppen.

wokken = 5kg aankomen :thumbup:

Jaja, 18 (bijna) :D Je wordt oud man! Geniet van je 2 rustdagen;)

Over biergist kan ik je vertellen dat Loo het ook gebruikt(e). Hij zal je er wel meer over kunnen vertellen.

• #2.134
5kg vvm! naise
Jaja, 18 (bijna) :D Je wordt oud man! Geniet van je 2 rustdagen;)

Over biergist kan ik je vertellen dat Loo het ook gebruikt(e). Hij zal je er wel meer over kunnen vertellen.
eindelijk 18! betekend;
OV-Kaart + Studiefinanciering,=meer eten=massa=goed.
ik was toestraks aan het denken, ik ben van plan om naar een andere sportschool te gaan maar deze is +-45min fietsen en om altijd zolang te reizen heb ik ook geen zin in en ik weet ook niet of er een bus heen rijdt.
ik dacht dus dat ik anders gewoon 2 abbonementen neem, een is onbeperkt waar ik nu zit voor 16,95 en dat ik nog een abbo neem bij die andere sportschool voor 2-3 dagen p.week.
bij die sportschool zit ook een member van het forum waar ik een beetje contact mee heb.

wat deze gym wel heeft voorzover ik weet is dat ze 50kg db's, squatrek(ken) hebben:thumbup:

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

ik zal Loo er eens over vragen, tenzij hij het hier al leest, thx Hannes!

18 wil ook zeggen dat je voor je rijbewijs kan gaan :p Dan kan je met de auto naar de sportschool :D!

• #2.136
18 wil ook zeggen dat je voor je rijbewijs kan gaan :p Dan kan je met de auto naar de sportschool :D!
wel als je werk hebt, ik heb 2 jaar niet meer gewerkt, ik leef van me stage vergoedingen, zo was het vorig jaar en dit jaar weer, ik wacht nog steeds op me loonstrookje.
ik wil wel na me stage in de zomer vakantie vakantie werk op me stage plek gaan doen.
en ook al heb ik me rijbewijs heb ik nog geen auto

biergist helpt goed bij mij!

wat ook helpt is elke dag goed schoonmaken/houden en eventueel een zinkcreme of bodylotion

Chill, chill! lekker jarig en wokken morgen!:D

en al zenuwachtig ??? :D

• #2.140
Terug
Naar boven