Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Giel, klopt, normaal dit kwam omdat ik bepaalde gewichten verkeerd inschatte en dus automatisch meer reps eruit kon halen.Lekkere chins en dips! Veel volume daar hehe.
Wist je trouwens dat keun hier in de buurt varken betekent?![]()
schijnt ja, ik heb ook wel een tijdje zink gebruikt maar dat hielp voor geen meter, ik gebruik nu niks behalve clinique face soap extra strength, en die helpt wel een beetjeBiergist schijnt wel goed te helpen voor de huid ja.

even met een zeepje op me rug komen, lukt niet zo goedschijnt ja, ik heb ook wel een tijdje zink gebruikt maar dat hielp voor geen meter, ik gebruik nu niks behalve clinique face soap extra strength, en die helpt wel een beetje![]()
.wat versta je onder ouderwetse zeep?Als acne krijgt van de vele eiwitten is dat een teken dat je huid te vettig wordt erdoor.
Je moet hem dus uitdrogenOuderwetse zeep, zonnebank, dingen die je huid droger maken dus
![]()
wat versta je onder ouderwetse zeep?
of ik volg gewoon het wedstrijd dieet van Ace, word ik wel droger hehe, word de huid ook droger? of alleen je bf

Want dan krijg je weer minder
zo'n zeep-blokken? ik ben zelf ook al op leeftijd, morgen word ik alweer 18, een stap dichterbij volwassenheid?Zo van die Sunlight zeepjes wat ze vroeger hadden ... ja, jij kent dat niet hé
Ik besef maar weer hoe oud ik ben plots
Door te gaan dieten kan het natuurlijk ook wel lukken jaWant dan krijg je weer minder
eiwitten binnen![]()
..maar dan kom ik nog niet op me rug met dat zeepjeJa, idd, zo'n blokken. Zo cheap mogelijk zonder al te veel geurtjes en ph neutraal toestanden.
Volwassen? Mmm ... ik ben haast 2 keer zo oud en nog steeds niet volwassen. Hoop er
dus maar niet op![]()

5kg vvm! naise
eindelijk 18! betekend;Jaja, 18 (bijna)Je wordt oud man! Geniet van je 2 rustdagen
Over biergist kan ik je vertellen dat Loo het ook gebruikt(e). Hij zal je er wel meer over kunnen vertellen.
wel als je werk hebt, ik heb 2 jaar niet meer gewerkt, ik leef van me stage vergoedingen, zo was het vorig jaar en dit jaar weer, ik wacht nog steeds op me loonstrookje.18 wil ook zeggen dat je voor je rijbewijs kan gaanDan kan je met de auto naar de sportschool
!
yes yes, opladen voor de training van woensdag

hihi heb al 3 spontane orgasmes gehad vandaag