XXL Nutrition

Log KEUN

Niet iedereen is even gek als ons :p Soms denk ik wel eens bij mezelf, dit is toch allemaal niet echt
normaal wat we doen :roflol: Op het forum, en in de gym lijkt dit de normaalste zaak ter wereld en
wordt er haast over niets anders gebabbeld. Maar kom je dan bij mensen die daar niet 'in' zitten,
kijken ze je aan alsof je van outer space bent :p

Laatst bewerkt:
en hoe is het dan nu met je knie keuning ?

maar dat komt omdat hij niet kan leven met het feit dat jij met hem kunt bankdrukken :rolleyes:
:roflol:
Dat zal het zijn!
(zonder gekheid: m'n vriend is 15kg zwaarder dan ik, en ik kan mijn eigen gewicht niet drukken...)
Niet iedereen is even gek als ons :p Soms denk ik wel eens bij mezelf, dit is toch allemaal niet echt
normaal wat we doen :roflol: Op het forum, en in de gym lijkt dit de normaalste zaak ter wereld en
wordt er haast over niets anders gebabbeld. Maar kom je dan bij mensen die daar niet 'in' zitten,
kijken ze je aan alsof je van outer space bent :p
Hé dat ken ik!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.086
en hoe is het dan nu met je knie keuning ?
als ik binnen ben is het goed, ik loop wel wat moeilijk van me benen training, maar het geeft me voldoening dat ik me benen nog eens afgebeult hebt, voel het vooral in me hamstrings.

als ik buiten ben krijg ik toch redelijk vaak last ervan, sinds kort aan me rechter knie ook al, als ik nu na de gym fiets doe ik twee broeken aan (trainingsbroek-jeans) zodat me knieen warm blijven.
ook had ik het gevoel wat ik in me knie heb als ik in de kou ben in me enkel, maar toen ik binnen was was het weer goed.

dat is niet gek in de kou

McDavid Knee sleeves, houd je knie'en super warm. :thumbup: Heb ze zelf ook, gebruik ze voor het basketballen en squaten.

• #2.089
Lekker bezig baas, altijd goed om naar the great Yates te luisteren!
****ed up van je knieën, beter ff rustig aan doen; 17 jaar is wat aan de jonge kant om met een kunstknie te lopen.
Heel uitgebreid opwarmen helpt bij mij iets; ik doe eerst 6 minuten fietsen, 4 sets leg extensions met licht gewicht en een aantal bodyweight squats voordat ik redelijk pijnvrij kan beginnen aan m'n squat sessie.
Succes.

• #2.092
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=mcdavid+knie&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=

- 3de link
- 1 na laatste

Bij mij werkt het goed, in het PL hok gebruiken ze dit soort dingen ook kwam ik laatst achter. Als ik ze uit doe zijn me knie'en echt zeiknat en warm :thumbup:

Het is wel per 1 stuk die 18 euro.
krijg je knetter droge knie schijven van, true story!

die van 18 euro ziet er wel goed uit, die van 8,45 dan weer net niet.
als ik er ook in de lente-zomer last van heb schaf ik me iets aan.
Lekker bezig baas, altijd goed om naar the great Yates te luisteren!
****ed up van je knieën, beter ff rustig aan doen; 17 jaar is wat aan de jonge kant om met een kunstknie te lopen.
Heel uitgebreid opwarmen helpt bij mij iets; ik doe eerst 6 minuten fietsen, 4 sets leg extensions met licht gewicht en een aantal bodyweight squats voordat ik redelijk pijnvrij kan beginnen aan m'n squat sessie.
Succes.
Jij ook, making allot of moneyyy! aangezien je niet veel in je log meer bent door je werkzaamheden vraag ik het gewoon hier, je had 1 a 2 maanden geleden je kcal of kh omhoog gekrikt, hoe verloopt dit tot nu toe, ben je al vooruit gegaan sinds?

Ik heb eigenlijk sinds ik train nooit last gehad van me knieën wel had ik altijd dezelfde blessure in me linker knie toen ik nog deed voetballen, maar dit is dit zeker niet.
ik heb een maandje geen benen gedaan, wel me kuiten en afentoe lichte sets in de leg-press met 100 a 150kg.
ik kan beter ook eerst even goed opwarmen voordat ik begin aan me workout..

Voor wat betreft die knie problemen ben ik je man. Ik weet niet precies wat het probleem is maar ik weet wel dat deze warming-up/ rehab oefening een hele goede is voor je knie.
Voor je begint met je beentraining ff een paar setjes dit doen. Er zit een hele shitload aan theorie achter waarom en hoe maar dat moet je maar ff googlen. Heb ook een artikel gelezen op T-muscle hierover waarin ze m ook aanraden gewoon ook als algemene warming up + preventieve oefening. Dit heet trouwens Terminal Knee Extensions

http://www.youtube.com/watch?v=p2aix2nXNsk&feature=player_embedded

Sow, ff abbo, ga je log ook ff volgen baas!

• #2.095
Voor wat betreft die knie problemen ben ik je man. Ik weet niet precies wat het probleem is maar ik weet wel dat deze warming-up/ rehab oefening een hele goede is voor je knie.
Voor je begint met je beentraining ff een paar setjes dit doen. Er zit een hele shitload aan theorie achter waarom en hoe maar dat moet je maar ff googlen. Heb ook een artikel gelezen op T-muscle hierover waarin ze m ook aanraden gewoon ook als algemene warming up + preventieve oefening. Dit heet trouwens Terminal Knee Extensions
lijkt me ook goed te doen zonder elastiek..toch
Sow, ff abbo, ga je log ook ff volgen baas!
jammer dat je maar even blijft! ik kijk vanavond>dit weekend even in jou log!
was ik net al van plan maar ik moet me eens langzaam klaar gaan maken voor me work-out samen met me vriendin, ik sta bekend om laat te komen, vooral bij haar..

borst-biceps to let you know:sd:

krijg je knetter droge knie schijven van, true story!

die van 18 euro ziet er wel goed uit, die van 8,45 dan weer net niet.
als ik er ook in de lente-zomer last van heb schaf ik me iets aan.
.

Nog nooit last van gehad hoor droge knie'en. :o

edit/
O wacht zo

:roflol:

• #2.098
Borst Biceps

Incline BP
15x30KG
12x50KG
8x80KG moeizaam en met hulp
10x65KG
11x55KG

ik wou flat db presses doen maar er waren geen bankjes meer, heb ik een oud bankje gepakt die totaal niet lekker ligt en heb hem zonder erbij na te denken zo gezet voor incline db presses???

Incline db press
12x16KG
9x26KG
na dit setje vroeg iemand aan me of ik een ander bankje wou pakken, maar ze waren allemaal bezet? ging die weer weg.
toen ik bezig was met me volgende set kwam die weer, er was schijnbaar een bankje naast me vrij gekomen en zegt; ey pik..en nog iets, ik was zo opgereegt op dat moment, en schreeuwde best hard, ik ben bezig jong, zie je dat niet?
14x24KG roidrage!
12x22KG

Flat BP
8x70KG hard
10x60KG
10x50KG brede grip, 3 sec negatief, explosief positief hard!
de eerste set voelde zo zwaar en raar aan alsof ik een hele nieuwe oefening deed, wazig.

EZ Bar curls (gewicht excl. stang)
21xbb
12x20KG
6x40KG de t*ring
10x30KG
12x20KG

Hammer Curls
7x20KG
8x18KG
12x16KG

Concentration Curls
8x16KG
10x14KG lichte assist, van me girl! awesome
12x14KG lichte assist

Flat DB Flyes

10x12KG
0x20KG door de pomp in me onderarmen biceps hield ik ze niet
10x16KG
12x14KG

Opmerkingen
Niet een van me beste workout, maar ik ben toch tevreden over wat ik heb gedaan.
En ik merk als ik om de week doe omwisselen flat bench, incline bench, dat ik altijd op een van de 2 zwakker ben de week wanneer ik weer een van deze ga doen. (ik doe normaal NOOIT 2 bp oefeningen)

Flink volume gedraaid kerel!

Nu ist wachten op de training van je vriendin :thumbup:

inderdaad hoog volume!!!

maare ik wil de training en progressie foto's van je girl :D

Terug
Naar boven