- Waardering
- 1.339
Mijn vriend ook al niet...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vriend ook al niet...

Soms denk ik wel eens bij mezelf, dit is toch allemaal niet echt
Op het forum, en in de gym lijkt dit de normaalste zaak ter wereld en
maar dat komt omdat hij niet kan leven met het feit dat jij met hem kunt bankdrukken![]()

Hé dat ken ik!Niet iedereen is even gek als onsSoms denk ik wel eens bij mezelf, dit is toch allemaal niet echt
normaal wat we doenOp het forum, en in de gym lijkt dit de normaalste zaak ter wereld en
wordt er haast over niets anders gebabbeld. Maar kom je dan bij mensen die daar niet 'in' zitten,
kijken ze je aan alsof je van outer space bent![]()
als ik binnen ben is het goed, ik loop wel wat moeilijk van me benen training, maar het geeft me voldoening dat ik me benen nog eens afgebeult hebt, voel het vooral in me hamstrings.
ik heb hier voorheen ''nooit'' last van gehad.
hihi, mag ik ze eens lenen?McDavid Knee sleeves, houd je knie'en super warm.Heb ze zelf ook, gebruik ze voor het basketballen en squaten.
krijg je knetter droge knie schijven van, true story!http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=mcdavid+knie&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=
- 3de link
- 1 na laatste
Bij mij werkt het goed, in het PL hok gebruiken ze dit soort dingen ook kwam ik laatst achter. Als ik ze uit doe zijn me knie'en echt zeiknat en warm
Het is wel per 1 stuk die 18 euro.
Jij ook, making allot of moneyyy! aangezien je niet veel in je log meer bent door je werkzaamheden vraag ik het gewoon hier, je had 1 a 2 maanden geleden je kcal of kh omhoog gekrikt, hoe verloopt dit tot nu toe, ben je al vooruit gegaan sinds?Lekker bezig baas, altijd goed om naar the great Yates te luisteren!
****ed up van je knieën, beter ff rustig aan doen; 17 jaar is wat aan de jonge kant om met een kunstknie te lopen.
Heel uitgebreid opwarmen helpt bij mij iets; ik doe eerst 6 minuten fietsen, 4 sets leg extensions met licht gewicht en een aantal bodyweight squats voordat ik redelijk pijnvrij kan beginnen aan m'n squat sessie.
Succes.
lijkt me ook goed te doen zonder elastiek..tochVoor wat betreft die knie problemen ben ik je man. Ik weet niet precies wat het probleem is maar ik weet wel dat deze warming-up/ rehab oefening een hele goede is voor je knie.
Voor je begint met je beentraining ff een paar setjes dit doen. Er zit een hele shitload aan theorie achter waarom en hoe maar dat moet je maar ff googlen. Heb ook een artikel gelezen op T-muscle hierover waarin ze m ook aanraden gewoon ook als algemene warming up + preventieve oefening. Dit heet trouwens Terminal Knee Extensions
jammer dat je maar even blijft! ik kijk vanavond>dit weekend even in jou log!

krijg je knetter droge knie schijven van, true story!
die van 18 euro ziet er wel goed uit, die van 8,45 dan weer net niet.
als ik er ook in de lente-zomer last van heb schaf ik me iets aan.
.

ik moet me eens langzaam klaar gaan maken voor me work-out samen met me vriendin, ik sta bekend om laat te komen,