MuscleMeat

Log KEUN

ik merkte ook dat de acne wat erger werd toen ik meer ging eten , maar dat komt omdat je lichaam het niet gewend is , bij mij zakte het na 3 maanden weer naar ''normaal'' niveau

ik heb het al tijden in het gezicht door de hoge eiwit inname (ten opzichte van een normaal mens).... dus ik had de keuze of acne of ecto :sad: dan maar acne :rolleyes: ik heb het wel redlijk onder controle met schoonmaken en cremen. maar soms vergeet ik dat en dan is het gelijk raak :D

Biergist doet niks bij mij... En woeh, morgen 18! :D

bijna grown up keuntje

vanaf morgen niet meer 'het sterke jonkie'

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.146
ik merkte ook dat de acne wat erger werd toen ik meer ging eten , maar dat komt omdat je lichaam het niet gewend is , bij mij zakte het na 3 maanden weer naar ''normaal'' niveau
hmm, misschien dat ik vaker een warm bad neem ipv douche. dat hielp eerst ook, door de stoom zeg maar.
ik heb het al tijden in het gezicht door de hoge eiwit inname (ten opzichte van een normaal mens).... dus ik had de keuze of acne of ecto :sad: dan maar acne :rolleyes: ik heb het wel redlijk onder controle met schoonmaken en cremen. maar soms vergeet ik dat en dan is het gelijk raak :D
toen ik ''nog'' chocomelk dronk had ik ook joekels, daarna niet meer, en nu krijg ik weer.
Biergist doet niks bij mij... En woeh, morgen 18! :D
Njah ik probeer het gewoon uit, moet wel een smooth huidje hebben he.
YES! hellaas geen b-day workout, of laatste 17 jarige-dag-work-out

van morgen is het meneer keun.
vanaf morgen niet meer 'het sterke jonkie'
:(niet leuk! haha nee dat vind ik wel minder.
morgen is me fysiek meteen een stuk minder impressive..:')

Hey Keun, als je last hebt van acné: ga naar de dermatoloog. Daar krijg je meestal iets waar je echt wat aan hebt, want biergist, vitb5, al die crap dat zet geen zoden aan de dijk. Niet te lang mee rond lopen, fixen!

• #2.148
Hey Keun, als je last hebt van acné: ga naar de dermatoloog. Daar krijg je meestal iets waar je echt wat aan hebt, want biergist, vitb5, al die crap dat zet geen zoden aan de dijk. Niet te lang mee rond lopen, fixen!
Zoveel acne is het opzich niet, maar het is gewoon storend en ik weet dat het door 't eten komt.
ik hoef dus geen ''extreem'' middel tegen de acne ik moet gewoon iets hebben wat het vermindert, zal een dermataloloog ook wel hebben.

thanks rob

Zoveel acne is het opzich niet, maar het is gewoon storend en ik weet dat het door 't eten komt.
ik hoef dus geen ''extreem'' middel tegen de acne ik moet gewoon iets hebben wat het vermindert, zal een dermataloloog ook wel hebben.

thanks rob

Mja, de meeste middelen in de winkel helpen toch niet. Als je er gewoon last van hebt, hoeft niet eens extreem te zijn, zou ik gewoon eens naar de dermatoloog fietsen. Krijg je wat differin gel ofzo, geen heftig spul, maar dat werkt teminste wel. Acné = stress = spierafbraak :)

• #2.150
HAPPY B-DAY TO ME, HAPPY B-DAY TO ME:birthday:
18 jaar (oud) alweer, ik werd wakker en dacht ik heb het fysiek van een 17 jarige:mad:
epic joke, niet iedereen zal m snappen.

Mja, de meeste middelen in de winkel helpen toch niet. Als je er gewoon last van hebt, hoeft niet eens extreem te zijn, zou ik gewoon eens naar de dermatoloog fietsen. Krijg je wat differin gel ofzo, geen heftig spul, maar dat werkt teminste wel. Acné = stress = spierafbraak :)
Zal ik doen als ik het echt storend vind, toch bedankt Rob;)

Van harte gefeliciteerd KEUN!!!! :hb:

Keun jongen, gefeliciteerd:D:D!

Geniet van je dag!

• Like
Waarderingen: KEUN
:birthday::hb:

Feli Keun(ing)!!!!

maak er een mooie dag van :)

happy one bro !

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #2.155
Van harte gefeliciteerd KEUN!!!! :hb:

Keun jongen, gefeliciteerd:D:D!

Geniet van je dag!

:birthday::hb:

Feli Keun(ing)!!!!

maak er een mooie dag van :)

Thanks mannen!
Zal er zeker een mooie dag van maken, nadat ik thuis ben van stage..wokkuh!

+ ik heb deze week/ in iedergeval deze maand nog iets wat jullie leuk zullen vinden:cool:

Gefeliciteerd Keun maak er een mooie dag van!!

gefeliciteerd keuning :D

gefeliciteerd jongen, maak er wat moois van

Terug
Naar boven