AndroidHealthClinic

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.181
gefeliciteerd keun!

13 Juni word ik 19 *hint hint*

Dat duurt nog even Tymen!:o

Bedankt markrot, volgens mij heb ik jou nog niet eerder gezien in mijn log, welkom:D
(of heb ik een slecht geheugen..)
er komt geen verjaardags training, ik moet tot kwart over 3 werken, ben eerder klaar ivm 30min langer gewerkt gister op me stage.
daarna ga ik even rusten/relaxen door COD mw2 te spelen, daarna ga ik me klaar maken en ga ik met me familie en me vriendin wokken, only beef & fish!

morgen borst-biceps op het programma.

Ben wel eens eerder geweest maar mijn naam + no avatar toen is denk ik niet zo herkenbaar...
Jammer van geen training, maak het dan maar met het eten goed, anders is het een verjaardag van niks geweest!

• #2.189
Update;

Het wokken gister was lekker, 6 borden(fish/beef only)as usual, hellemaal vol en ik meurde naar knoflook.

Voeding van vandaag;
350ml melk, 50gr whey, 20 a 40gr brinta
2 boterhammen (pindakaas,kipfilet), 1 banaan, +-400ml melk
2 boterhammen (pindakaas) 150ml warme chocomelk (omdat het lekker is, en ik een gevult gevoel moest hebben)
2 boterhammen (pindakaas,kipfilet), 250gr kwark, +- 300ml melk
*dit alles op me stage + 1,5l water
hete kip + aardappel krieltjes + appelmoes (2 borden)
25gr dextro
40gr dextro
300ml melk 40gr whey(sample) zometeen
60 a 100gr noten, 250gr kwark, 200ml melk

Training van vandaag;

Borst-Biceps

wou eigenlijk flat-benchpress doen maar door de drukte niet kunnen doen.

Incline-BP
12x30KG
12x50KG
10x70KG
8x70KG
7x70KG
10x50KG (2-3 sec laten zakken explosief duwen)

Flat DB-Press
11x26KG
11x26KG
12x26KG way to easy, ik denk dat ik eerder moet verkassen dan geplant, tenzij ik korte halter stangen mag mee nemen..

Incline-Flyes
10x12KG
8x22KG
8x22KG *20kg bezet*
10x18KG
12x16KG

DB-Curl
7x12KG
8x20KG
9x18KG
12x14KG me onderarmen blijven verzuren bij deze oefening

EZ-Bar Curl gewicht excl. stang
10x20KG close grip
10x30KG shoulder grip
10x20KG close grip
10x30KG shoulder grip
10x20KG close grip

Sitting DB-Curl met naar buiten draaien (uitproberen)
8x12KG
vond hem niet zo fijn.

Opmerkingen;
Brutale pomp, ik kreeg me vest+jas met moeite dicht.
Borst vond ik wat tegen vallen, ik vind incline bp hellemaal geen fijne oefening ik denk omdat een lamp me recht in de ogen schijnt.

Ow ja een leuke toevoeging, er was iemand afgevoert door de politie in me gym, een kneus/ecto reden weet ik niet, gezellig.

Laatst bewerkt:
Eet wel erg weinig of lijkt dat zo? Of is dat omdat je gister veel at?
Hoeveel call eet je normaal gesproken ongeveer per dag?

Voor iemand van 78? kg vind ik het nog aardig wat hoor, lijkt me dat je hiermee toch wel aan de 3500kcals zit?

Goeie training KEUN, vind je incline BP heel sterk hoor :thumbs:

Voor iemand van 78? kg vind ik het nog aardig wat hoor, lijkt me dat je hiermee toch wel aan de 3500kcals zit?

Haha had ik niet gezien had hem zwaarder geschat! Maar is niet zo lang als ons zie ik. Ff over het hoofd gezien :p

KEUN zei:
DB-Curl
7x12KG
8x20KG
9x18KG
12x14KG me onderarmen blijven verzuren bij deze oefening

Let je wel op dat je je pols niet beweegt bij het curlen dan?

Nette training kerel, aardig goed gevreten ook :p

Nette training en nog gefeliciteerd.. beter laat dan nooit :)

• #2.195
emm, had kan natuurlijk altijd meer, maar als ik pas laat thuis ben en 45min later me avond eten ga eten, en daarna trainen kan ik slecht niet wat rijst maken en dergelijke.
meestal zit ik rond de 4000kcal soms wat er onder en soms erboven.

ja tegen de 4000, maar heb nog steeds me loon niet binnen anders word er nog een beetje gesleuteld, ik zit nu kort in tonijn thuis en die moet ik hebben voor in het weekend en voor me rijst maaltijden.
Haha had ik niet gezien had hem zwaarder geschat! Maar is niet zo lang als ons zie ik. Ff over het hoofd gezien :p
ik word al zwaarder geschat vanaf 70kg, en ik ben maar een kleine 1,78 wat imo een perfecte lengte is.

Let je wel op dat je je pols niet beweegt bij het curlen dan?

Nette training kerel, aardig goed gevreten ook :p
hmm ik zal er eens op letten, weet ik zo ook niet.
ik beweeg me hand wel boven aan wat na binnen voor die extra squeze.

thanks Rob! hou jij het nog vol met je -2000kcals?
Nette training en nog gefeliciteerd.. beter laat dan nooit :)
hehe inderdaad:D thanks Lennart

hmm ik zal er eens op letten, weet ik zo ook niet.
ik beweeg me hand wel boven aan wat na binnen voor die extra squeze.

thanks Rob! hou jij het nog vol met je -2000kcals?

Ja, als ik last van mijn pols heb, en ik curl met een gebogen pols, wordt het er alles behalve beter op ;)

Tot nu toe gaat het nog op mijn 2000. Voel ik me echt te slap worden, ga ik een dagje op onderhoud.
Krijgt mijn metabolisme weer een kleine boost en mentaal doet dat echt wel deugd :p

• #2.197
Ja, als ik last van mijn pols heb, en ik curl met een gebogen pols, wordt het er alles behalve beter op ;)

Tot nu toe gaat het nog op mijn 2000. Voel ik me echt te slap worden, ga ik een dagje op onderhoud.
Krijgt mijn metabolisme weer een kleine boost en mentaal doet dat echt wel deugd :p
ik had toevallig vanmorgen wel last van me pols, maar tijdens de oefening is het altijd me onderarmen die verzuren waardoor ik met moeite de db kan vast houden en een bepaald aantal reps te behalen, zelfde heb ik met front-raises.
wel een brutale pomp in me onderarmen dat wel!

gelukkig hoef ik niet te cutten, ik heb net een gevulde koek gegeten:roflol:
er staan namenlijk allemaal snoepjes/koekjes op mijn bereau van mij verjaardag nog voor de collega's en gister had een vrouw allemaal koekjes meegenomen, en ik vul ze dan zeg maar bij, maar t*ring de slechtste dingen zijn het lekkerst:o

edit; 2 gevulde koeken

Laatst bewerkt:
Damn Keun, zoals eerder gezegd...je moet weg daar man! 26kg dumbbells is echt te weinig voor je kerel!

26kg dumbbells is echt k*t. Vind 40 al k*t. Elke sportschool moet gewoon 60 a 70kg hebben!

• #2.200
Damn Keun, zoals eerder gezegd...je moet weg daar man! 26kg dumbbells is echt te weinig voor je kerel!
Indeed, maar de gym waar ik heen wil is een end weg.
we zullen zien zodra ik me studie financiering heb + loon(stage) en ik ga vakantie werk doen deze zomer op me stage plek als ik dat geregelt krijg, gotta make some money!

meestal begin ik met bp en daarna voelen de db's zowiezo altijd zwaarder aan, maar imo zijn db's veel fijner op vrijwel elke oefening.
maar zolang het nog gaat, dan gaat het.

ik zou ook na een andere gym in de buurt kunnen gaan, en genoegen met minder nemen, geen plate loaded apparaten maar wel 45+ db's.
26kg dumbbells is echt k*t. Vind 40 al k*t. Elke sportschool moet gewoon 60 a 70kg hebben!
ik zou wel even voorruit kunnen met 40, ik vind het ook nogal triest hoe weinig echte bb/hardcore gym's er zijn in mijn omgeving.

Terug
Naar boven