Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik moet me leg presses gewoon plate loaded doen, dit is hoe ik het het fijnst vind.45+ dumbbells en geen plate loaded machine's >>>>>>>>>>>big time 26 dumbbells en wel plate loaded machines.
26kg dumbbells is echt k*t. Vind 40 al k*t. Elke sportschool moet gewoon 60 a 70kg hebben!

ik moet me leg presses gewoon plate loaded doen, dit is hoe ik het het fijnst vind.
maar die gym die +-45min fietsen is, met bus weet ik niet, heb wel me ov-kaart nu (nog niet geldig, gebruik hem wel al) binnen, heeft vrijwel ALLES wat ik gehoord heb.
*squatrek(ken)
*powerracks
*plate loaded machines
*50kg db's
inderdaad, maar ik weet niet eens waar het is, in ieder geval ben je er niet zo 1,2,3 zoals de gym waar ik nu ben (5min fietsen).Als die OV verbinding chill is zou ik zeker verkassen. Maar dat lijkt me al een gemaakte keuze. Misschien kom je er wel een trainingspartner tegen met wie je af en toe kan meerijden, wie weet..
Limburg>Kerkrade

zo noemen ze het ja, jij eindje gramma toch
ik weetJa, jwz
Ik zit op school in Sittard, ik heb daar een gruwelijke pest hekel aan Zuid-Limburg ontwikkeld, het spijt me.
ik probeer nu me chin's wat op te krikken zoals jullie misschien hadden opgemerkt, vorige rug training begonnen met chins en nu weer.Die rackpulls heb ik inderdaad al veel indrukwekkender gezien van jou!
Chins gaan al goed man! En die t-bar row... hoe groot is je rom daarbij, want het is wel sterk!
het was de bedoelling rug-triceps te doen, maar ik had maar een uur ik was gister avond nogal laat in de gym, en door een of andere reden had ik ook minder kracht dan wanneer ik tegen 4-7 uur ga trainen.
thanks mike, me achterste schouderkoppen + lats voel ik vandaag wel trekken
Ik hoop dat ik u niet heb teleurgesteld meester, volgende keer maak ik het goed, 3x8x150kg? zal het me lukken, we zullen zien.Die rackpulls vallen me een beetje van je tegen baas...
De stang boven de knie is al gay, en dan niet meer dan 110 op de stang...
Make my proud next time.