Fitness Seller

Log KEUN

45+ dumbbells en geen plate loaded machine's >>>>>>>>>>>big time 26 dumbbells en wel plate loaded machines.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202
45+ dumbbells en geen plate loaded machine's >>>>>>>>>>>big time 26 dumbbells en wel plate loaded machines.
ik moet me leg presses gewoon plate loaded doen, dit is hoe ik het het fijnst vind.
maar die gym die +-45min fietsen is, met bus weet ik niet, heb wel me ov-kaart nu (nog niet geldig, gebruik hem wel al) binnen, heeft vrijwel ALLES wat ik gehoord heb.

*squatrek(ken)
*powerracks
*plate loaded machines
*50kg db's

ik moet me leg presses gewoon plate loaded doen, dit is hoe ik het het fijnst vind.
maar die gym die +-45min fietsen is, met bus weet ik niet, heb wel me ov-kaart nu (nog niet geldig, gebruik hem wel al) binnen, heeft vrijwel ALLES wat ik gehoord heb.

*squatrek(ken)
*powerracks
*plate loaded machines
*50kg db's

Als die OV verbinding chill is zou ik zeker verkassen. Maar dat lijkt me al een gemaakte keuze. Misschien kom je er wel een trainingspartner tegen met wie je af en toe kan meerijden, wie weet..

• #2.205
Als die OV verbinding chill is zou ik zeker verkassen. Maar dat lijkt me al een gemaakte keuze. Misschien kom je er wel een trainingspartner tegen met wie je af en toe kan meerijden, wie weet..
inderdaad, maar ik weet niet eens waar het is, in ieder geval ben je er niet zo 1,2,3 zoals de gym waar ik nu ben (5min fietsen).

en ik moet kijken of ik een dubbel abbo neem, want me broer/vriendin traint ook in de gym waar ik nu zit, en sinds me vriendin ook weer vaker wil gaan wil ik toch met haar mee kunnen trainen (wil ze graag) en ik train regelmatig samen met me broer.

Tja das dubbel! Mijn gym heeft dan wel 40kg's...maar mist gewoon een hoop, weinig kabelwerk, geen kuiten, geen plateloaded...maarja het is zo dichtbij dat ik niet verkas!

Waar woon je ergens eigenlijk?

• #2.208
Waar woon je ergens eigenlijk?
Limburg>Kerkrade

Net nog getraint, niet veel soeps maar toch wat:rolleyes:
Op de planning stond wheels, maar ik had vandaag veel last van me knie dus dan heb ik maar rug gedaan.

Rug

Chin-Ups
2x8xBW
1x7xBW

T-bar Row
best set 6x90KG

Cable-Pull Down(front)
best set 9x80KG

Rackpulls(iets boven knie)
12x50KG
12x90KG ik ging al kapot van me 2e opwarm set:o
12x110KG niet slecht
13x90KG
toch wel tevreden

Opmerkingen;
rackpulls was een dikke tegenvaller, normaal pak ik dit als 1e oefening, ik wou het nu eens anders proberen.

Kirchroa ja? Oh oh oh oh

• #2.212
Ja, jwz

Ik zit op school in Sittard, ik heb daar een gruwelijke pest hekel aan Zuid-Limburg ontwikkeld, het spijt me.
ik weet

geeft niet ik vergeef het je omdat je een meester bent in het immiteren van een hert die aan het sterven is!

Die rackpulls heb ik inderdaad al veel indrukwekkender gezien van jou :D!
Chins gaan al goed man! En die t-bar row... hoe groot is je rom daarbij, want het is wel sterk :D!

Kort, maar heel krachtig! ;)

toch lekkah die rug aangepakt keuning!

Die rackpulls vallen me een beetje van je tegen baas...
De stang boven de knie is al gay, en dan niet meer dan 110 op de stang...
Make my proud next time.

• #2.217
Die rackpulls heb ik inderdaad al veel indrukwekkender gezien van jou :D!
Chins gaan al goed man! En die t-bar row... hoe groot is je rom daarbij, want het is wel sterk :D!
ik probeer nu me chin's wat op te krikken zoals jullie misschien hadden opgemerkt, vorige rug training begonnen met chins en nu weer.
inderdaad volgens mij is me top 8 of 10x170kg?
de ROM is ongeveer het zelfde als bij de yate rows, alleen iets mee voorover gebogen en dit laat je onderug ook branden zeg ik je, vandaar dat me rackpulls ook niet veel meer waren.
het was de bedoelling rug-triceps te doen, maar ik had maar een uur ik was gister avond nogal laat in de gym, en door een of andere reden had ik ook minder kracht dan wanneer ik tegen 4-7 uur ga trainen.
toch lekkah die rug aangepakt keuning!
thanks mike, me achterste schouderkoppen + lats voel ik vandaag wel trekken
Die rackpulls vallen me een beetje van je tegen baas...
De stang boven de knie is al gay, en dan niet meer dan 110 op de stang...
Make my proud next time.
Ik hoop dat ik u niet heb teleurgesteld meester, volgende keer maak ik het goed, 3x8x150kg? zal het me lukken, we zullen zien.

+ ik zal ze volgende x onder de knie doen, ik had niet veel zin/energie meer om die rackpulls te doen, en was ook geschokt dat ik al vermoeid was bij me 2e opwarm set.

• #2.218
gister weer wezen wokken, was dinsdag ook al op me b-day yay.
ik had me zo vol gegeten en daarna nog een halve liter melk gedronken omdat ik me kwark+noten gewoon niet weg krijg dan, effect; kots en kots misselijk ik moest het echt binnen houden en dat deed ik ook.
verder had ik heel slecht geslapen, vaak wakker geworden omdat ik 't zweten was.
wel was ik lekker vroeg uit bed, kwart over 7 op me werk, half 4 zou ik dan de bus naar huis hebben maar er komt een leraar vandaag voor een tussen beoordeling dus moet ik tot 4uur wachten zal ik hopelijk half 5 in de bus zitten.
allemaal over uur dus, it's a good thing!

stage vergoeding is ook ''eindelijk bekend'' na 5 weken, en is wel acceptabel, daar kan ik in ieder geval heel wat kg's kip van halen etc.
1e wat ik ga bestellen is 4kg whey, eas en ik ben aan het overwegen weer een creatine te gaan halen, aanraders??

voeding vandaag;
250ml melk, 45gr whey
3 boterhammen (pindakaas,kipfilet), 1 banaan (verder heb ik heeel veel gedronken 5 glazen water, 1 warme chocomelk, 2 glazen melk)
zo meteen; 2 boterhammen (pindakaas), 250gr kwark, 1 glas melk
2 boterhammen (pindakaas/kipfilet), 1 banaan, overige melk nog en nog wat water.

avond eten; als me moeder niks van rijst heeft klaar gemaakt, maak ik me zelf wat rijst/tonijn/pangafilet.
25gr dextro
40gr dextro, 250ml melk 50gr whey
60 a 100gr noten, 250gr kwark, 200ml melk

schouders-triceps-traps staan op het programma.

SizeOn hoor je heel veel goede verhalen over.
Welke whey ga je bestellen?

3x8x150kg staat vast!:D:fire:

Terug
Naar boven