MuscleMeat

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.281
WHEEEEELS

Sumo-Squats /deadlift?? (sibil yeaa)
15x50KG
12x90KG
6x130KG HARDCORE die bb langs me schenen schuren!
8x110KG
12x90KG

Leg-Press (plate loaded)
15x80KG
12x160KG
12x240KG
10x300KG
6x320KG
15x200KG close-stance
15x200KG close stance

Standing 1 Legged Leg-Curl SS Lying Leg-Curl
*12x30KG -- 10x35KG
*12x25KG -- 10x30KG
*12x15KG -- 10x25KG
de lying leg-curl is zwaarder dan de 1legged btw

Sitting Calve-Machine (zo'n katrol ding)
4 setjes
10 reps 1 legged, 12 reps 2 legged heletijd vanaf 40kg
kuiten zaten al vol

Opmerkingen;
KAPOT, BRAK, MISSELIJK, TEGEN-DE-MUUR-AAN-VALLEN-IN-KLEEDKAMER, KEUN=TEVREDEN

Mooie training Keun! Misschien kan er wel een oefeningetje bij...? :)

• #2.283
Mooie training Keun! Misschien kan er wel een oefeningetje bij...? :)
normaal neem ik nog de extensions erbij maar ik kon niet meer, tijdens de leg-curl setjes wou ik even rekken en zeg maar een leg-curl maken zonder gewicht en ik kreeg hem niet meer omhoog, daarna nog 2 sets gedaan.
+ ik wil nog even opassen met de extensions ivm me knie, me knie voelde vandaag trouwens goed aan, nergens last van gehad, alleen van starende mensen tijdens me leg-press

Whaha ja je bent goed bezig beest! Doe je wel eens lunges, stif legged deadlift, front squats, etc?

• #2.285
Whaha ja je bent goed bezig beest! Doe je wel eens lunges, stif legged deadlift, front squats, etc?
lunges doe ik wel eens, stond op de planning maar vergeten en ik kon zowiezo niet meer recht staan na de curls:roflol:
SLDL wil ik mee beginnen met nog opzoek na een goeie tutorial niet zo'n wijven filmpje, ik wil mensen zien met wat meer gewicht erop..tot nu toe geen succes.
front-squats wil ik mee beginnen zodra ik ''evt'' na een andere gym ga, mijn gym nu beschikt niet over een squat-rek, wel een smith waar ik afentoe in squat, daarom doe ik genoeg andere oefeningen waarmee ik de squat-loze training een beetje mee goed maak:rolleyes:.

en ik heb wel een los gesquat in me gym, maar dat was erg link, had 100kg op de stang voor 6 reps kon meer maar ik vind het te riskant als het mis gaat, ook al is 100kg volgens mij niet zwaar, maar het terug haken is erg moeilijk.

zercher squats vanuit het bench rack is wel mogelijk, maar je moet er maar van houden.

Verder sterke training hoor.

Ja kan me voorstellen, zonder squat rekje is het toch niet zo makkelijk. Al zou ik persoonlijk wel proberen van gym te switchen als er geen mogelijkheid zou zijn om te squatten.

Maar wat je zegt, op deze manier kan je ook goed de beentjes knallen.

• #2.288
zercher squats vanuit het bench rack is wel mogelijk, maar je moet er maar van houden.

Verder sterke training hoor.
hmm i'd rather not, ik heb afentoe nog heeeeel lichtjes last van me tennis-arm, die ik een jaartje geleden heb gekregen door of skull-crushers of db-extensions.
thx any way
Ja kan me voorstellen, zonder squat rekje is het toch niet zo makkelijk. Al zou ik persoonlijk wel proberen van gym te switchen als er geen mogelijkheid zou zijn om te squatten.

Maar wat je zegt, op deze manier kan je ook goed de beentjes knallen.
dat ben ik van plan, zodra ik financieel alles kan regelen etc.
wil evt. een duo abbo nemen, de gym waar ik nu zit is maar 16,95 dat betalen me ouders gewoon, en als ik een duo wil moet ik dat zelf betalen.
ik wil een 1 tot 2 daags abbonee nemen in een gym die vrijwel alles heeft maar ook een stuk van huis is.
er zijn overigens wel 4 tot 5 andere gyms dicht in de buurt die wel een squat rek hebben maar dan weer geen fatsoenlijke leg-press en ik hou van die oefening.
liefde op eerste gezicht

Baas, ziet er verdomt chill uit. Beetje lekker die Oma oefening ?

Mja, ik ben zelf niet zo'n fan van de leg press, doe ze bijna nooit. Ik dacht ook dat ik ergens las dat ze maar dumbbells tot de 26 kg hebben bij je gym. Dat ga je zo overgroeien baas! :)

• #2.291
Baas, ziet er verdomt chill uit. Beetje lekker die Oma oefening ?
wat denk jij nou zelf ronniej? we hebben het over oma..
je voelt hem ook in je onderrug ondanks dat je je rug recht houdt, en ik zou hem aanraden met een trainingsbroek te doen.
ow ja en straps +1:D

wat denk jij nou zelf ronniej? we hebben het over oma..
je voelt hem ook in je onderrug ondanks dat je je rug recht houdt, en ik zou hem aanraden met een trainingsbroek te doen.
ow ja en straps +1:D

Ja oke daar heb je wel een punt ja :o

Nou we zullen zien wat ik ga doen hahha!

• #2.293
Mja, ik ben zelf niet zo'n fan van de leg press, doe ze bijna nooit. Ik dacht ook dat ik ergens las dat ze maar dumbbells tot de 26 kg hebben bij je gym. Dat ga je zo overgroeien baas! :)
ben ik al:o maar daarvoor doe ik meerendeels db-werk halverwege me workout, anders is het gewoon to easy.

ik zal even nogmaals zeggen wat ze in die gym hebben waar ik heen zou willen gaan.
-poweracks
-squat rek(ken)
-db's 50kg
-genoeg plate loaded machine's als het goed is
-niet zo druk
-een member van DBB zit er ook op, die ook wedstrijden gaat doen, zit nu in z'n voorberreiding voor z'n 1e wedstrijd.

Klinkt goed kerel, snel naar die gym toe!

squat rack, dumbbells en olympische halters is genoeg in principe

• #2.296
flinke beenkracht gek!

Uiteraard de beste kiezen, maar buiten dat wat ik noemde vind ik alleen maar mooi meegenomen.

Christus, wat een leg press :D!

ik heb alleen het gedeelte van brak kapot misselijk gelezen, meer hoefde ik niet te lezen dat onze keuning het uiterste van zichzelf heeft gevergd :)

Terug
Naar boven