Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.301
wou eerst voor 350kg gaan maar ik dacht iets teveel van het goeie.
Uiteraard de beste kiezen, maar buiten dat wat ik noemde vind ik alleen maar mooi meegenomen.
inderdaad
Christus, wat een leg press :D!
Jezus heb ik nergens gezien:D Wilkomme in mein log istimewa, geinige naam vat em alleen niet
ik heb alleen het gedeelte van brak kapot misselijk gelezen, meer hoefde ik niet te lezen dat onze keuning het uiterste van zichzelf heeft gevergd :)
dat gevoel heb ik ook als ik moet poepen, hoe weet je nou of ik getraint heb als je alleen daar heen kijkt?:p
thanks tymen

me knie is nu wel wat gevoellig..njah ik ga nu slapen na me kwark+melk keine lust in noten, ik vind dat ik wat vettig word:rolleyes:

omdat ik erboven allemaal wazige cijfertjes zie staan :)
ziet er echt dik uit koen!

• #2.303
Een hele goede morgen!
Another day at work, wat is dat vroege opstaan toch moeilijk soms!

Ik wou even een kleine update geven aan mijn mede bb'ers..
aangezien ik binnen de kortste keren bakken met geld binnen krijg, bedacht ik me dat ik ipv 3 tot 4 p.dag boterhammen eet het tot 2-3 x verlaag, en dan een maaltijd met gebrade kip (koud), en minstens 3x in de week ''keun'' eet, gister heb ik me nog wat ''keun'' klaar gemaakt voor de komende 2-3 dagen
(keun= 400gr zv-rijst, 250gr pangafilet, 190gr tonijn, 2 hele uien, 1 hele paprika, wat prei en een beetje ketjap sauce).

de hoeveelheid kip weet ik nog niet, ik wil ieder geval zo'n 4-5 stukjes gesneden van een zo'n plak hoeveel gr dat is weet ik ook niet, wat ik erop zal doen; een beetje peper.

Vanavond zie ik me meisje weer, en als het goed is ga ik me arms opmeten, ik ben benieuwd.
willen jullie het koud weten of opgepompt?

omdat ik erboven allemaal wazige cijfertjes zie staan :)
ziet er echt dik uit koen!
bedankt Tym, waar woon jij nog 'ns?

Laatst bewerkt:
  • #2.305
400g rijst in 1 maaltijd!:eek: "keun"is de shit:meal:

aaaah ik doe dus kennelijk altijd een ''r*tard keun'' : Rijst tonijn paprika
die van mij mist dus wat chromosomen

LOBITH!!!! het dorp waar de rijn binnen kwam.

• #2.309
LOBITH!!!! het dorp waar de rijn binnen kwam.
:cool:
aaaah ik doe dus kennelijk altijd een ''r*tard keun'' : Rijst tonijn paprika
die van mij mist dus wat chromosomen
dat doe ik ook wel eens als ik snel iets wil klaarmaken, dat heet de mini-mi-keun
400g rijst in 1 maaltijd!:eek: "keun"is de shit:meal:
haha nee ik eet het niet in een keer..
maar 200gr gaat er makkelijk in, ik had gister wat uit de ketel gegeten, en wou na de training nog wat eten maar het was redelijk laat al, dus nam ik me shake en daarna nog wat kwark+200ml melk.

misschien dat ik hem vandaag leeg eet, of nog wat bewaar voor morgen als pre-work out meal

:cool:

dat doe ik ook wel eens als ik snel iets wil klaarmaken, dat heet de mini-mi-keun
haha nee ik eet het niet in een keer..
maar 200gr gaat er makkelijk in, ik had gister wat uit de ketel gegeten, en wou na de training nog wat eten maar het was redelijk laat al, dus nam ik me shake en daarna nog wat kwark+200ml melk.

misschien dat ik hem vandaag leeg eet, of nog wat bewaar voor morgen als pre-work out meal

Maakt niet uit hoe laat het is, als je getraind hebt moet je vreten kreng! :mad:

:kiss:

vanwaar de vraag???

• #2.313
Maakt niet uit hoe laat het is, als je getraind hebt moet je vreten kreng! :mad:

:kiss:
njah imo kan je beter goed eten de dag na je workout voor 'n optimaal herstel, niet dat ik gister slecht gegeten heb of zo.
beste is natuurlijk elke dag goed (lees perfect) eten, maar..mo money mo muscle?
daar bedoel ik dus mee dat ik (nog) niet elke dag zo kan eten als ik wil.

hihi xje

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

ow je woont daar, ik dacht al waar heeft die ICT'er het over:roflol:
waar licht daar ergens? gewoon intresse tonen ;)
als je je msn + mobiele nummer prive stuurt kunnen we eens afspreken of zo:roflol: intresse tonen dus

njah imo kan je beter goed eten de dag na je workout voor 'n optimaal herstel, niet dat ik gister slecht gegeten heb of zo.
beste is natuurlijk elke dag goed (lees perfect) eten, maar..mo money mo muscle?
daar bedoel ik dus mee dat ik (nog) niet elke dag zo kan eten als ik wil.

De eerste maaltijd na je training is wel belangrijk hoor. Vanaf dat moment gaat je lichaam herstellen, en niet pas de dag erna :p

Ik ken het probleem wel hoor, maar misschien is Rice&Protein een optie? zodra ik bij defensie intern ga neem ik dat ook na mijn training omdat ik daar zelf niet kan koken. Verders is R&P ook helemaal zo duur niet :thumbs:

• #2.315
De eerste maaltijd na je training is wel belangrijk hoor. Vanaf dat moment gaat je lichaam herstellen, en niet pas de dag erna :p

Ik ken het probleem wel hoor, maar misschien is Rice&Protein een optie? zodra ik bij defensie intern ga neem ik dat ook na mijn training omdat ik daar zelf niet kan koken. Verders is R&P ook helemaal zo duur niet :thumbs:
na me training had ik 40gr dextro, daarna 50gr whey +350ml melk, daarna 250gr kwark +200ml melk nog eens.:rolleyes:

ow je woont daar, ik dacht al waar heeft die ICT'er het over:roflol:
waar licht daar ergens? gewoon intresse tonen ;)
als je je msn + mobiele nummer prive stuurt kunnen we eens afspreken of zo:roflol: intresse tonen dus

eerst vraag je, waar woon je, geef ik antwoord is hij alweer vergeten wat hij heeft gevraagd :roflol: vis.

waar de rijn nederland binnen kwam, daar. google.maps.nl

ik mag niet daten van me vriendin:mad:!~

Tijmen13@hotmail.com iedereen die me interessant vind mag me toevoegen :) ik heb al een mapje: DBB, ik had zelf de meest legendarische DBB'er op msn : SniperX!!!!!

Laatst bewerkt:
eerst vraag je, waar woon je, geef ik antwoord is hij alweer vergeten wat hij heeft gevraagd :roflol: vis.

Tijmen13@hotmail.com iedereen die me interessant vind mag me toevoegen :) ik heb al een mapje: DBB, ik had zelf de meest legendarische DBB'er op msn : SniperX!!!!!

Dat vind ik lief van jou :$

• #2.319

vis is een geniaal woord, zelfde als kaas,aap,banaan,frikandel.

ik zoek het binnekort op.

''skinnie zegt: dump de h**r'' :roflol: kon het niet laten geniale gozer/kind!

zeg dat je gaat trainen met iemand van DBB, lukt altijd:thumbup:

doe ik zodra ik thuis ben, heb je cam??

ik ben lief, true story :)

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

vis is een geniaal woord, zelfde als kaas,aap,banaan,frikandel.

ik zoek het binnekort op.

''skinnie zegt: dump de h**r'' :roflol: kon het niet laten geniale gozer/kind!

zeg dat je gaat trainen met iemand van DBB, lukt altijd:thumbup:

doe ik zodra ik thuis ben, heb je cam??

bakfiets.

Skinnie zegt: met een DB van 10 kilo op der hoofd slaan en anaalvernederen :mad:

dat mag wellicht wel :D

heb je cam?!, weet je zeker dat niet zon pervert bent =\

Terug
Naar boven