- Waardering
- 1.093
het ging ook over een natje k*tje
*sorry voor mijn taalgebruikt dames* xje
geeft niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het ging ook over een natje k*tje
*sorry voor mijn taalgebruikt dames* xje

je leest wat je het meest opvalt he
zegt weer genoeg dus

Jullie puberen allemaal nog zo heftig en kunnen alleen in logboeken naar natte k*tjes kijken, dat is het verschil denk ik![]()

Schouders-Triceps
Sitting MP
12x30KG
12x50KG
6x65KG
10x55KG
12x50KG
Front-Raises
7x12KG
8x20KG
8x18KG
9x16KG
Side-Raises (strict)
10x12KG
12x10KG
12x10KG
Rear-Lateral Raises (strict zoals ze horen)
10x12KG
12x10KG
15x8KG
French-Curl (noemde hem eerder French-Press iemand attendeerde me erop dat die niet zo heette)
12x20KG
8x35KG
10x30KG
11x25KG
Dips
12xBW+20KG VPR?
12xBW+10KG
20xBW
Push-Down SS Push Down (palm up)
12x35KG -- 12x25KG
12x30KG -- 12x20KG
12x25KG -- 10x15KG
Opmerkingen;
tevreden, triceps zaten vol.
wel begint het irritant te worden dat me onder armen altijd zo verzuren bij me front-raises waardoor ik niet meer reps kan maken.
---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------
Ik zei trouwens op me verjaardag dat ik nog iets zou laten zien aan jullie, nou, here we go.
Tanktop heb ik van me vriendin gekregen voor me verjaardag. (Pitbull gym, later een beter foto van alleen de tanktop, jullie willen vast en zeker geen MM pose meer zien van mij hehe)
![]()
indeed! op me armen wel nog, buik word (al) minder, misschien omdat ik die nu een beetje verwaarloos.
thanks lennart!

Keun, ik eis een foto van je vriendin ter bevestiging..En die triceps bolt al mooi op, goed bezig man! Als ik je vriendinnetje was zou ik er gewoon een nat k*tje van krijgen. (no homo)

keun, ik eis een foto van je vriendin ter bevestiging..![]()
Keun, ik eis een foto van je vriendin ter bevestiging..![]()
nee
hun mogen wel een foto posten van hun vriendin dus

en ik wil gerust een foto posten maar dan word het wel ''de natte anus van Hervee'' ..so?

beter post je ene foto van pannekoekjes met chocoladesaus![]()

emm ik heb niet echt de mogelijk om los te squatten omdat ik makkelijk 100kg squats kan maken maar het is gewoon ''link'' om deze daarna terug te hangen.
en ik wil gerust een foto posten maar dan word het wel ''de natte anus van Hervee'' ..so?