Fitness Seller

Log KEUN

Update omtrek-stats;
Vandaag voor de 1e keer een aantal dingen opgemeten, kan zijn dat het wat vertekend omdat ik nog niet precies weet waar ik precies alles moet opmeten.

Borst omtrek: 96cm
Taille: 78cm
Onderarmen: links 32cm, rechts 32cm
Biceps: links 36cm, rechts 37cm
Bovenbenen/quads: links 56cm rechts 55cm
Kuiten: links 38cm rechts 38cm

Ik had eigenlijk gehoopt op 40+cm armen (DOH!!), maar verwachtte eerlijk gezegt 38-39cm.
no idea of ik wel ''impressive'' sizes heb, maar dit zijn ze.
(alles koud opgemeten btw)

Beste afmetingen, heb je alles aangespannen opgemeten? Of niet aangespannen?

Degelijke training.

Maak je bewust 8 en 10 reps en stop je als je die getallen bereikt hebt (op bench )of ga je sommige van die sets echt all out?

goed gebankt en gecurld!

Nice bench, voel je hem ook echt in je borst?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.346
Beste afmetingen, heb je alles aangespannen opgemeten? Of niet aangespannen?
aangespannen ofcourse, taille/borst omtrek dan weer niet, zoals het hoort toch..
Degelijke training.

Maak je bewust 8 en 10 reps en stop je als je die getallen bereikt hebt (op bench )of ga je sommige van die sets echt all out?
ik maak bewust 8-10 reps ja, als ik denk dat ik echt nog een rep eruit kan krijgen dan doe ik dat ook. 8x80kg lukt vrij goed, maar ik denk dat 9x niet erin zet, had geen spotter op dat moment.
die 10x75kg is dan weer wel met spotter omdat ik hier eerder op gefailed heb, en zoveel lichter is 75kg niet ten opzichtte van 8x80kg.
ik wil volgende en de week daarna met flat-bp beginnen zodat ik over 2 weken eens 8x90, 10x80,10x65-70kg ga proberen.

ik wil half april of eind april weer beginnen aan een nieuw schema, 5x5 opbouw, heb alleen geen standaard voorbeeld schema hier van, ik weet dus vrij weinig van deze opbouw.
had jij gereageert op me stats dan? of ben ik het vergeten/erover heen gelezen
me hammer-curls gingen nogal stroef, ik zat al vol van de bb-curls
Nice bench, voel je hem ook echt in je borst?
laat ik zeggen ik voel ze met db's meer, maar die zijn dan weer te licht zoals je me incline db-presses ziet.

Waarom borst omtrek ontspannen...?

beetje olie slikken, dan gaan ze weer soepel :)

• #2.349
als ik me borst aanspan, span ik gelijk ook me lats aan..

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

good thinking;)

dat is toch ook de bedoeling keun :P?

verder nette afmetingen heur voor zo'n ripped beast

**** it, nu moet ik ook gewoon gaan meten xD

ik heb al 3 of 4 DBB'ers meer op msn, maar nog geen keuning te bekennen, pipo :roflol:

Fijn dat je mij nu wel in je lijst hebt he Tijmen!

Joh :D

simpel maar effectief - that's the way to do it!

• #2.359
ik vrees van niet. maar dat is ook niet erg, ik weet dat ik bijna dood ben gegaan door een zeer ernstige dodelijke bacterie :cool:

Terug
Naar boven