Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx mannen!
maandag begin ik meteen weer met school
dat ze me gewoon vrij geven tot na de mei vakantie.haha thanks mannen, ik zou eerder ''niet'' geloven dat ik 300kg doe pressen dan dat ik 4x100kg bp doe, sorry dat ik er weer op kom chris.holie shit - wat een bruutheid Keunus!
die leg press is ****ing bizar
haha thanks mannen, ik zou eerder ''niet'' geloven dat ik 300kg doe pressen dan dat ik 4x100kg bp doe, sorry dat ik er weer op kom chris.
leg-presses vind ik simpelweg een heerlijke oefening!

misschien de machine leg-presses, maar wat betreft plate loaded kan ik me dat niet voorstellen.Nee, want leg press is overal anders. Banken echter niet. Think again gab
De enige oefeningen die van doorslaande factor zijn, zijn de grote 3. Daar is 100kg gewoon 100kg.
misschien de machine leg-presses, maar wat betreft plate loaded kan ik me dat niet voorstellen.
300kg aan schijven en volgens mij is het apparaat zelf 10 of 20kg, heel licht in ieder geval zonder gewicht.
+ 100kg is niet echt impressive imo
als je na gaat dat ik in augustus al 3jaar train, waarvan 1jaar dedicated (vr)eten.100kg full rom banken op reps is echt wel impressive voor iemand van 75kgtjes
misschien de machine leg-presses, maar wat betreft plate loaded kan ik me dat niet voorstellen.
300kg aan schijven en volgens mij is het apparaat zelf 10 of 20kg, heel licht in ieder geval zonder gewicht.
+ 100kg is niet echt impressive imo
100kg full rom banken op reps is echt wel impressive voor iemand van 75kgtjes

als ik in de toekomst evt. een dubbel abbonement heb bij een andere sportschool wil ik wel eens kijken hoe die leg-press daar aanvoelt, om te vergelijken.Geloof me, ELKE leg press is anders. Ook een plate loaded.
---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------
+1 Veel mensen met een wat flinker fysiek en zelfs langer dan jij trainen banken nog niet eens 100 op reps. True story. Dus indrukwekkend is dat weldegelijk.![]()
van die leg-press kan zo een filmpje komen, bp wat later omdat ik niet vaak zwaar ga ivm. me schema + ik heb niet altijd een goede dag.zodra er hefbomen katrollen of hoeken te pas komen. dan is het altijd anders.
koen doe niet zo moeilijk maak gewoon een keer een filmpje en maak kwark blij. maak hem maar eens flink jaloers![]()
van die leg-press kan zo een filmpje komen, bp wat later omdat ik niet vaak zwaar ga ivm. me schema + ik heb niet altijd een goede dag.
die keer dat ik zo zwaar ging was maar eenmalig, heb daarvoor +- 4maanden niet zwaarder als 90 gebencht, volgens mij niet eens 85.