AndroidHealthClinic

Log KEUN

vet lekkere kilo's op je legpress ook !

had je die 130 al eerder gehaald trouwens?

het is rustig op DBB :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.844
Damn, nette poten training Keun(ing)!:D:thumbs:

vet lekkere kilo's op je legpress ook !

had je die 130 al eerder gehaald trouwens?
thx mannen!

die leg-press was echt puffen, me quads waren al kapot van die squats, ik kreeg al een trekkend gevoel bij me opwarm set.
300kg voelde best licht aan, maar ik vond het wel genoeg zo, me benen trilde als een malle.

@artex; ik heb vorig jaar al eens 2x170kg gesquat in de smith, parralel, bij de 3e rep failde ik en viel die op de steunen.
toen trainde ik elke set to the max.

dit is trouwens mij laatste week op me stage, nog 2 dagen om precies te zijn(vandaag niet meer mee getelt).
vandaag ben ik om 3uur klaar, morgen 4uur, vrijdag 12uur.

chill, wat ga je dan doen???

• #2.846
zou wel chill zijn :D

Lekkere wheely training makker ;)

holie shit - wat een bruutheid Keunus!

die leg press is ****ing bizar

• #2.850
haha thanks mannen, ik zou eerder ''niet'' geloven dat ik 300kg doe pressen dan dat ik 4x100kg bp doe, sorry dat ik er weer op kom chris.

leg-presses vind ik simpelweg een heerlijke oefening!

Nee, want leg press is overal anders. Banken echter niet. Think again gab ;)
De enige oefeningen die van doorslaande factor zijn, zijn de grote 3. Daar is 100kg gewoon 100kg.

• #2.852
Nee, want leg press is overal anders. Banken echter niet. Think again gab ;)
De enige oefeningen die van doorslaande factor zijn, zijn de grote 3. Daar is 100kg gewoon 100kg.
misschien de machine leg-presses, maar wat betreft plate loaded kan ik me dat niet voorstellen.
300kg aan schijven en volgens mij is het apparaat zelf 10 of 20kg, heel licht in ieder geval zonder gewicht.
+ 100kg is niet echt impressive imo

misschien de machine leg-presses, maar wat betreft plate loaded kan ik me dat niet voorstellen.
300kg aan schijven en volgens mij is het apparaat zelf 10 of 20kg, heel licht in ieder geval zonder gewicht.

100kg full rom banken op reps is echt wel impressive voor iemand van 75kgtjes

• #2.854

Geloof me, ELKE leg press is anders. Ook een plate loaded.

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

100kg full rom banken op reps is echt wel impressive voor iemand van 75kgtjes

+1 Veel mensen met een wat flinker fysiek en zelfs langer dan jij trainen banken nog niet eens 100 op reps. True story. Dus indrukwekkend is dat weldegelijk. ;)

• #2.856
Geloof me, ELKE leg press is anders. Ook een plate loaded.

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

+1 Veel mensen met een wat flinker fysiek en zelfs langer dan jij trainen banken nog niet eens 100 op reps. True story. Dus indrukwekkend is dat weldegelijk. ;)
als ik in de toekomst evt. een dubbel abbonement heb bij een andere sportschool wil ik wel eens kijken hoe die leg-press daar aanvoelt, om te vergelijken.
na me stage (mei vakantie) ga ik eens uitvogelen hoe ik bij die gym kan komen, waar ik het al een tijdje over heb.

hmm, ik ben tenslotte een keun(ing) dus, maar ik zal wel ''eens'' een filmpje maken.

nu ga ik richting de bus lopen, ik mag naar huis.

zodra er hefbomen katrollen of hoeken te pas komen. dan is het altijd anders.

koen doe niet zo moeilijk maak gewoon een keer een filmpje en maak kwark blij. maak hem maar eens flink jaloers :P

Edit: ik sluit mij overigens niet bij chris aan.

sorry keun, maar ik moet je even tegenspreken en kwark supporten in dit geval - ook niet iedere plate loaded is hetzelfde.

zelfs tussen de 45 graden, basic plate loaded zitten verschillen. jij bedoelt denk ik de 45 graden leg press - die hebben ze in mijn gym ook, maar daar kantelt het vlak waar je poten staan onderin de beweging, waardoor het echt een immens verschil is. daarnaast heb ik zelf op een reguliere 45 graden leg press en op deze dynamische 45 graden leg press gepressed en het scheelde bij mij een kilo of 100...

• #2.859
zodra er hefbomen katrollen of hoeken te pas komen. dan is het altijd anders.

koen doe niet zo moeilijk maak gewoon een keer een filmpje en maak kwark blij. maak hem maar eens flink jaloers :P
van die leg-press kan zo een filmpje komen, bp wat later omdat ik niet vaak zwaar ga ivm. me schema + ik heb niet altijd een goede dag.
die keer dat ik zo zwaar ging was maar eenmalig, heb daarvoor +- 4maanden niet zwaarder als 90 gebencht, volgens mij niet eens 85.

van die leg-press kan zo een filmpje komen, bp wat later omdat ik niet vaak zwaar ga ivm. me schema + ik heb niet altijd een goede dag.
die keer dat ik zo zwaar ging was maar eenmalig, heb daarvoor +- 4maanden niet zwaarder als 90 gebencht, volgens mij niet eens 85.

zodra ik me homegym heb staan. kom je gewoon eens een keer langs en dan maak ik persoonlijk die flimpjus wel :D

Terug
Naar boven