Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(K)F U 2, met je opmerkingen over mijn hooikoortsJammer dat je je training niet lekker vond gaan.. Vind hem alsnog wel nice hoor
F U met je opmerking over me operatie.. dat ging vooral over concentratievermogen en slapen en verkoudheid, trainen deed ik keihard(K)
hoe doe jij btw bb shrugs? ik doe liever db shrugs als ik ze doe, want bij die barbell komt telkens die stang tegen me leuter...

Ik denk dat ik in verhouding dan iets langere armen hebF U 2, met je opmerkingen over mijn hooikoorts
emm ik leg de bb op twee bankjes, doe 1 rackpull, en daar shruggen maar.
ik vind het wel lekker dat ie zo erlangs komt, niet echt storend vind ik.

Jammer dat je je training niet lekker vond gaan.. Vind hem alsnog wel nice hoor
F U met je opmerking over me operatie.. dat ging vooral over concentratievermogen en slapen en verkoudheid, trainen deed ik keihard(K)
hoe doe jij btw bb shrugs? ik doe liever db shrugs als ik ze doe, want bij die barbell komt telkens die stang tegen me leuter...
XBox?bedankt Ice, nu reageert niemand meer op me training met je vieze praat
ik ga nu naar een vriend toe (voor ice; hij heeft de map packs!)
Seated military press en daarna Dumble Shoulder press, is dat niet een beetje dubbel op?
Wijdere grip?Ik vind die persoonlijk ook wat overkil.
Hoe pak je die upright row's Keun? Met een barbell en wijdere grip?
In dat geval; netjes hoor. Als je hem anders pakt; pakken zoals ik voorstel.
njah ik verwacht misschien ''te'' veel van mezelf.sterke mp hoor keun
65kg is echt niet weak!
je zou eens een keer mee moeten gaan strongmannen

ik probeer op deze manier door plateaus heen te komen op me mp, aangezien de db's maar tot 26kg gaan is dit een prima gewicht voor al 2e press oefening.Seated military press en daarna Dumble Shoulder press, is dat niet een beetje dubbel op?
true true, maar zoals ik net boven vermeldde misschien verwacht ik te veel van mezelf.+1, vond er ook niet zoveel mis mee. Maja, volgende keer beter Koen, deze dagen moet je er als bodybuilder nu eenmaal ook bij nemen![]()
jup jup, even wennen met de controlls r1 r2 zijn omgedraait, l1 l2 ook.
bb met iets buiten schouder wijdte, ik wou hem eigenlijk nog iets zwaarder nemen, maar me grip+rug werkte tegen, ik had nog een lichte spierpijn in me onderug.Ik vind die persoonlijk ook wat overkil.
Hoe pak je die upright row's Keun? Met een barbell en wijdere grip?
In dat geval; netjes hoor. Als je hem anders pakt; pakken zoals ik voorstel.
zit in week 2 van me cycle

bah bah, ik pak kg's maat!
Seated MP is shoulder/ front press![]()
Doe je hem weleens staand eigenlijk?
ik noem het gewoon sitting mp.