- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
schijnt zo te zijn ja
ik doe hem wel afentoe, maar hij staat nooit op de dag planningVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
schijnt zo te zijn ja
ik doe hem wel afentoe, maar hij staat nooit op de dag planning
Thanks Rob

Thanks, heb een lekker trekkende spierpijn in me borstaanhechting vanaf de schouders.Goed getraind kerel! En even terug komend op vorige pagina...het is zeker mogelijk om er met 80+ uit te zien al 90kg..als je maar goed droog bent..Bij mij werkt het andersom haha..
![]()

niet overmoedig worden nou eh, mooiboyghehehe
Bij mij is het andersom, ik weeg meer dan men mij geeft![]()

hoe zit het met de ballenNou, kep net nog gekeken, maar er zit toch echt geen lul van een halve meter in me broek... snap er nix van gap
maja, kuurtje knallen, en ik own weer een procentje of 20 meer op DBB![]()

hoe zit/zat het met afgelopen 2 maandjes? nog gegainedzonder ben ik in 7 manden 16 kilo gegroeid, wat denk je wat er MET gebeurt gnah gnah gnah.... genetics again ghehehe
yeah buddy!muah, niet veel, want er was steeds wat aan de hand. Ook liet mijn voeding een beetje te wensen over... maar over een paar maandjes ben ik 100 kilo![]()
hoe zit/zat het met afgelopen 2 maandjes? nog gegained
doe je goed 16KG, ik ben maar 14,5KG gegained in 2jaar en 3maanden(heb het even opgezocht dit is het totale aantal jaar/maanden wat ik nu train)
En daarvan was het eerste jaar(ongeveer, kan langer of korter zijn) niet serieus, vooral de voeding, daar ben ik dit jaar pas echt mee begonnen, en in juni 09 toen ik lid werd van dbb werd me voeding pas echt serieus.

komt door je herten voedsel, niet eerlijk, jij monster! 34KG fcking bruut was je voeding wel meteen in orde of het zelfde als mij niet mee bezig in het begin
2 tot 3x p.week maar zoals ik eerder zei omdat me broer droger moet worden.Doe je je cardio na de krachtraining?
(dat ga ik vanaf nu proberen, na de training 20 min hardlopen.)