Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
Noten en kwark genuttigd tijd om te slapen.
Morgen waarschijnlijk een rustdag omdat ik laat van school thuis ben, en nog wat spierpijn heb in me kuitjes(GROEI KRENGEE!)

Woensdag lekker kwart over 10 uit.
En Rug-Triceps staat op het progamma

Ik wens jullie allemaal een ''anabole nacht rust toe'' :D

Jij ook Koenski, slaap lekkah

goed getraind kerel !

Goed getraind kerel! En even terug komend op vorige pagina...het is zeker mogelijk om er met 80+ uit te zien al 90kg..als je maar goed droog bent..;) Bij mij werkt het andersom haha..:D

Goed getraind kerel! En even terug komend op vorige pagina...het is zeker mogelijk om er met 80+ uit te zien al 90kg..als je maar goed droog bent..;) Bij mij werkt het andersom haha..:D
Thanks, heb een lekker trekkende spierpijn in me borstaanhechting vanaf de schouders.
Dan probeer ik dat te behalen, ik weeg nu zo'n 72,5KG en mensen schatten me 80+, dan ga ik voor zo'n 82KG en er uit te zien als 90KG:D
Leuke uitdaging opzich.
Genetic's a b*ch, ik heb het met de benen:rolleyes:

niet overmoedig worden nou eh, mooiboy ;) ghehehe

Bij mij is het andersom, ik weeg meer dan men mij geeft :sad:

niet overmoedig worden nou eh, mooiboy ;) ghehehe

Bij mij is het andersom, ik weeg meer dan men mij geeft :sad:
:sd:
haha ik zeg niet dat ik het ga halen, maar het zou zeker een mooie prestatie zijn als ik het zou halen.(moet toch doelen hebben waar ik naar moet streven/werken)

Je bent gewoon zwaar geschapen kwark, genetic's a b*ch(alweer)

Nou, kep net nog gekeken, maar er zit toch echt geen lul van een halve meter in me broek... snap er nix van gap :D

maja, kuurtje knallen, en ik own weer een procentje of 20 meer op DBB :D

Nou, kep net nog gekeken, maar er zit toch echt geen lul van een halve meter in me broek... snap er nix van gap :D

maja, kuurtje knallen, en ik own weer een procentje of 20 meer op DBB :D
hoe zit het met de ballen:roflol:

nu niet overmoedig worden he kwark, over je kuur:jk:
je gaat keihard knallen!

zonder ben ik in 7 manden 16 kilo gegroeid, wat denk je wat er MET gebeurt gnah gnah gnah.... genetics again ghehehe

zonder ben ik in 7 manden 16 kilo gegroeid, wat denk je wat er MET gebeurt gnah gnah gnah.... genetics again ghehehe
hoe zit/zat het met afgelopen 2 maandjes? nog gegained
doe je goed 16KG, ik ben maar 14,5KG gegained in 2jaar en 3maanden(heb het even opgezocht dit is het totale aantal jaar/maanden wat ik nu train)
En daarvan was het eerste jaar(ongeveer, kan langer of korter zijn) niet serieus, vooral de voeding, daar ben ik dit jaar pas echt mee begonnen, en in juni 09 toen ik lid werd van dbb werd me voeding pas echt serieus.

muah, niet veel, want er was steeds wat aan de hand. Ook liet mijn voeding een beetje te wensen over... maar over een paar maandjes ben ik 100 kilo :D

muah, niet veel, want er was steeds wat aan de hand. Ook liet mijn voeding een beetje te wensen over... maar over een paar maandjes ben ik 100 kilo :D
yeah buddy!

Nu we het toch over voeding hebben, me voeding van vandaag:

200-250 ml melk(warm)
Brinta(tot het stevig is)

2 boterhammen (pindakaas)
1 mandarijn
0.2 liter chocomelk

2 boterhammen pindakaas
1 mandarijn
0.5 liter water

2 boterhammen (kipfilet)
1 banaan
0.2 liter chocomelk

snackje voor het avond eten
1 boterham (pindakaas)
55gr tonijn (uitblik) heb de helft gepakt kan ook meer zijn
2 glazen melk

Gebraden kipfilet
gebakken aardappeltjes (gebakken in olie)
komkommer
yoghurt

300ml melk
40gr whey

3-6 handen cashew noten
250gr kwark

hoe zit/zat het met afgelopen 2 maandjes? nog gegained
doe je goed 16KG, ik ben maar 14,5KG gegained in 2jaar en 3maanden(heb het even opgezocht dit is het totale aantal jaar/maanden wat ik nu train)
En daarvan was het eerste jaar(ongeveer, kan langer of korter zijn) niet serieus, vooral de voeding, daar ben ik dit jaar pas echt mee begonnen, en in juni 09 toen ik lid werd van dbb werd me voeding pas echt serieus.

Ik ben in een dikke 2 jaar 34 kilo bijgekomen:D

Laatst bewerkt:
Doe je je cardio na de krachtraining?
(dat ga ik vanaf nu proberen, na de training 20 min hardlopen.)

Doe je je cardio na de krachtraining?
(dat ga ik vanaf nu proberen, na de training 20 min hardlopen.)
2 tot 3x p.week maar zoals ik eerder zei omdat me broer droger moet worden.
en ik doe het omdat chocomelk niet altijd al te clean is, 10-20min fietsen, meestal doe ik 10 tot 15;)

Terug
Naar boven