XXL Nutrition

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
Wat een keuning.
Die CGBP is echt sick :eek:

PR zetten en die weer verbreken op dezelfde training, altijd geniaal haha..
Thx, maar ik vind het niet zo'n lekkere oefening, ik zal hem afentoe doen voor de afwisseling in oefeningen, ik vond de skull-crushers wel lekker vandaag, ondanks mijn elleboog blessure of wat het ook is, ik blijf deze gewoon lekker doen! heb bij deze oefening ook de beste pomp

idd, ****ing brute cgbp!

Lekker bezig Keun. keep on groing. Hoop na het weekend antwoord voor je te hebben:D

Jammer van de fail op die PR gozer! Maar zit er zeker in hoor!

Even voor het slapen gaan een update: vandaag was rustdag met een heerlijke spierpijn in me onder rug/triceps. Overigens heb ik deze keer geen last van me elleboog, dus dat betekent dat ik eindelijk weer regelmatig skull-crushers kan doen, gelukkig. Verder merk ik dat me grip een stuk beter aan het worden is, ik dwing mezelf dan ook nu zo min mogelijk me straps om te doen. Me voeding van vandaag even kort samengevat, brinta, zo'n 8 boterhammen, tonijn, 300gr panga, 200mager vlees,250gr appelmoes wat chocomelk, melk, whey, pindakaas op de lepel en kwark.

Tonijn ook met mayo en mostert :D ?

Tonijn krijg ik echt niet weg.
Zalm vind ik lekkerder (L)

morgen staan schouders-traps op het schema. Ik ben erover na het denk of ik een staande MP zal doen, of gewoon zittend zoals altijd. De KEUNing gaat nu slapen

:roflol: De keuning is nogsteeds online hahaha..

Deze gaat nu aan de kwark.

Ik ga zo me P/WO meal maken.
3 boterhammen (kipfilet-pindakaas)
2 ei-eiwitten lichtgebakken
1 glas chocomelk

Schouders-Traps
word het dus en ben toch aan het denken om binnekort eens staand MP te doen en ook wil ik eens 1arm shoulder-presses doen, moeten deze overigens staand of zittend worden uitgevoerd?

Vanavond uiteten met me vriendin/familie bij de chinees, morgen rustdag, zondag evt als ik geen last meer heb van me knie, benen knallen.
(heb sinds vandaag last van me knie, hoe en wat: geen idee gaat wel over).

Damn bro, jij bent sterk voor je leeftijd -je gewicht- en je lengte :eek:

Train en chinees ''ze'' ;)

Damn bro, jij bent sterk voor je leeftijd -je gewicht- en je lengte :eek:

Train en chinees ''ze'' ;)
Thanks Koekie!!
Komt wel goed allemaal, ik ga wel 15min eerder als normaal ik zit in tijdgebrek vandaag.
Huiswerk wat voor 5uur moet opgestuurd zijn naar de leraar, tegen 5uur chinezen weet niet eens een tijd:roflol:
En van te voren nog snel douchen etc.

Jammer dat ik vandaag alleen train anders ging ik voor 1 tot 3x75-80KG MP
maar beter wacht ik daar nog mee, en ga ik lekker ''solo'' trainen tot het uiterst!

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

ik zal binnenkort even in jou logje kijken, nu geen tijd ;)

Het begon al goed, net toen ik wou vertrekken belt me vriendin me op dat ze een halfuur later komen, daar gaat me trainingstijd:mad:
ik pissig en opgefokt naar de sportschool fietsen hier volgt de training:

Schouders

Warming up:
DB-Front raises
20x8KG

MP
10x50KG
10x50KG
6x60KG
12x50KG

BB-Upright Row
10x40KG
10x40KG
10x40KG (heavy)

DB-Front raises
10x16KG
10x16KG
10x18KG

DB-Side Raises (PJ Braun style)
10x14KG
10x14KG
12x16KG (alles eruit gehaald)

Korte training! (30-40min)
Brutte pomp in me schouder koppen, en me traps sprongen uit me t-shirt!!
Heb hellaas de traps niet kunnen doen door tijd gebrek, maar komt goed, ik pak ze zondag-zaterdag anders wel. Of volgende x extra HARDDD

ghehehe, yeah buddy :thumbs: Lekkah man. Prettig weekend!

Wederom lekker getraint man !! Egt sterke MP :D

goede zware schoudertraining zo te zien :D

Terug
Naar boven