- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
En kom ik met me 14.5KG in 2jaar 3maanden

njah, atleast i look like 80+

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En kom ik met me 14.5KG in 2jaar 3maanden

Langzaam maar zeker.En kom ik met me 14.5KG in 2jaar 3maanden
njah, atleast i look like 80+![]()
kwaliteits spieren komen met beleid en tijd.
de KG's komen van zelfmomenteel ben ik met een goede voeding en creatine 6.5KG bij gekomen in zo'n 3 maanden, maar ik zie eigelijk niks van vocht( de creatine die ik heb is crea force capsules van XXL, en deze zou zowiezo geen vocht vast houden). mij review ervan is dat die uitstekend werkt met een goede voeding erbijLangzaam maar zeker.kwaliteits spieren komen met beleid en tijd.
Heb ook wel eens 4 kilo in een maand gewonnen met creatine maar das hoofdzakelijk vocht. dus bleef uiteindelijk net een kilo van over![]()
dat weet ik, maar heb je de foto's bekeken al van afgelopen week, BF is volgens mij gewoon het zelfde gebleven als in de zomer alleen 6.5KG spiermassa meer. dat is ook de reden dat ik zwaarder oog, omdat me BF laag blijft en al de zo nodige massa al hebKG's zeggen ook neit altijd zoveel he , bf% speelt een grote rol + uiteindelijk is in deze sectie gewoon het uitzicht het belangrijkste.
Ben zelf ook in totaal nog maar 12kg bijgekomen in 1.5jr . Ben er eerst 15 moeten afvallen :'). Wel 12kg goeie spiermassa. Met een redelijk laag bf
.
(natuurlijk moeten er nog wat KG's massa bij)
.doe ik zekerLOL lekker KEUN!
Zou wel even goed opwarmen en stretchen misschien.
Succes KEUNing![]()

doe ik zeker
ik ga me EAS klaarmaken en me tas inpakken en dan lekker bouten! en dan trainen
haha vet, die kan ik nog niet KEUNing![]()
ow ow ow.... je bedoeld faxen? (We houden ut wel beschaafd eh? ghehehe)
baksteen leggen?ow ow ow.... je bedoeld faxen? (We houden ut wel beschaafd eh? ghehehe)
faxen is lekker
doe dat in je eigen log jaAch je hebt er zoveel:
ruggegraat verlengen
balletje draaien
eitje leggen
pleepot behangen
kernbom lozen
chemische oorloogvoering op de plee
noem maar op...![]()
viespeuk iewww!Ik ga dit bij de moderators melden
Nu ik me training hebt gepost wel OT blijven