TheRick
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inderdaad, zodra ik 75KG+ weeg heb ik mijn ''tussen doel'' voor 2009 behaald, en dan in 2010 80KG+
Aint nothing but a peanut
72,5KG om precies te zijn(bij de laatste check).
haha brutte comment kwark!!

Bedankt gabbers, maar ik vond het tegenvallen.

Ik weeg me meestal bij me vriendin, ik ga binnekort zelf eens rond neuzen voor een goede weegschaal, enige tipsLekker hoor KEUN, vraag me nog steeds af als jouw weegschaal niet kapot is![]()
?flinke EGO-boost krijg ik hiervan!!

Vergeet niet dat pro zijn heel wat zwaarder is dat wat je nu verteld..
Een dag van een pro die ik ken (Draait veel matches en is bekend in nl)
:
05:30: Wekker
07:00: Cardio
09:00: Trainen
11:00 - 23:00: Werken
23:30: Cardio
Succes..
en 12 uur p.dag werken lijkt me ook niet goed.6u slaap? Das imo wel wat weinig toch? Zou minstens 8u verwachten..
---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------
En btw , goed fysiek al ! Goed droog kerel.

Hoi kakker, baas bedankt jeGoed bezig baas.
Groetjes,
Kakker.
Doe je trouwens ook negatieve reps op je bench?

Hoi kakker, baas bedankt je
Afentoe, meestal bij de 80-90KG ik doe eerst me reps tot het uiterst, en dan laat ik ze nog heel langzaam zakken voor 2-4 reps, extra langzaam heerlijk
haha.en 12 uur p.dag werken lijkt me ook niet goed.
Bedankt Jonas, en welkom in mijn log
Ik ben momenteel bezig met een clean bulk, en blijf (redelijk) droog, door afentoe wat cardio te doen
---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------
zelf zonder cardio blijf ik droog, ben met cardio pas sinds vorige maand mee begonnen.
.
hmm ja, misschien je moeder vragen om je te helpenhaha.
Oke oke, kan ik jammer genoeg niet thuis maar goed.

hmm ja, misschien je moeder vragen om je te helpen
---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------
evt een vriend vragen, en als die mee wilt trainen moet die betalen p.dag

zo erg is niet dat je geen negatieve reps kan doen, ik doe het alleen na me work-sets en dan meteen door naar een paar negatieve reps, en dan keihard duwen met assist wel nog anders lukt t zowiezo nietKan niet goed achter de bank staan, kan hem ook niet anders zetten, achja.![]()
zo erg is niet dat je geen negatieve reps kan doen, ik doe het alleen na me work-sets en dan meteen door naar een paar negatieve reps, en dan keihard duwen met assist wel nog anders lukt t zowiezo niet