AndroidHealthClinic

Log KEUN

hey bro pics zijn erg goed! Beloofd wat voor de toekomst!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.122
Rug-Triceps

Yates-row
15x50KG
12x50KG
12x70KG
10x90KG
10x80KG

T-bar row
12x40KG
12x70KG
10x80KG
10x80KG

1x6xbw chin-up (meer zin in lat-pully)

Behind neck pull-down ss (paar sec. rust) straight arm pull-down
12x60KG -- 12x20KG
12x60KG -- 12x25KG
12x60KG -- 12x25KG
12x60KG -- 8x30KG

Dips - heavy
12xbw
5xbw+20KG
5xbw+30KG
6xbw+40KG
8-12xbw+20KG

CGBP (blijf het een vervelende oefening vinden)
12x30KG
10x50KG
10x70KG

Rope push-down
12x25KG
12x25KG
8x30KG

DB push-back (?) 2 handed
2x15x8KG

hey bro pics zijn erg goed! Beloofd wat voor de toekomst!
Dankjewel Henk, voel me erg goed nu laatste weekjes zo na de shoot.
Heb er iig weer zin in om weer wat kg's te pakken komende tijd!

• #3.125
wat marvin zegt dus - hehe nee ik vind hem niet lekker aanvoelen, maar ik doe hem alsnog zo nu en dan om me triceps nog wat extra uit te putten.

probeer m eens in de smith, en dan niet plat maar net heel iets schuin, maar wel de stang op "tepelhoogte" laten zakken..

Laatst bewerkt:
  • #3.128
probeer m eens in de smith, en dan niet plat maar net heel iets schuin, maar wel de stang op "tepelhoogte" laten zakken..
Thx voor de tip, heb hem een tijd terug al eens in de smith gedaan kan me herinneren dat dat beter aanvoelde.

Welkom in me log trouwens:D

Gewoon lekker aan de skullcrushers om je triceps uit te putten ;)

benchen is altijd k*t als je lats al helemaal naar de klote zijn

Thx voor de tip, heb hem een tijd terug al eens in de smith gedaan kan me herinneren dat dat beter aanvoelde.

Welkom in me log trouwens:D

dankje :D

(ik overweeg ook een log te gaan bijhouden maar ik tel vaak niet eens mijn reps :rolleyes: )

• #3.133
Gewoon lekker aan de skullcrushers om je triceps uit te putten ;)
skull-crushers/french-curl doe ik omwisselen die zijn volgende week weer aan de beurt, wss weer french curls omdat ik deze fijner vind aanvoelen.
benchen is altijd k*t als je lats al helemaal naar de klote zijn
dat dus;)
dankje :D

(ik overweeg ook een log te gaan bijhouden maar ik tel vaak niet eens mijn reps :rolleyes: )
zeker een aanrader en zoals marvin zegt je stats mogen er ook wezen..
na een tijd ben je er gewoon aan gewent je reps te onthouden;)

Double handed triceps extensions zijn imo ook wel de shit :). Werkt super bij mij.

cgbp is toch een zalige oefening man :D

• #3.136
Double handed triceps extensions zijn imo ook wel de shit :). Werkt super bij mij.
geeft ook een super zelfbeeld in de spiegel! (had ze oma ook zien doen vandaar dat ik ze nog een kans geef, 1handed voelen ze minder aan)

ik bedoel trouwens 2 db's in de hand, 2 handed met 1 db ga ik binnekort ook eens inlassen, bij die andere sportschool dan, kan ik tenminste 30kg+ gaan.

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

cgbp is toch een zalige oefening man :D
aah hou op misschien als je je training er mee begint maar verder haat ik die oefening net zo hard als DL, daar kan je wel mee inkomen;)

Laatst bewerkt:
geeft ook een super zelfbeeld in de spiegel! (had ze oma ook zien doen vandaar dat ik ze nog een kans geef, 1handed voelen ze minder aan)

ik bedoel trouwens 2 db's in de hand, 2 handed met 1 db ga ik binnekort ook eens inlassen, bij die andere sportschool dan, kan ik tenminste 30kg+ gaan.

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

aah hou op misschien als je je training er mee begint maar verder haat ik die oefening net zo hard als DL, daar kan je wel mee inkomen;)

1-handed vind ik ze ook maar k*t, voelt erg slecht aan de schouders.

Ik heb het wel over de 1 dumbbell en 2 handen gebruiken. Je moet ook 30kg+ gaan :D. Zit zelf al aan easy 10x44. Dumbbells gaan maar tot 44 aardig k*t eigenlijk :(. Maar in je volgende gym zeker eens proberen , is echt een prima massa-builder. Simpel maar je kan zwaar gaan en het is erg effectief, vind het persoonlijk veel beter dan CGBP.

dat is wel het probleem met overhead db extensions - je groeit er qua kracht heel makkelijk in en voor je het weet zit je met 48 kilo in je nek, doe je 10 reps en verder kom je niet, omdat de dbs het niet toelaten :P

ik doe ze af en toe met één arm, maar die qua uitvoering niet zo lekker moet ik zeggen. mijn triceps gingen als een malle met weighted bench dips - alleen heb je daar iemand voor nodig die schijven op je schoot legt. CGBP kun je inderdaad ook wel in de smith doen als je met losse bb k*t vindt - ellebogen niet ver naar buiten zetten en keihard die triceps aanspannen als je die stang omhoog duwt.

cgbp ellebogen langs je lichaam

Terug
Naar boven