- Waardering
- 134
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel Henk, voel me erg goed nu laatste weekjes zo na de shoot.hey bro pics zijn erg goed! Beloofd wat voor de toekomst!
lekkere training hoor, maar waarom vind je dat zo'n vervelende oefening?
Omdat dat zo is..lekkere training hoor, maar waarom vind je dat zo'n vervelende oefening?
CGBP vind ik zelf een k*t oefening..wat marvin zegt dus - hehe nee ik vind hem niet lekker aanvoelen, maar ik doe hem alsnog zo nu en dan om me triceps nog wat extra uit te putten.lekkere training hoor, maar waarom vind je dat zo'n vervelende oefening?
wat marvin zegt dus - hehe nee ik vind hem niet lekker aanvoelen, maar ik doe hem alsnog zo nu en dan om me triceps nog wat extra uit te putten.
ik doe die oefening eigenlijk bijna nooit maar als ik hem doe dan in de smith iddprobeer m eens in te smith, en dan niet plat maar net heel iets schuin, maar wel de stang op "tepelhoogte" laten zakken..
Thx voor de tip, heb hem een tijd terug al eens in de smith gedaan kan me herinneren dat dat beter aanvoelde.probeer m eens in de smith, en dan niet plat maar net heel iets schuin, maar wel de stang op "tepelhoogte" laten zakken..

Thx voor de tip, heb hem een tijd terug al eens in de smith gedaan kan me herinneren dat dat beter aanvoelde.
Welkom in me log trouwens![]()

)Op gevoel trainen is het beste wat er is IMO...en aan je stats te zien doe je dat niet onverdienstelijkdankje
(ik overweeg ook een log te gaan bijhouden maar ik tel vaak niet eens mijn reps)

skull-crushers/french-curl doe ik omwisselen die zijn volgende week weer aan de beurt, wss weer french curls omdat ik deze fijner vind aanvoelen.Gewoon lekker aan de skullcrushers om je triceps uit te putten![]()
dat dusbenchen is altijd k*t als je lats al helemaal naar de klote zijn

zeker een aanrader en zoals marvin zegt je stats mogen er ook wezen..dankje
(ik overweeg ook een log te gaan bijhouden maar ik tel vaak niet eens mijn reps)

geeft ook een super zelfbeeld in de spiegel! (had ze oma ook zien doen vandaar dat ik ze nog een kans geef, 1handed voelen ze minder aan)Double handed triceps extensions zijn imo ook wel de shit. Werkt super bij mij.
aah hou op misschien als je je training er mee begint maar verder haat ik die oefening net zo hard als DL, daar kan je wel mee inkomen

geeft ook een super zelfbeeld in de spiegel! (had ze oma ook zien doen vandaar dat ik ze nog een kans geef, 1handed voelen ze minder aan)
ik bedoel trouwens 2 db's in de hand, 2 handed met 1 db ga ik binnekort ook eens inlassen, bij die andere sportschool dan, kan ik tenminste 30kg+ gaan.
---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------
aah hou op misschien als je je training er mee begint maar verder haat ik die oefening net zo hard als DL, daar kan je wel mee inkomen![]()
. Zit zelf al aan easy 10x44. Dumbbells gaan maar tot 44 aardig k*t eigenlijk
. Maar in je volgende gym zeker eens proberen , is echt een prima massa-builder. Simpel maar je kan zwaar gaan en het is erg effectief, vind het persoonlijk veel beter dan CGBP.
dat dus