MuscleMeat

Log KEUN

Goede training man!

Mijn pullups zijn ook dermate zwak, schandalig slecht eigenlijk :(

• Like
Waarderingen: KEUN
  • Topic Starter Topic Starter
Goede training man!

Mijn pullups zijn ook dermate zwak, schandalig slecht eigenlijk :(
Thanks Koekie! ik wou eigelijk gaan toen ik klaar met de behind neck pull downs klaar was, maar ik moest nog even een beetje biceps doen, maar dat ging niet zo goed af, had zowiezo al geen kracht meer in me hand om me fatsoenlijk op te trekken/vast te houden.

heb je ook een log trouwens?

mooie tbar row man, waarom geen volledige deadlifts?

mooie tbar row man, waarom geen volledige deadlifts?
Bedankt bro, heb al een tijd geen t-bar rows gedaan, ik ga nu om de week omwisselen met BOR/T-Bar zelfde geld voor rackpulls-deadlift, deze rug training waren de rackpulls aan de beurt, wat zal ik zeggen ik hou gewoon van afwisseling.
En me kuiten hebben nog een gruwelijke spierpijn van afgelopen zaterdag! niet normaal, 4e dag al, en bij deadliften ging ik hier zowiezo last van krijgen en kon ik niet optimaal presteren;)

Weinig aan toe te voegen! Lekkere rackpull + doelen en erg nice die t-bar's!

toevallig ja!
ik vermoed dat het komt omdat me voeding dit weekend minder was, en me nachtrust ook vandaag gaat het al beter, kreeg de rijst niet op was zo'n 3 borden, zat zo vol dat ik bijna moest kotsen en dan nam ik nog 3 lepels! 45min later 3 mandarijnen en 2 glazen melk, gaat goed dus, ben redelijk tevreden over me training/voeding van vandaag:rolleyes:

misschien, ben je me ''brother from another mother?''

maak me geak:o

• Like
Waarderingen: KEUN
Vandaag=Rustdag

Voeding ziet er zo uit:

200ml melk
brinta

2 boterhammen(pindakaas)
2 mandarijnen
250 ml chocomelk

4 boterhammen(pindakaas)
2 hele eieren
2 lapjes spek in het ei (hmm)
2 glazen melk

dalijk bij me vriendin mee eten:
een of andere lasagna met pasta, tonijn, garnalen
dat zit wel goed dus.

300ml melk
40gr whey

4 a 6 handen cashew noten
250 gram kwark

Ik heb redelijk goed nieuws, als is het niet zoveel zoals ik had gehoopt.

Ik heb van de college van me ma/vrouwelijke bodybuilder een briefje terug gekregen gister.
Ze zei dat ik voor voedingsadvies naar een bepaalde winkel(supplement winkel) toe moest gaan, en daar de eigenaar van, is zelf bodybuilder kampioen, ik heb hem eerder gezien en het is een boom van een vent!
Overigens had ze ook erin vermeld, dat ik met hem eens moest praten over voeding(hoewel ik daar niet echt hulp bij nodig heb), en dat hij misschien me zou kunnen begeleidde naar een wedstrijd toe.
Of dat hij me andere begeleiders zou kunnen aanraden.

Ik ga zodra ik tijd heb eens een praatje maken, en wat informatie over wedstrijden komen te weten, als jullie enige vragen weten mbt wedstrijden die ik zou kunnen stellen, let me know.

toch weer wat wijzer geworden dus.
en YBF is dat niks? (als ik onzin praat heb ik niks gezegd, ben niet zo van de wedstrijd shizzle op de hoogte)

toch weer wat wijzer geworden dus.
en YBF is dat niks? (als ik onzin praat heb ik niks gezegd, ben niet zo van de wedstrijd shizzle op de hoogte)
heb er al eens van gehoord, ik ga het eens opzoeken, tenzij je een site bij dehand hebt

Vet KEUN :D!

When are you turning pro ? hehe

Nee serieus, wanneer ga je naar die gast toe voor een gesprekje dan ? en niet met ''zodra ik tijd heb'' want tijd kun je maken! haha

Vet KEUN :D!

When are you turning pro ? hehe

Nee serieus, wanneer ga je naar die gast toe voor een gesprekje dan ? en niet met ''zodra ik tijd heb'' want tijd kun je maken! haha
haha, i'll let you know:roflol:

nee ik wil eerst alles ''financieel'' op orde hebben ivm voeding/supps en gewoon wat voor mezelf.
en ik mag niet te vaak gaan werken, dat gaat ten kostte van me trainingen 1-3x max. werken. (als ik een begelleider zou krijgen).
ik kan niet aan komen pappen en zeggen ik heb geen pleuro's om kip/vis aan te schaffen:rolleyes:dan FAIL ik echt

haha, i'll let you know:roflol:

nee ik wil eerst alles ''financieel'' op orde hebben ivm voeding/supps en gewoon wat voor mezelf.
en ik mag niet te vaak gaan werken, dat gaat ten kostte van me trainingen 1-3x max. werken. (als ik een begelleider zou krijgen).
ik kan niet aan komen pappen en zeggen ik heb geen pleuro's om kip/vis aan te schaffen:rolleyes:dan FAIL ik echt

Eten hoort je ouders te betalen :yarly: haha.
Neem aan dat ze nu ook al dingen kopen voor je op bestelling? Like kwark etc.

maar ik snap het, wel zo verstandig anders is je geld aan je begeleider ook pure verspilling! Je weet tenminste bij wie je moet zijn nu, is al een stap in de goede richting :D!

Eten hoort je ouders te betalen :yarly: haha.
Neem aan dat ze nu ook al dingen kopen voor je op bestelling? Like kwark etc.

maar ik snap het, wel zo verstandig anders is je geld aan je begeleider ook pure verspilling! Je weet tenminste bij wie je moet zijn nu, is al een stap in de goede richting :D!
me ouders kopen al genoeg voor me, en ik snap ook dat hun hier niet altijd zijn in hebben. Vis/Kip is al duur genoeg..
Daarom wil een gewoon weer een baan zodat ik zelf extra voeding kan kopen en zeuren hun ook niet meer als ik door de middag een warme maaltijd eet of zo.

Inderdaad, als ik er klaar voor bent weet ik wie me man is, of die me verder kan helpen

Nogmaals bb is duur:eek:!

Begint interessant te worden hier...
Blijkbaar was ik vergeten een abo te nemen op jouw log, dus bij deze ;)

(en vol verbazing zag ze dat hij het zelf is op z'n avatar!)

Terug
Naar boven