- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Koekie! ik wou eigelijk gaan toen ik klaar met de behind neck pull downs klaar was, maar ik moest nog even een beetje biceps doen, maar dat ging niet zo goed af, had zowiezo al geen kracht meer in me hand om me fatsoenlijk op te trekken/vast te houden.Goede training man!
Mijn pullups zijn ook dermate zwak, schandalig slecht eigenlijk![]()
Bedankt bro, heb al een tijd geen t-bar rows gedaan, ik ga nu om de week omwisselen met BOR/T-Bar zelfde geld voor rackpulls-deadlift, deze rug training waren de rackpulls aan de beurt, wat zal ik zeggen ik hou gewoon van afwisseling.mooie tbar row man, waarom geen volledige deadlifts?

biceps zeten vol en gripkracht was er niet meer, had die hammer curls met straps gedaanDamn lekkere T-bar row!
Pull ups kunnen wel beter bro :') oefenen daarop!
anders glipte ze uit me handentoevallig ja!
ik vermoed dat het komt omdat me voeding dit weekend minder was, en me nachtrust ook vandaag gaat het al beter, kreeg de rijst niet op was zo'n 3 borden, zat zo vol dat ik bijna moest kotsen en dan nam ik nog 3 lepels! 45min later 3 mandarijnen en 2 glazen melk, gaat goed dus, ben redelijk tevreden over me training/voeding van vandaag
misschien, ben je me ''brother from another mother?''

geak genoegheb er al eens van gehoord, ik ga het eens opzoeken, tenzij je een site bij dehand hebttoch weer wat wijzer geworden dus.
en YBF is dat niks? (als ik onzin praat heb ik niks gezegd, ben niet zo van de wedstrijd shizzle op de hoogte)
heb er al eens van gehoord, ik ga het eens opzoeken, tenzij je een site bij dehand hebt
Ooh die site, ik kan hem.
haha, i'll let you knowVet KEUN!
When are you turning pro ? hehe
Nee serieus, wanneer ga je naar die gast toe voor een gesprekje dan ? en niet met ''zodra ik tijd heb'' want tijd kun je maken! haha

dan FAIL ik echthaha, i'll let you know
nee ik wil eerst alles ''financieel'' op orde hebben ivm voeding/supps en gewoon wat voor mezelf.
en ik mag niet te vaak gaan werken, dat gaat ten kostte van me trainingen 1-3x max. werken. (als ik een begelleider zou krijgen).
ik kan niet aan komen pappen en zeggen ik heb geen pleuro's om kip/vis aan te schaffendan FAIL ik echt
haha.
!me ouders kopen al genoeg voor me, en ik snap ook dat hun hier niet altijd zijn in hebben. Vis/Kip is al duur genoeg..Eten hoort je ouders te betalenhaha.
Neem aan dat ze nu ook al dingen kopen voor je op bestelling? Like kwark etc.
maar ik snap het, wel zo verstandig anders is je geld aan je begeleider ook pure verspilling! Je weet tenminste bij wie je moet zijn nu, is al een stap in de goede richting!