AndroidHealthClinic

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
Je wordt wel echt een DBB-addict he keuntje :hamer:
haha, ik zit op school op de computer dus, heb toch niks beters te doen dan even DBB te checken.
ik ga nu naar de volgende/laatste les en kan ik weer naar huis.
en me voorbereiden op te training

Ah, dus toch maar naar school gegaan?? Ik PM je straks ff me nummer, ben nu nog ff aan het werk gap :D

Ah, dus toch maar naar school gegaan?? Ik PM je straks ff me nummer, ben nu nog ff aan het werk gap :D
ik ben net nog even langs de media mark gegaan, zelfde medewerker als zaterdag, ik denk dat ik het nu weet. Ben benieuw, en zo niet, ik weet je te vinden chris;)

Yow, suc7 gappie. Ah, met de sig is het ook gelukt zie ik ? :D

Yow, suc7 gappie. Ah, met de sig is het ook gelukt zie ik ? :D
tot nu toe werkt het, nu moet ik alleen de router instaleren zodat ik op de ps3 ook online kan, internet doet het nu gewoon via de router.
yeah buddy.

KEUN voelt zich moe, had ik nu maar een workout booster:rolleyes:
Ronniej stuur me wat op

Borst-Triceps

de BP was bezet :mad: heb ik een setje flat-DB press gedaan 15x20KG

Benchpress
12x50KG
10x70KG
9x80KG
2x80KG
4x90KG (echt bizar slecht, wel lekker tot failure en langzaam de 4e rep eruit geperst)
12x70KG

Incline-DB Press
10x26KG
9x26KG
12x26KG (lekker 12 reps)

Flat-Flyes
12x16KG
12x18KG
10x18KG

Skull-Crushers (gewicht zonder stang)
12x20KG
7x30KG (ik moet deze langzaam opbouwen, ivm elleboog,komt goed)
12x20KG

Dips
7xBW+10KG WTF???
12xBW DOUBLE WTF???
15xBW kan er mee door

Triceps Push-Down (palm up)
15x25KG (easy)
12x30KG
12x25KG

Tricep Push-down (dicht tegen het lichaam)
12x35KG
12x40KG
10x47,5KG

2 setjes buik en naar huis

Opmerkingen:
Ik vond het echt een bagger training, zat zowiezo niet goed in me vel vandaag, minimale voeding, net wel lekker vol gegeten aan de zilvervlies rijst-kip-ananas-groenten.
En de dips, daar wil ik het niet over hebben:o

Laatst bewerkt:
Muah, zo slecht vind ik um niet. Je tri's hebben werk nodig, dat is wel duidelijk. Maar met banken vind ik het anders prima gaan.
Vind alleen je Incline DB's een beetje uit verhouding, is daar een reden voor?

Hard gewerkt tijger, :thumbs:

Muah, zo slecht vind ik um niet. Je tri's hebben werk nodig, dat is wel duidelijk. Maar met banken vind ik het anders prima gaan.
Vind alleen je Incline DB's een beetje uit verhouding, is daar een reden voor?

Hard gewerkt tijger, :thumbs:
Ik vond het echt een training van niks, geen drive niks.
ik doe de skull crushers ook nog niet lang is de 3e week nu sinds ik ervoor gekozen heb ze weer vaker te doen, deed ze eerst niet ivm met me ''tennis arm'', en nu gaat het al beter het lag dus niet aan die oefening.
echter vind ik het fijner om me triceps op een rug dag te doen zoals vorige week, omdat ik dan evt nog CGBP kan/wil doen, als ik het vandaag nog deed vond ik het te veel van het goede. en die hanging-dips ik snapte er niks van, normaal doe ik 15-20 reps BW easy. maar ik had je vanmorgen al verteld dat ik me niet zo best voelde he:rolleyes:

heb ook een ''mind thing'' dipje, ik vind me fysiek avarage momenteel, dit heb ik laatste tijd vaker, dan denk ik ''wat een body bijwijze van'' en de dag erna bijv. ''k*t ecto'', misschien lijd ik ook aan bigorexia chris:o
ik neem nu even een goeie shake zodat ik tenminste een beetje het gevoel heb dat ik goed heb gegeten vandaag, met eten zit ik ook in een dip.
echt zo van..wat is er aan de hand KEUN?

Tja, dat mind-thing heb ik ook wel eens last van! Klote is dat..geen muscle connection, niks! Echt hatelijk! Maar toch wel respect voor sommige van die gewichten! Vergeet niet in welke gewichtsklasse je nu zit, hoe droog je nog staat en hoe oud je bent..dat bij elkaar opgeteld zorgt desondanks alles voor een dikke respect...:D!!

ik doe de skull crushers ook nog niet lang is de 3e week nu sinds ik ervoor gekozen heb ze weer vaker te doen, deed ze eerst niet ivm met me ''tennis arm'', en nu gaat het al beter het lag dus niet aan die oefening.
echter vind ik het fijner om me triceps op een rug dag te doen zoals vorige week, omdat ik dan evt nog CGBP kan/wil doen, als ik het vandaag nog deed vond ik het te veel van het goede. en die hanging-dips ik snapte er niks van, normaal doe ik 15-20 reps BW easy. maar ik had je vanmorgen al verteld dat ik me niet zo best voelde he:rolleyes:

heb ook een ''mind thing'' dipje, ik vind me fysiek avarage momenteel, dit heb ik laatste tijd vaker, dan denk ik ''wat een body bijwijze van'' en de dag erna bijv. ''k*t ecto'', misschien lijd ik ook aan bigorexia chris:o
ik neem nu even een goeie shake zodat ik tenminste een beetje het gevoel heb dat ik goed heb gegeten vandaag, met eten zit ik ook in een dip.

hahahah ik kan met jou de hand schudden, ik vandaag ook al xD

Kop op gappie, komt wel goed man. Sja, en hoe groter je word, hoe meer je er last van gaat krijgen man. Maar soms zal je je superieur voelen tussen alle ectoschaapjes, en zul je zien dat je fysiek veel groter, harder en ripped is dan die andere knakkers in de gym. En voel je die ogen in je rug priemen... Dat zijn momenten die onbetaalbaar zijn makker, en daar moet je het van hebben!!

Tja, dat mind-thing heb ik ook wel eens last van! Klote is dat..geen muscle connection, niks! Echt hatelijk! Maar toch wel respect voor sommige van die gewichten! Vergeet niet in welke gewichtsklasse je nu zit, hoe droog je nog staat en hoe oud je bent..dat bij elkaar opgeteld zorgt desondanks alles voor een dikke respect...:D!!
echt f-up, en inderdaad de gewichten waren opzich wel ok nog, zoals BP, ik doe altijd met chest aanraken niet zoals vele in de sportscholen die 15-30cm ertussen laten, iedereen kan ze wel.
en ja ik moet nog aan de skull-crushers werken, zoals ik zei, heb nu minder last van me ''tennis arm''.
En ja daar heb je ook gelijk in schommel nog steeds tussen 70-73KG en wil deze week even me voeding opkrikken.
En ik moet jullie waarschijnlijk teleurstellen dat ik mijn doel van 75KG voor eind 2009 NIET zal behalen, tenzij ik komende maand nog goed ga gainen! Ik kan jullie alleen mededelen dat ik keihard me best ga doen!
Maar we zien wel.

Thanks for the support
hahahah ik kan met jou de hand schudden, ik vandaag ook al xD
*SCHUD HAND MET TYMEN*
Kop op gappie, komt wel goed man. Sja, en hoe groter je word, hoe meer je er last van gaat krijgen man. Maar soms zal je je superieur voelen tussen alle ectoschaapjes, en zul je zien dat je fysiek veel groter, harder en ripped is dan die andere knakkers in de gym. En voel je die ogen in je rug priemen... Dat zijn momenten die onbetaalbaar zijn makker, en daar moet je het van hebben!!
Haha ja dat superieur ''gevoel'' kan ik wel, ik heb morgen rug-biceps op het schema staan, en GEEN deadlift morgen, ik ga rackpullen, omdat ik daar zin in heb en omdat ik fcking spierpijn in me kuiten heb, heb al 2 dagen het gevoel dat de spier elk moment kan knappen, en ik heb nog NOOIT zo'n spierpijn gehad in me kuiten.
Maar goed terug naar dat superieur zijn, ik doe op rug dagen altijd trainen in een super lose t-shirt en uitieindelijk in me tanktoppie, wat ik zelf altijd leuk vind om zelf naar te kijken, en uiteindelijk gaan er ook mannetjes kijken, en als ik evt een pose wil doen ga ik dat natuurlijk niet midden in de gym doen, dan loop ik even na achter:roflol:
(ben ik de enigste die dat doet, even een side-tricepje bijvoorbeeld?)
Maar goed, op zo'n dagen voel ik me altijd uber, en dat geeft me ook een super drive om op te knallen.

Bedankt voor de support mannen:heart::heart::heart:
voel me aan een stuk beter poepies

Oneluv, bro :heart:

Kom op KEUN, we gaan gewoon proberen hoor die 75kg samen! ;)

Kom op KEUN, we gaan gewoon proberen hoor die 75kg samen! ;)
Ik moet eigelijk ook een of ander product hebben dat me een mega boost geeft, kan zijn dat ik met het verkeerde been uit bed ben gestapt en me vandaag niet de KEUNING voel die ik normaal ben, hopelijk word ik morgen met een harde wakker, dan komt me dag wel goed, denk je niet:rolleyes:

(ik heb momenteel wel een goede drive die ik in de gym miste) misschien door de muziek van Marvin: drowning pool, en luister nu dit

http://www.youtube.com/watch?v=hy17DWrjNT0

En inderdaad ik moet niet huilen en gewoon vol vreten en die 75kg gewoon halen, met een vetbuik of niet:yarly:

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

Is 'ie geen schatje? :rolleyes: Ijzerbroeder liefde... prachtig dit....ontroerend...snif... :janken:
:aai::heart:thank you

(ik mis alweer die :$ smiley ''hihi'')

Ik moet eigelijk ook een of ander product hebben dat me een mega boost geeft, kan zijn dat ik met het verkeerde been uit bed ben gestapt en me vandaag niet de KEUNING voel die ik normaal ben, hopelijk word ik morgen met een harde wakker, dan komt me dag wel goed, denk je niet:rolleyes:

(ik heb momenteel wel een goede drive die ik in de gym miste) misschien door de muziek van Marvin: drowning pool, en luister nu dit

*nummer*

En inderdaad ik moet niet huilen en gewoon vol vreten en die 75kg gewoon halen, met een vetbuik of niet:yarly:

Ja dat is ook een ziek nummer. Gewoon gaan als een mong**l, ik probeer het ook gewoon, heb me al een tijdje niet gewogen, wil het ook niet weten ;)
Als je het niet probeert, faal je sowieso!

En waarom daag je me uit om Crack te zeggen hahahahaha

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Is 'ie geen schatje? :rolleyes: Ijzerbroeder liefde... prachtig dit....ontroerend...snif... :janken:

Hahahah :roflol: die kwark toch ook ...

Ja dat is ook een ziek nummer. Gewoon gaan als een mong**l, ik probeer het ook gewoon, heb me al een tijdje niet gewogen, wil het ook niet weten ;)
Als je het niet probeert, faal je sowieso!

En waarom daag je me uit om Crack te zeggen hahahahaha

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Hahahah :roflol: die kwark toch ook ...
The Prodigy is ook hard, wel een hele andere muziek sT maar hard!
INVADORS MUST DIE! ik had me afgelopen weekend gewogen,
71,5KG en dat in de avond???ik moest dag erna even checken in de ochtend bleef 71,5KG gelukkig, zal wel een tijdelijke schommeling zijn, heb ik zowiezo vaker.

haha 50 euries is het mij niet waard, eerst even een baan zoeken.
moet nog wat supps bestellen binnekort, en ik moet nog geld voor kerst hebben. (laatste aankoop was ja COD MW2 en een router die ik nog moet installeren potver 3)

The Prodigy is ook hard, wel een hele andere muziek sT maar hard!
INVADORS MUST DIE! ik had me afgelopen weekend gewogen,
71,5KG en dat in de avond???ik moest dag erna even checken in de ochtend bleef 71,5KG gelukkig, zal wel een tijdelijke schommeling zijn, heb ik zowiezo vaker.

haha 50 euries is het mij niet waard, eerst even een baan zoeken.
moet nog wat supps bestellen binnekort, en ik moet nog geld voor kerst hebben. (laatste aankoop was ja COD MW2 en een router die ik nog moet installeren potver 3)

Disturbed ook heel chill :D! *down with the sickness* staat trouwens net in me log.

Wat wil je bestellen dan ?

Disturbed ook heel chill :D! *down with the sickness* staat trouwens net in me log.

Wat wil je bestellen dan ?
herinnert me aan me game tijd(zit er nu nog een beetje in maar eigelijk niet).

ik heb weer EAS(essential amino stack) nodig, die potten gaan zo snel leeg!
en prijzig ook voor een armzalig studentje:(

Terug
Naar boven