- Waardering
- 1.339
stelletje perverts, haha nee we hebben south park gekeken
A dirty mind is a joy forever...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stelletje perverts, haha nee we hebben south park gekeken

Ik lag in me bedje en keek me log even na, vandaag word gamen!

Ja onze muscleboy Koen is lekkkahhhh
Heeft bij mij een top 3 notering![]()

NASTY!! Dat is een man met een bril en een baard, so what
wel een leuk kapsel moet ik zeggen

in ieder geval meer verstand van gamen dan van computers,Dat had ik al gelezen ja, en werd ook tijd gappie hahaha... maja, jij hebt meer verstand van gamen nie... toch?

laat hem maar**** drive, als er maar PR uitvliegen! Potverdomme!
Lekkere training, nog wat gezegd tegen die verrekte mongol over zijn squats ?

hoe doe jij je MP eigenlijk? Omdat je me toen eens vroeg of ik het staand deed. Met COD gaat het goed, ben net uitgegamedXD ranking 22 dacht ik.Geloof ik best ja. Netjes KEUN.
btw.
Hoe gaat met COD ? haha..
ach kwark zit toch binnenkort op 30+ raisesNice koen, gaa we kwark nadoen met die raises? hahaha
.hoe doe jij je MP eigenlijk? Omdat je me toen eens vroeg of ik het staand deed. Met COD gaat het goed, ben net uitgegamedXD ranking 22 dacht ik.
ach kwark zit toch binnenkort op 30+ raises.
Heb me wel een spier in stieren nek verrekt/stijf door de shrugs.

hoe doe jij je MP eigenlijk? Omdat je me toen eens vroeg of ik het staand deed. Met COD gaat het goed, ben net uitgegamedXD ranking 22 dacht ik.

wie zijn log heb jij gevolgt dat, ik doe altijd shrugsDoe jij shrugs? Wil je geloven dat ik mijn traps niet eens train?![]()
beter als staand lijkt mijIk doe hem zittend in me Powerrack. Savickas press![]()
http://www.youtube.com/watch?v=r7IroJAYao4
Hier doet Sanca beest hem.
Zonder kettingen, dus leg hem steeds terug op de safety bars, push hem dan vanaf schouders hoogte, onder aan me hals.
Heerlijk![]()
doe maar zo, sukkel
Stem op jou hoor Keun.