FreFF
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje FreFF en welkom, altijd mooi nieuwe volgers
Ook jij welkom Tom, maar ik heb geen dips gedaan hehe - Doe al een tijd niet meer consequent dippen door wat pijntjes, mis ik opzich wel.
Van de universal stand op de FIBO, maar ik ben van plan ook nog een tanktop te gaan bestellen binnekort, een gele zoals het logo van hun zeg maar. Volgens mij verkopen ze deze namenlijk gewoon op de website van hun. Ben hierbij ook van plan een poster van David Hoffman erbij te nemen voor op me kamer (no homo).hoe kom je aan dat universal shirt ?? hardcore man
goeie form ook
Thx Miguel, was blij dat ik klaar was hehe. Wil zo langzaam opbouwen om naar de 160kg+ squat te komen.
Van de universal stand op de FIBO, maar ik ben van plan ook nog een tanktop te gaan bestellen binnekort, een gele zoals het logo van hun zeg maar. Volgens mij verkopen ze deze namenlijk gewoon op de website van hun. Ben hierbij ook van plan een poster van David Hoffman erbij te nemen voor op me kamer (no homo).
Thx Ezra, hoewel het geen atg is, atg ga ik alleen bij lagere gewichten. Bij gewichten als deze knakken me kniëen doordat ik 'nog niet' flexibel genoeg ben.
---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------
Thx Miguel, was blij dat ik klaar was hehe. Wil zo langzaam opbouwen om naar de 160kg+ squat te komen.

doe zelf bijna alleen maar schouderbreedte squats nog.Die wat ik wil halen is groter 35cm bij 50cm dacht ik, voor maar 4 doller. (zo staat het dan aangegeven)niks gays aan
heb foto van jim cordova en layne norton op me kamer op fotoformaat zeg maar (10x15cm) als me vriendin dan langskomt zeg ik altijd: dat zijn me voorbeelden, en zo groot ga ik ook worden
atg is toch overrated imodoe zelf bijna alleen maar schouderbreedte squats nog.

BW was vandaag 81,3kg had weinig gegeten van te voren, nu min of meer bij gecompenseert.
Nieuwe trend?sinds ik weinig eet maak k de gains van me leven, stop denk met eten misschien werkt het![]()
goeie squats btw sexy ass glutes mirin

Dankje, ik dacht eerst dat ik juist comments op me form zou krijgen hehe..
Nieuwe trend?
Thx vergil, zodra ik shredded glutes heb komt hier ook een pic. van (duurt nog een poos)
---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------
Dankje, ik dacht eerst dat ik juist comments op me form zou krijgen hehe..

M'n gf wil alleen dat ik geen benen train, maar die train ik dus het hardste van al![]()
Why? Je hebt toch geen ecto-beachboy-chick he?Haha, om eerlijk te zijn weet ik niet wat zij mooi vind. Ze vind alleen 'die bulten' lelijk op die benen, maar ik heb skeit - appaman![]()