XXL Nutrition

Log KEUN

Sterke trainingen man! ;)
Deze hou ik bij!

sterke dips

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.883
Goed bezig Koen! Jou borst zal wel op knallen gestaan hebben!

• #4.885
Wheels

warm-up:
bodyweighted squats/stretches>holds

Squat
12x50KG
12x70KG
8x100KG
4x130KG
4x130KG
4x130KG VPR reps met dit gewicht- alle sets op video
10x100KG pff

1 Legged Cable leg-raises
15x10KG
15x10KG
12x10KG
12x10KG

Walking DB-lunges
25 a 35m x14KG
25 a 35m x14KG jeez
volgens mij deed ik nog een set met 14kg niet zeker vervolgens ss
75 a 105m xBW (is 3x heen en terug)

DB-SLDL
stand van voeten verandert p.keer
15x14KG - 12x14KG
15x18KG - 12x18KG
1 stand vanaf hier
15x24KG
15x28KG
15x32KG
2 maal stand van voeten
15x14KG - 15x14KG

Sitting Calve-raises
20x45KG
20x55KG
15x65KG
10x75KG
10x75KG
2x20x45KG
2x12x25KG 1 legged

extra;
abs
3 sets decline crunches/andere manier ditmaal
3 sets hanging leg-raises/met rug leuning

Video ben benieuwd!!

hoe kom je aan dat universal shirt ?? hardcore man

goeie form ook

Nice bro! Nice focus ook voor de set! :D

• #4.890
hoe kom je aan dat universal shirt ?? hardcore man

goeie form ook
Van de universal stand op de FIBO, maar ik ben van plan ook nog een tanktop te gaan bestellen binnekort, een gele zoals het logo van hun zeg maar. Volgens mij verkopen ze deze namenlijk gewoon op de website van hun. Ben hierbij ook van plan een poster van David Hoffman erbij te nemen voor op me kamer (no homo).

Thx Ezra, hoewel het geen atg is, atg ga ik alleen bij lagere gewichten. Bij gewichten als deze knakken me kniëen doordat ik 'nog niet' flexibel genoeg ben.

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Nice bro! Nice focus ook voor de set! :D
Thx Miguel, was blij dat ik klaar was hehe. Wil zo langzaam opbouwen om naar de 160kg+ squat te komen.

Van de universal stand op de FIBO, maar ik ben van plan ook nog een tanktop te gaan bestellen binnekort, een gele zoals het logo van hun zeg maar. Volgens mij verkopen ze deze namenlijk gewoon op de website van hun. Ben hierbij ook van plan een poster van David Hoffman erbij te nemen voor op me kamer (no homo).

Thx Ezra, hoewel het geen atg is, atg ga ik alleen bij lagere gewichten. Bij gewichten als deze knakken me kniëen doordat ik 'nog niet' flexibel genoeg ben.

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Thx Miguel, was blij dat ik klaar was hehe. Wil zo langzaam opbouwen om naar de 160kg+ squat te komen.

niks gays aan

heb foto van jim cordova en layne norton op me kamer op fotoformaat zeg maar (10x15cm) als me vriendin dan langskomt zeg ik altijd: dat zijn me voorbeelden, en zo groot ga ik ook worden :trollface:

atg is toch overrated imo :) doe zelf bijna alleen maar schouderbreedte squats nog.

• #4.892
niks gays aan

heb foto van jim cordova en layne norton op me kamer op fotoformaat zeg maar (10x15cm) als me vriendin dan langskomt zeg ik altijd: dat zijn me voorbeelden, en zo groot ga ik ook worden :trollface:

atg is toch overrated imo :) doe zelf bijna alleen maar schouderbreedte squats nog.
Die wat ik wil halen is groter 35cm bij 50cm dacht ik, voor maar 4 doller. (zo staat het dan aangegeven)
Haha, ik hoop dat mijn vriendin het kan apprecieren, ik bedoel maar David Hoffman heeft geen lelijk fysiek imo ook voor de mensen die zich er niet voor intresseren. De pro's zien veel mensen niet tegenop.
M'n gf wil alleen dat ik geen benen train, maar die train ik dus het hardste van al:p

Ik ook alleen maar op fotobreedte, had vandaag wel me armen bij 2 sets op schouderbreedte, minder belastend voor m'n schouder en ik wou het eens uitproberen. Had bij 1 rep meer de neiging op een small-stance squat te doen ondanks dat ik op schouderbreedte stond.

BW was vandaag 81,3kg had weinig gegeten van te voren, nu min of meer bij gecompenseert.

BW was vandaag 81,3kg had weinig gegeten van te voren, nu min of meer bij gecompenseert.

sinds ik weinig eet maak k de gains van me leven, stop denk met eten misschien werkt het :trollface:

goeie squats btw sexy ass glutes mirin

Heel lekkere squats, mooie form man! ;)

• #4.895
sinds ik weinig eet maak k de gains van me leven, stop denk met eten misschien werkt het :trollface:

goeie squats btw sexy ass glutes mirin
Nieuwe trend?
Thx vergil, zodra ik shredded glutes heb komt hier ook een pic. van (duurt nog een poos):p

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Heel lekkere squats, mooie form man! ;)
Dankje, ik dacht eerst dat ik juist comments op me form zou krijgen hehe..

Nieuwe trend?
Thx vergil, zodra ik shredded glutes heb komt hier ook een pic. van (duurt nog een poos):p

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Dankje, ik dacht eerst dat ik juist comments op me form zou krijgen hehe..

Nee man, is niets verkeerd mee! ;)

• #4.898
Haha, om eerlijk te zijn weet ik niet wat zij mooi vind. Ze vind alleen 'die bulten' lelijk op die benen, maar ik heb skeit - appaman:roflol:

die vids zien er goed uit brah!!!

nette training ook!

****ing beest!

Haha, om eerlijk te zijn weet ik niet wat zij mooi vind. Ze vind alleen 'die bulten' lelijk op die benen, maar ik heb skeit - appaman:roflol:

kzou het gewoon vragen. top videos, als ik jou was, zou ik poster van jezelf bestellen. heb je al afspraak gemaakt met therapeut (controle darmen)?

Terug
Naar boven