Fitness Seller

Log KEUN

top! vind poseren ook verbeterd in vergelijking met paar weken terug. lijkt wel alsof je beetje holle rug trekt met db (zowel f als b). je hebt tuin en het is zonnig, dus je kan ook aan je bruining werken. die sokken staan trouwens ook top:)

jelly

Echt klasse chest/armen/delts/squat Koen!

Laatst bewerkt:
Goede schouders zeg!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.846
Dankje voor de comments!!

Ik ga nu nog eens trainen, omdat het kan en ik verveel me dood hehe.

Is de sportschool nu weer open dan?

Lekker hoor. Ik wacht wel even tot morgenochtend ;)

goede beentraining keunmans, nog ff wat natuurlijke tan op je body.....dan zie je er helemaal goed uit op de foto's !!

opmerking....denk dat jij menig (hard)gebruiker voorbij schiet hier op het board!!

steek die maar in je reet :D

Laatst bewerkt:
helemaal mee eens. goed rolmodel.

• #4.850
2e training v.vandaag

Biceps-Abs

DB-curl (na buiten draaien)
10x8KG
10x12KG
10x16KG
10x22KG
8x24KG
6x26KG erg tevreden dat ik de 24 en 26 ook nog bij reguliere db-curls strict kan uitvoeren
10x20KG

EZ-bar curl (tot aan het voorhoofd ongeveer)
15x20KG
12x20KG
2x12x30KG
15x20KG

Concentration-curl
2x10x18KG nice
10x16KG
2x12x14KG

Seated DB-curl (halve/hele rep naar buiten draaien bij hele rep)
3x10x8KG
10x6KG

Abs

Decline Side-crunches ss Decline-Crunches (totaal reps dus niet p.kant)
30x ss 15x
20x ss 15x
18x ss 15x

Opmerkingen;
Lekkere extra training nog, opzich wel iets wat ik vaker zou kunnen doen 2 trainingen op een dag. Dit weekend rust maandag word er weer getraint.

Is de sportschool nu weer open dan?

Lekker hoor. Ik wacht wel even tot morgenochtend ;)
Ik zie zojuist dat je een dame bent, ik heb je naam vaker gezien maar kan even niet herinneren of dat in mijn log was. Ik dacht van wel.
Iig nog welkom, altijd leuk als er ook vrouwelijke volgers zijn:)

Ik was nu overigens bij een andere sportschool gegaan weer, de sportschool waar ik vanmorgen was heeft verschillende openingstijden (die nu ook nog open was). Ik ging alleen nu nog even samen met me broer trainen gezien de sportschool daar ook nog open was (tot half 11)
goede beentraining keunmans, nog ff wat natuurlijke tan op je body.....dan zie je er helemaal goed uit op de foto's !!

opmerking....denk dat jij menig (hard)gebruiker voorbij schiet hier op het board!!

steek die maar in je reet :D
Thanks Daan, echt een super en onverwachts compliment!!

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

helemaal mee eens. goed rolmodel.
dankjewel!

Laatst bewerkt:
Goeie verhoudingen Keun!!

Blijft er goed uit zien Koen!

Wou je bij deze ook uitnodigen om mijn logje 's te checken :D. Staat in m'n sig ;). Thanks haha.

Ik zie zojuist dat je een dame bent, ik heb je naam vaker gezien maar kan even niet herinneren of dat in mijn log was. Ik dacht van wel.
Iig nog welkom, altijd leuk als er ook vrouwelijke volgers zijn:)

Dankje, was hier wel eens eerder langsgekomen. Ga je niet constant volgen hoor, maar leuk om soms te lezen. Sterke trainingen zijn altijd goede inspiratie!

• #4.854
Dankje Daan, ik zelf vind dat me rug nog meer wijdte kan hebben, vandaar dat ik besloten heb me rug trainingen nog eens met chin-ups te beginnen, dat deed ik vorig jaar ook altijd en daar ging reageerde ik wel goed op. Wil ook meer machine werk erbij doen (plate loaded) want ik vond mijn rug eerst beter in verhouding lijkt het.:rolleyes:
Blijft er goed uit zien Koen!

Wou je bij deze ook uitnodigen om mijn logje 's te checken :D. Staat in m'n sig ;). Thanks haha.
Gedaan en thx:D

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

Even fotootje van me ontbijt, vond het wel impressive uit zien.
190gr havermout, 1 peer

jrdxew.jpg

• #4.855
en waar zijn de eiwitjes :D? Sterke biceps man, vanaf 20 kg db curl is het bij mij al beetje gooien.

• #4.857
en waar zijn de eiwitjes :D? Sterke biceps man, vanaf 20 kg db curl is het bij mij al beetje gooien.
ik pak zo 2 scoops all-day prot. nog haha, normaal doe ik er eieren nog bij maar die pak ik straks nog wel kan ik meer pakken dan:P zit nog steeds aan me havermout, laatste paar happen.

even oftopic;
heb je toegevoegt op FB, ik kwam net erachter dat ik de verkeerde Hannes had toegevoegt. Ik zag ineens strand foto's en ik dacht wtf, is dit hem nou:roflol: Daarna kwam ik op de juiste terrecht:D

zou het gewoon allemaal in de blender pleuren haha heb je misschien 5 min werk aan om het weg te krijgen :p

Fock, hoe heb je die havermout klaar gemaakt?

Ultra fine oats for the win brah!

Terug
Naar boven