sensei020
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie zojuist dat je een dame bent, ik heb je naam vaker gezien maar kan even niet herinneren of dat in mijn log was. Ik dacht van wel.Is de sportschool nu weer open dan?
Lekker hoor. Ik wacht wel even tot morgenochtend![]()

Thanks Daan, echt een super en onverwachts compliment!!goede beentraining keunmans, nog ff wat natuurlijke tan op je body.....dan zie je er helemaal goed uit op de foto's !!
opmerking....denk dat jij menig (hard)gebruiker voorbij schiet hier op het board!!
steek die maar in je reet![]()
dankjewel!
Ik zie zojuist dat je een dame bent, ik heb je naam vaker gezien maar kan even niet herinneren of dat in mijn log was. Ik dacht van wel.
Iig nog welkom, altijd leuk als er ook vrouwelijke volgers zijn![]()
Dankje Daan, ik zelf vind dat me rug nog meer wijdte kan hebben, vandaar dat ik besloten heb me rug trainingen nog eens met chin-ups te beginnen, dat deed ik vorig jaar ook altijd en daar ging reageerde ik wel goed op. Wil ook meer machine werk erbij doen (plate loaded) want ik vond mijn rug eerst beter in verhouding lijkt het.

Gedaan en thxBlijft er goed uit zien Koen!
Wou je bij deze ook uitnodigen om mijn logje 's te checken. Staat in m'n sig
. Thanks haha.

Tof om te horen, je bent zelf ook goed opweg gezien je foto'sDankje, was hier wel eens eerder langsgekomen. Ga je niet constant volgen hoor, maar leuk om soms te lezen. Sterke trainingen zijn altijd goede inspiratie!

ik pak zo 2 scoops all-day prot. nog haha, normaal doe ik er eieren nog bij maar die pak ik straks nog wel kan ik meer pakken danen waar zijn de eiwitjes? Sterke biceps man, vanaf 20 kg db curl is het bij mij al beetje gooien.
zit nog steeds aan me havermout, laatste paar happen.
Daarna kwam ik op de juiste terrecht