MuscleMeat

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.901
Njah het loopt wat stroefjes laatste tijd. Heb al een foto van mezelf op me kamer, die heb ik toen van me fotograaf gekregen:)
Ik heb hem vandaag nog gesproken bij de sportschool, bel hem a.s. maandag op voor een afspraak, hij had het over rechtzetten (ik vermoed dat ie me gaat kraken of zo, maar is dit mogelijk met schouders/kniëen? lijkt me pijnlijk als) ben benieuwd iig.

Netjes Koen! Ff een puntje van feedback; je pauzeert wel erg lang bovenin, probeer de reps iets sneller te doen en pas als je echt naar adem moet happen even rust bovenin.

• #4.903
Netjes Koen! Ff een puntje van feedback; je pauzeert wel erg lang bovenin, probeer de reps iets sneller te doen en pas als je echt naar adem moet happen even rust bovenin.
True, maar bij zwaardere gewichten vind ik het fijn dat ik elke rep goed op adem ben, het was ook geen makkelijk gewicht voor mij, vandaar dat ik het probeerde. Bij lagere gewichten, -120kg is dit niet het geval en hou ik er meer tempo in.

Njah het loopt wat stroefjes laatste tijd. Heb al een foto van mezelf op me kamer, die heb ik toen van me fotograaf gekregen:)
Ik heb hem vandaag nog gesproken bij de sportschool, bel hem a.s. maandag op voor een afspraak, hij had het over rechtzetten (ik vermoed dat ie me gaat kraken of zo, maar is dit mogelijk met schouders/kniëen? lijkt me pijnlijk als) ben benieuwd iig.

tijd voor nieuwe foto op je kamer, je bent nu groter

gaat lekker koen! je gaat hard vooruit met de gewichten!

True, maar bij zwaardere gewichten vind ik het fijn dat ik elke rep goed op adem ben, het was ook geen makkelijk gewicht voor mij, vandaar dat ik het probeerde. Bij lagere gewichten, -120kg is dit niet het geval en hou ik er meer tempo in.

Oke snap hem.

op pagina 1 van je log
waren dat je stats toen.

Stats op dit moment:

BP
2x110 KG
SQ 5x110 KG (uit military press, mijn gym heeft geen squat-rek)
SQ-Smith 2x170 KG
DL 1x150 KG

• #4.909
Origineel, als je me probeert te trollen dan faal je.

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Hoe dan ook, op een goeie dag weeg ik nu 82kg.
Qua stats momenteel:
BP 115
DL 180
Rackpull 220
SQ 150
Clean&Jerk/MP 80

Bij de meeste is dit niet de 1RM

Origineel, als je me probeert te trollen dan faal je.

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Hoe dan ook, op een goeie dag weeg ik nu 82kg.
Qua stats momenteel:
BP 115
DL 180
Rackpull 220
SQ 150
Clean&Jerk/MP 80

Bij de meeste is dit niet de 1RM

ik vraag alleen maar wat;)

• #4.911
nice log .. volg jij een voedinsschema ? of eet je op je gevoel af

• #4.913
Ja ik volg een voedingschema, maar het is niet meer zo dat ik me excelsheet moet na checken of ik genoeg binnen krijg, ik eet laatste maanden gewoon op gevoel omdat ik toch vrijwel elke dag het zelfde eet/binnen krijg. Zal een dezer dagen me voeding nog eens posten.

En welkom trouwens bob + fernandes.

• #4.914
  • #4.915
Delts-Traps

Clean&Press (zonder legdrive)
10x40KG
8x60KG
MP (bij 1ste rep cleanen)
8x70KG
2x80KG VPR - 3e rep fail
wou eigenlijk voor 1x85kg maar de clean is nog het zwaarste
8x65KG

Side-raises
12x14KG
12x16KG
12x18KG
8-10x20KG
15x16KG

Rear-delt raise
15x14KG
15x18KG
12-15x22KG ss 15x14KG
12x16KG
12x16KG

BB-shrugs
15x50KG
15x90KG
15x130KG
10-12x170KG PR(?)
15x130KG
15x130KG

Shoulder-bombs
12+ x10KG
12x10KG
12x8KG

1 Armed Cable Front-raises
5x12x5KG

• #4.916
Ow ja had ook nog front-raises gedaan, 14-16-18-22kg-16

keun je had toch iets aan je darmen? wat was het precies bro

• #4.919
keun je had toch iets aan je darmen? wat was het precies bro
Had een darmschimmel opgelopen, kun je krijgen door bijv. vlees dat niet gaar is gebakken, groentes niet goed gewassen. Sinds ik met die tabletten 'kuur' klaar was voelde ik me energieker weer maw. mezelf weer.
Ik had zelf niet door wat voor impact dit op me heeft gehad omdat ik daar zo'n 9 maanden mee heb rond gelopen.

Volgende week zal die kijken waarom ik nog pijntjes heb in me schouders/kniëen en polsen, voornamenlijk me schouders storen mij.
yw ;)

Binnenkort nieuwe foto maken dan? Je kunt de foto heel makkelijk wisselen met dat passepartout.
Haha, ik ben iig niet van plan om weer zo diep te cutten:p

Laatst bewerkt:
Zow nette progressie hoor !! We hebben ongeveer dezelfde stats alleen ik weeg veel minder. ( 71kg @1.75 11%)

Ik ga je mooi volgen, op welke pagina kan ik je voedingsschema vinden? Of zou je die hier kunnen posten?

Succes verder!

Terug
Naar boven