XXL Nutrition

Log KEUN

Indd, wel UB/LB style al - verbaasd me dat je vandaag weer volop ging met t-bar rows.

Als ik die 'smerige post/w' pot leeg heb ik ook nog eens bcaa's/dextro gebruiken, nu heb ik weer druivensuiker erbij gedaan sinds gister, smaakt iets beter.
prima...kun je gelijk aan het schema wennen. mijn spierpijn was wel weg onderhand hoor, maar ik ben ook gewend om 2 keer p/w LB te draaien - het kost tijd om daaraan te wennen. De cleans gingen soms wel moeizaam, kon weinig speed opbouwen bij het eerste deel.

die post-w shizzle van jou rook echt extreem ranzig trouwens :p dextro en bcaa's is nice en lekker!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.002
Gister nog een deload LB-sq training gehad, zal alleen even de oefingen noteren en de zwaarste set.

smith-sq 1x12x70
fsq 2x12x40
leg-press 2x15x200
toe-presses 20x160

Deloaden..tja

• #5.005
deload training nr.3 - one more to go!

maximaal 40sec. rust tussen de sets
alleen de zwaarste sets genoteerd
UB-2

BP
3x10x70KG
Chin-ups
2x8xbw
2x5xbw
2x3xbw
Incline-flyes
zwaarste set 2x12x18KG
Straight arm rope pull-down
3x15x15KG
Face-pulls (eerste keer)
met 10 en 15kg a 20 reps p.set
DB-curls
2x10x18KG

Laatst bewerkt:
Dikke chins nog man!

nice werk

Koen jij gaat ook zondag he?

• #5.009
Thx MCM, bedoelling was eigenlijk op 5'jes houden.
@Daan: ik heb niks gepland iig, ga er maar niet van uit.

• #5.010
Update: BW 83kg, hoewel het wat vocht zal zijn weeg ik nu 't zwaarste tot nu toe.

Laatst bewerkt:
Goed bezig weer KEUN !

Wat is je vp% nu?

Gewicht gaat goed man... Ik weet nog dat je het moeilijk had om boven de 80 te komen, heb je wijzigingen in je dieet ofzo gedaan? Meer beginnen vreten?

• #5.014
Wat je zegt ben je zelf:mad:
Goed bezig weer KEUN !

Wat is je vp% nu?
Denk nog steeds het zelfde als voorheen 11-12% hou laatste dagen wat meer vocht vast, ab gedeelte voornamenlijk.
Als ik deze lijn zo vol kan houden en me gewicht steady kan blijven houden meet ik me bf als ik tussen de
83-85kg weeg gezien ik niet weet of me bw nu nog op 83kg staat.
Gewicht gaat goed man... Ik weet nog dat je het moeilijk had om boven de 80 te komen, heb je wijzigingen in je dieet ofzo gedaan? Meer beginnen vreten?
Heb wel wat wijzigingen gemaakt, eiwit inname is momenteel hoger en carbs ook, met me vet inname speel ik nog wat mee meestal wat pindakaas/noten/vis olie en uit eieren etc.

Laatst bewerkt:
Je zou vochtafdrijvende groenten en fruit kunnen eten; bleekselderij werkt heel vochtafdrijvend bij mij.

Hhaha idd, waarom zou je dat eten.. Of het moet voor wedstrijd prep zijn ofzo :P
waarom? nou...om vocht af te drijven misschien. alleen ik zou het gewoon doen met komkommers en asperges ipv bleekselderij. voor n wedstrijd kan het inderdaad, maar er kan zich altijd een moment voordoen dat je gewoon wat vocht kwijt wil ofzo

waarom? nou...om vocht af te drijven misschien. alleen ik zou het gewoon doen met komkommers en asperges ipv bleekselderij. voor n wedstrijd kan het inderdaad, maar er kan zich altijd een moment voordoen dat je gewoon wat vocht kwijt wil ofzo

Dat kan inderdaad. Ik geef zelf liever dus voorkeur aan bleekselderij :meal:

Ok. Heb die behoefte zelf nog nooit gehad vandaar. Maar waar houd je dan vocht van vast..? Naast creatine..

Terug
Naar boven