AndroidHealthClinic

Log KEUN

Knallen dan :)

Ik had het nog niet eens gelezen! Maar 83kg is ****ing nais Koen!:D

alles weer goed afgestemd koen, goede training!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.044
Ben echt blij dat er weer een stijgende lijn in me BW zit, eerder vandaag toen ik slechts 2meals had genuttigt zat ik al op 82,?kg en niet eens grote meals.

Voeding vandaag>rustdag
4 boterhammen, 2 eieren, 1 ei-eiwit
2 broodjes, 2 kleine tartaartjes, 100gr havermout, 50gr whey, 1 banaan
125gr rijst, 250gr kip, 170gr sperziebonen
100gr havermout, 50gr whey
400ml melk, 250gr kwark, 25gr all day prot.

dit had ik net pas, de kwark bevat overigens 12,2gr eiwit p.100gr, flinke eiwit shake heb ik zojuist genuttigt - neem de all day prot alleen voor de smaak trouwens.

ben van plan om binnekort me supps te beperken tot: isolate, cassein, dextro, bcaa's.
momenteel heb ik alleen, pure whey hydrolisate die ik na me trainingen pak, deze word vervangen door bcaa's (poedervorm), normale whey weet even niet precies wat maar deze word vervangen door isolate en all day prot word eruit gehaald voor cassein waarvan ik dan maar 1 scoop van zal gebruiken voor de smaak in me nachtshake te krijgen - pretty basic stuff dus. daarnaast nog vit's en dergelijke

• #5.045
Nu naar bed en in de middag UB1

*damn DBB, waarom voegt die die post niet gewoon toe aan de vorige post, mjah*

Succes met je training! Voeding ziet er goed uit, alleen misschien iets meer eiwit in je eerste meal?!

Ik neem aan dat die boterhammen goed belegd zijn? Of eet je ze gewoon zo?

basic stuff is prima koen!
ik rol al maanden met BCAA's, Dextro en Whey Isolaat - prima shizzle!

ben benieuwd naar die 1e knaltraining weer! succes

• #5.049
Doe de eieren op de boterham - @rah rah: opzich wel ja maar ik wil niet bij al m'n meals whey pakken en de 2e meal zit er meestal 2uur later al in.

Ik ga vandaag hellaas niet trainen, ben laatste dag wat ziek heb last van me keel door de hooikoorts en daarnaast nog veel snuiten. Word dus verschoven naar morgen hoewel ik er wel echt zin in heb ben namenlijk een dikke kg aangekomen tijdens m'n deload week en imo ook duidelijk te zien op me UB voornamenlijk.
Morgen toch maar een korte schooldag>2uur les

balen dat je gezondheid je tegenhoudt vandaag, maar wel relaxed van die dikke kg. op naar die 85!

Het viel me inderdaad al op dat je redelijk veel whey gebruikt. Puur voor het gemak of zeuren je ouders anders dat je te veel vlees/vis eet?

• #5.052
balen dat je gezondheid je tegenhoudt vandaag, maar wel relaxed van die dikke kg. op naar die 85!
Indeed zat deze week zelfs een keer op 84kg, maar goed op 'slippertjes' focus ik me niet hoewel het wel nice was.
Het viel me inderdaad al op dat je redelijk veel whey gebruikt. Puur voor het gemak of zeuren je ouders anders dat je te veel vlees/vis eet?
voorheen zat ik lager in eiwitten, ik doe de whey bij me havermout er alleen bij voor de smaak/verhoudingen. Eerst at ik me havermout zonder whey. Voorheen had ik nog een meal van noedles/tonijn erbij maar deze heb ik vervangen door havermout omdat ik dit makkelijker vind te eten. Bereken binnekort nog eens hoeveel ik nu binnen krijg eigenlijk:rolleyes:

• #5.053
UB1

MP
15x40KG
10x60KG
6-8x70KG
4x85KG PR - laatste 2 PP, laatste was even grinden
10x70KG PP

T-bar Rows
15x30KG
15x60KG
12x80KG
10x100KG
15x80KG lekker

CGBP (max. 30 sec. rust tussen de sets)
12x50KG
8x70KG
4x90KG 1+ spot
4x100KG +2 spots VPR?
8x70KG

Strict Pull-downs (front)
15x35KG
12x55KG
12x65KG
10x77,5KG
15x57,5KG

Sitting EZ-bar extensions
12x20KG
12x30KG
8-10x40KG nice
10-12x30KG

Incline DB-flyes (nog geen 20sec. rust)
12x16KG
12x20KG
12x24KG
12x18KG

Opmerkingen: Omdat ik was moe was vandaag 1 scoop jack3d genomen.
Deload week heeft me goed gedaan iig, had een insane pomp vooral in me delts - zag overigens ook dat me Universal shirt al ingescheurt is bij me lats, got lats?!

Erg tevreden met me MP/PushPress PR, paar weken terug faalde ik 2maal op de clean die nu ook heavy was.

4x85 :O

Dikke MP ouwe. Daarna nog ff VPR op je close grip zetten is ook niet mis!

lekker koen :D

• #5.057
toch maar eens spieken die man met al die rare uitspraken:)

Maar verdamme sterke trainingen hier!

Weer een brutale training Koen! Die cijfers van jou vervelen nooit hehe :D

• Like
Waarderingen: KEUN
Terug
Naar boven