Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
u mad? qua gewicht is het vrij makkelijk maar het controleren is het probleem. 1RM van me normale squat is 160, wel netjes toch?doe je maar 80kg met zulke lage reps met die benen?
Sommige mensen groeien te makkelijk, ik pak bv 8x90/100 en heb sate stokjes.

u mad? qua gewicht is het vrij makkelijk maar het controleren is het probleem. 1RM van me normale squat is 160, wel netjes toch?
train dan ook al een stuk langer als jou bro
,
Vind zelf die side tri een van me beste tot nu toe op foto, me middel staat er echt perfect op etc. alleen kuiten heb ik geen inval waardoor ze hellemaal vervallen. /krijg hem niet in de gallerij geplaatstSick jonge, op die eerste 3 foto's kom je er echt goed uit! Lat spread is echt impressive!

Vind zelf die side tri een van me beste tot nu toe op foto, me middel staat er echt perfect op etc. alleen kuiten heb ik geen inval waardoor ze hellemaal vervallen. /krijg hem niet in de gallerij geplaatst![]()
True, vind me latspread nu echt vies bruut ogen daarop, met wat minder licht inval kwam er wel nog meer definitie doorheen maar dat heb je met zon licht.Hmm, ja die foto is ook goed. Maar ik heb eerlijk gezegd de wijdte van je lats nog nooit zo goed naar voren zien komen!
Verder over het feit dat je wedstrijden moet gaan draaien (NU), doen man. In mijn ogen gaat die ervaring er voor zorgen dat je daarna nog harder kan knallen! Dus dan sta je er in 2012 nog harder bij dan zonder een wedstrijd..
Zal ook te maken hebben met mijn snelle stofwisseling en lichaamsbouw, ik kom moeilijker aan dan ik af 'kan' vallen. Ik kom overigens wel aan in stijgende lijn moet ik zeggen.Goede foto's, verbaas me dat je zo droog blijft terwijl je maar blijft aankomen. Neem aan dat je niet heel ver boven onderhoud eet dus?
Zal ook te maken hebben met mijn snelle stofwisseling en lichaamsbouw, ik kom moeilijker aan dan ik af 'kan' vallen. Ik kom overigens wel aan in stijgende lijn moet ik zeggen.
Zal binnekort nog eens me kcals berrekenen wat ik nu op een dag eet, doe nu alles op gevoel gedaan en gaat prima zoals je ziet.
Ik heb nog altijd moeite om de bar op me schouders te houden met FSQ=/

Thanks sjaak, moet alleen die motivatie vinden om op tijd om te staan, op deze manier kom ik niet aan me mealswederom goede foto's weer man - gewoon blijven knallen is het enige wat ik erop te zeggen heb!

We blijven rollen jahet loopt hier nog altijd op wieltjes zie ikgood stuff !

chest gaat heel erg goed! niet zoals me delts van vandaag