MuscleMeat

Log KEUN

doe je maar 80kg met zulke lage reps met die benen? :mad:
Sommige mensen groeien te makkelijk, ik pak bv 8x90/100 en heb sate stokjes.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.862
doe je maar 80kg met zulke lage reps met die benen? :mad:
Sommige mensen groeien te makkelijk, ik pak bv 8x90/100 en heb sate stokjes.
u mad? qua gewicht is het vrij makkelijk maar het controleren is het probleem. 1RM van me normale squat is 160, wel netjes toch?:p

train dan ook al een stuk langer als jou bro

u mad? qua gewicht is het vrij makkelijk maar het controleren is het probleem. 1RM van me normale squat is 160, wel netjes toch?:p

train dan ook al een stuk langer als jou bro

Ja i mad :mad:,
Tja, bbing komt met de jaren, vergeet af en toe dat ik me niet zo druk moet maken omdat ik net kom kijken.
Voelt alleen al als jaren :p

Sick jonge, op die eerste 3 foto's kom je er echt goed uit! Lat spread is echt impressive!

• #5.865
Sick jonge, op die eerste 3 foto's kom je er echt goed uit! Lat spread is echt impressive!
Vind zelf die side tri een van me beste tot nu toe op foto, me middel staat er echt perfect op etc. alleen kuiten heb ik geen inval waardoor ze hellemaal vervallen. /krijg hem niet in de gallerij geplaatst???

Vind zelf die side tri een van me beste tot nu toe op foto, me middel staat er echt perfect op etc. alleen kuiten heb ik geen inval waardoor ze hellemaal vervallen. /krijg hem niet in de gallerij geplaatst???

Hmm, ja die foto is ook goed. Maar ik heb eerlijk gezegd de wijdte van je lats nog nooit zo goed naar voren zien komen!

Verder over het feit dat je wedstrijden moet gaan draaien (NU), doen man. In mijn ogen gaat die ervaring er voor zorgen dat je daarna nog harder kan knallen! Dus dan sta je er in 2012 nog harder bij dan zonder een wedstrijd..

Goede foto's, verbaas me dat je zo droog blijft terwijl je maar blijft aankomen. Neem aan dat je niet heel ver boven onderhoud eet dus?

• #5.868
Hmm, ja die foto is ook goed. Maar ik heb eerlijk gezegd de wijdte van je lats nog nooit zo goed naar voren zien komen!

Verder over het feit dat je wedstrijden moet gaan draaien (NU), doen man. In mijn ogen gaat die ervaring er voor zorgen dat je daarna nog harder kan knallen! Dus dan sta je er in 2012 nog harder bij dan zonder een wedstrijd..
True, vind me latspread nu echt vies bruut ogen daarop, met wat minder licht inval kwam er wel nog meer definitie doorheen maar dat heb je met zon licht.

Njah ik heb er veel over nagedacht en ook naar de concurrentie gekeken wie ik ken en wat ik hoor en wat dat betreft bouw ik liever nog 1-2 jaar door. Ik ben vorig jaar al erg diep gegaan met de veel spierverlies hellaas.
Zal dan ook een coach nemen dat zeker.
Goede foto's, verbaas me dat je zo droog blijft terwijl je maar blijft aankomen. Neem aan dat je niet heel ver boven onderhoud eet dus?
Zal ook te maken hebben met mijn snelle stofwisseling en lichaamsbouw, ik kom moeilijker aan dan ik af 'kan' vallen. Ik kom overigens wel aan in stijgende lijn moet ik zeggen.

Zal binnekort nog eens me kcals berrekenen wat ik nu op een dag eet, doe nu alles op gevoel gedaan en gaat prima zoals je ziet.

Zal ook te maken hebben met mijn snelle stofwisseling en lichaamsbouw, ik kom moeilijker aan dan ik af 'kan' vallen. Ik kom overigens wel aan in stijgende lijn moet ik zeggen.

Zal binnekort nog eens me kcals berrekenen wat ik nu op een dag eet, doe nu alles op gevoel gedaan en gaat prima zoals je ziet.

Denk ik ook. En gaat zeker prima ja, hoeveel kom je nou ongeveer in een maand aan, kilo'tje of minder?

• #5.870
Nee minder, was het maar zo'n feest nog. Ik heb de neiging me vaak te wegen door de week wat ook weer een mind f*** is, maar nu weer even wat meer meals en wat meer carbs en ik oog gelijk voller weer en zal zo weer op 85kg zitten.

wederom goede foto's weer man - gewoon blijven knallen is het enige wat ik erop te zeggen heb!

het loopt hier nog altijd op wieltjes zie ik :D good stuff !

Wat een dikke chesttraining gek :thumbs:

• #5.875
Delts-Triceps-Traps

warm-up
front/side 1 armed cable raises met 2,5 en 5kg a 10-12 reps
had hier alleen een verzurende pomp in me delts???

MP
12x40KG
2x8x60KG
8x60 PP
10x50KG MP
p*ssy shit, info onderaan

CGBP
15x50KG
10x70KG
3x8x90KG
8x80KG
8x70KG
CGBP voelde voor het eerst natuurlijk aan, geen belasting meer op me polsen (minimaal maar)

Seated Side-raises
12x14KG
12x16KG
12x20KG
12x20KG
12x16KG

Poging tot front-raises, het leek alsof me rear delt zo verzuurd/opgepompt was dat ik geen front raises meer voor elkaar kreeg.

1 armed cable front-raises
2x12x2,5KG (lol @weight)
12x5KG

Rear Delt-raises
3x15x12KG

Seated EZ-bar extension (gewicht excl. ez-bar)
10x20KG
10x30KG
12x30KG
12x30KG
10x30KG

Push-down /ook deze voelde heel onnatuurlijk aan
2-3 sets a 12 reps met 25 a 35kg

Reverse-grip Pushdown
3x12x25KG
12x20KG

Machine-shrugs
20x100KG front (fs) normaal gooi ik er nog plates op maar vond het wel prima zo
15x100KG back
15x100KG front
15x100KG back

extra
1 arm DB-extension
3-4x8-10kg

Comments:
Decent workout, vandaag is volgens mij de eerste delt workout sinds m'n bekken zijn rechtgezet icm. schouderklachten etc. - maandag had ik de tape in me lies eraf, een dag later dan gepland omdat ik nog geen schoen zooltje had voor me voet. Vandaag bij me training voor het eerst het schoenzooltje eronder gedaan. Qua stroefheid in me schouders vrijwel geen last van, ik doe nu ook een stuk minder met me arm draaien om me schouder te knakken omdat het vast zit of wat gevoellig is.

Nu heb ik wel het gevoel alsof ik nu voor het eerst weer optimaal me schouders kan trainen, alhoewel zo reageren mijn schouders erop. Of het komt omdat ik nu wat minder voeding binnen krijg. Maar ik was vandaag immens opgepompt/vasculair, delts were poppin! En zo voelde het ook aan, trok echt vieze gezichten van de pomp/verzuring.

Overig: Nog wat geposeerd en in de kleedkamer abs gecheckt/was alleen dus no worries.. shredded als een mofo, me core is echt zoveel verbeterd deze maand en voor het eerst komen ook de onderste 2 blokken door waar ik altijd moeite mee heb gehad.

wederom goede foto's weer man - gewoon blijven knallen is het enige wat ik erop te zeggen heb!
Thanks sjaak, moet alleen die motivatie vinden om op tijd om te staan, op deze manier kom ik niet aan me meals:o

het loopt hier nog altijd op wieltjes zie ik :D good stuff !
We blijven rollen ja;)
Wat een dikke chesttraining gek :thumbs:
chest gaat heel erg goed! niet zoals me delts van vandaag

Laatst bewerkt:
die seated side raises zijn echt sterk koen.

kaboooooooomm

nice bro!

Damn alweer nieuwe pics, je lijkt sniperx wel!

Rug&benen knallen op deze pics, en knetterdroog. Dus dit is 12%, dan ben ik zeker 14%:o
En is die operatie nu goed afgelopen dat je helemaal er vanaf bent?

je staat goed droog koen! netjes

Seated side raises zijn heavy man!

Terug
Naar boven