Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt Machete, moet zeker haalbaar zijn na verloop van tijdZiet er goed uit KEUN!
Mijn eerste doel is jouw fysiek behalen!![]()
(Op krachtgebied heb ik nog een lange weg te gaan..pff)
btw: denk aan die calves bra![]()
Ben altijd wel relatief sterk geweestThx Killy, heb altijd wel forsere bovenbenen gehad ook voor ik deed trainen maar doordat ik in de eerste 2-3 jaar niet los heb kunnen squatten lagen me benen achter. Deed wel altijd leg-presses/smith squats en zelf afentoe losse bb squats vannuit de MP met moeiteNetjes keun, dikke benen ook bofkont
Alleen schouders mogen wat meer of komt dat door de pics?

njah er zijn meerdere wegen naar RomeBen niet zo weg van normale squat tbh, doe maar mij fsq of hacksquat en leg press![]()
- hacksquat mis ik wel in mijn gym'S waar ik zit, maar ja je moet roeien met de riemen die je hebt.Ik heb nog altijd moeite om de bar op me schouders te houden met FSQ=/
Hoor zo vaak van mensen dat normale squat slecht is voor je rug en dat fsq even goed zo niet beter is.

Dan vraag ik me af met wat voor debiele mensen jij omgaat![]()
Mmm, gedurfde vraag voor in het p-lift honk te plaatsen. Maar van de andere kant Kevin Levrone deed ook vrijwel nooit squats in z'n top jaren, met z'n comeback streefde die wel weer naar een 5-6plate squat.Hoor zo vaak van mensen dat normale squat slecht is voor je rug en dat fsq even goed zo niet beter is.
Zal ik anders stoppenKoen..hou nou eens op! Ik stop met trainen, het is zinloos!
wanneer ga je je eerste wedstrijd draaien?..

Ik zal dan wel een filmpje maken hoe ik het doe, ik doe straps om de bb en hou de straps vast omdat ik de bb ook niet kan controleren of hij rolt aan een kant van me schouder.Ik heb nog altijd moeite om de bar op me schouders te houden met FSQ=/
Bedankt kerel!

Ik blijf je volgen Koen! Je wilt dus meedraaien in de -90kg? Ik ben er zowieso bij als je gaat!2012-2013? Heb veel mensen die me dit vragen en vinden dat ik de FlexCup moet pakken maar ik ga liever kijken dit jaar ipv. mee te doen, heb mezelf ervan overtuigd dat ik zowiezo zwaarder als 80kg wil wegen wedstrijd droog. Voor het zelfde ben ik dan nog niet tevreden.
Genoeg mensen met verstand, het draaien van je bekken onderin is gewoon erg blessure gevoelig.
Zegt meer wat over de flexibiteit van iemand dan over de oefening zelf.

hier heb je een video ervan, dit was 3x80kg, had bij zwaardere gewichten alsnog moeite met het controleren op me delts maar al een stuk minder belastend voor me polsen zo.Hm, dat is misschien wel een goed idee, binnenkort is proberen thanks!
Of ik ook in de -90kg ga dan weet ik nog niet, zowiezo bij de junioren. Ligt erook aan hoeveel deelnemers er dan in die klasse zitten.Ik blijf je volgen Koen! Je wilt dus meedraaien in de -90kg? Ik ben er zowieso bij als je gaat!