Arnold1975
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
per hand
Njah ik zal het er zowiezo nu en dan moeilijk mee hebben, maar ik sta er redelijk positief bij nog opzich. Ik denk dat ik ook zo rustig reageer nu omdat het zowiezo al wat minder ging laatste maanden, druk met studie en dergelijke en dan wou ik even wat tijd voor mezelf omdat ik zo gestresst was, maar als het nog goed zou komen dan ga ik zeker dingen veranderen waarvan ik achteraf spijt heb gehad. We deden ook niet veel dingen meer en nu was ze 4 weken weg en ben ik elk weekend met vrienden uitgegaan terwijl ik deed eerst nooit deed? Dus dit kwam van mij kant dat we weinig dingen deden? Ik weet het niet.Klote om te horen man, wel goed dat je er zo in staat! Je ding blijven doen en kijken of het ment to be was!
Njah ik zal het er zowiezo nu en dan moeilijk mee hebben, maar ik sta er redelijk positief bij nog opzich. Ik denk dat ik ook zo rustig reageer nu omdat het zowiezo al wat minder ging laatste maanden, druk met studie en dergelijke en dan wou ik even wat tijd voor mezelf omdat ik zo gestresst was, maar als het nog goed zou komen dan ga ik zeker dingen veranderen waarvan ik achteraf spijt heb gehad. We deden ook niet veel dingen meer en nu was ze 4 weken weg en ben ik elk weekend met vrienden uitgegaan terwijl ik deed eerst nooit deed? Dus dit kwam van mij kant dat we weinig dingen deden? Ik weet het niet.
Ga zowiezo nog niet aan andere meiden denken omdat ze toch nog veel voor me betekent (wat cliché klinkt), maar we hebben het goed afgesloten vind ik zelf waardoor ik een 2e poging nog wel zie zitten na verloop van tijd.
haha hou erover op, vanmorgen om half 12 100gr oats,30-40gr whey, 1 banaanNice man, chicks mirin'. Hoe pak jij zo'n dag aan met voeding dan?
haha hou erover op, vanmorgen om half 12 100gr oats,30-40gr whey, 1 banaan
daarna halve scoop noxi-pro 4 da pumpz (srs)
4uur 50gr brinta, 30-40gr whey
epic low kcal day.
Haha ja, toestraks wel nog schnitzel en aardappels, nu even nog wat pasta/gehakt en 2 eieren en 250gr kwark, tegen 11uur nog 4-6 boterhammen met spek-ei 3 eieren en dan voor het slapen me casseineThat's it?epic low kcal day.
Noxipro voor de pomp haha epic. Deed je ook nog even zyzz pose toen je boven aan de glijbaan stond?![]()

Dankjewel Bart, ik probeer gewoon door te gaan (met haar zonder het intieme gedeelte zeg maar) meer kan ik er niet van makenRespect hoe je met de break omgaat. Vind het heel volwassen en idd, zeg nooit nooit! Komende tijd komen jullie er wel achter of jullie bij elkaar horen! Zo'n lange tijd samen en eerste vriendin is niet niks!

hahaha geweldig Marv, mannen zijn veel liever (yes homo)Sad story bro! Maar goed dat je het (vooralsnog) zo op pakt!
En je hebt een zwaar ziek fysiek en een goede kop Koen, dus mocht het niet meer goed komen met je 'ex'...dan liggen de beentjes voor je open...![]()
thx kerelAls jij doet koken voor me mag je me bish wel zijn