MuscleMeat

Log KEUN

Seated side raises zijn idd erg heavy,tel je niet stiekum de db's bij elkaar :eek:

Nette training,flink volume

En hoe heb je je core weer gefixt dan? :D

Brute work-out ouwe, echt ongelofelijk hoe jij blijft knallen!

goeie foto's koen, alweer!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.884
Thx voor de reacties guys!
@markrot: heb geen operatie gehad alleen 3 fysio afspraken waarbij hij 1x me bekken/kaken deed rechtzetten.
@Arnold: you haven't seen nothing yet! hoop volgende x weer heavy front-raises te kunnen doen a 20kg+ minimaal;) per hand
@istimewa: ik denk voornamenlijk door de cardio en laatste 3-5 dagen weet niet hoelang eet ik erg slecht zo woog ik vanmorgen maar net 81kg, maar of ik er zo uit zie vind ik bij lange na niet. Ben imo geen size verloren, oog zelf buffer, vasculairder en meer definitie???

Even een wat mindere update:
Gisteravond hebben ik en me vriendin een einde aan onze relatie gebracht (voorlopig hoop ik), het was de 1ste keer dat ik haar weer zag sinds ze terug is van vakantie (afgelopen zaterdag avond), ze was 4 weken naar Zeeland geweest met d'r ouders.
Het ging al wat stroever laatste tijd, ook ik heb zitten twijfelen toen ze op vakantie was, ook omdat mijn gevoelens zijn veranderd maar ik hou nog steeds van haar en zo was het ook bij haar alleen bracht zei het ter sprake.
Natuurlijk heel emotioneel toen en daarna besef je wat je gaat missen etc. waardoor je nog emotioneler wordt. Anyhow, daarna hebben we nog herinneringen enzo opgehaald en gewoon gelachen zeg maar, zo van 'je gaat toch geen slechte dingen over me zeggen' 'je gaat toch niet a.s. weekend al met andere staan dansen bla bla (weekend kom ik aan 't eind op terug).
Maar ook nog gezoend daarna, waardoor ik de hoop nog niet op geef, we doen het nu gewoon rustig aan iedereen z'n eigen gangetje, ik sms haar wel nog vriendschappelijk en we zijn ook van plan om elkaar nog regelmatig te zien.

Ook voordat ik na huis ging tegen 02.00uur gaf ik haar nog een xje, dus ik zie het iig niet als een verloren relatie. Ben dan ook vrijwel niet verdrietig nu, tenzij ik er over ga piekeren. Ik blijf gewoon me ding doen..

We hebben overigens 3 jaar en 2maanden+ een relatie gehad en ze was/is ook me eerste vriendin.

a.s. weekend:
Dit weekend is een outdoor festival waar ik heen ga, 10min. lopen vanaf me huis. Ik ga beide dagen maar nu twijfel ik toch ben niet iemand echt veel feest, nuchter vermaak ik me iig minder als ik wil dansen, met maten vermaak ik me zowiezo altijd prima.
Het festival heet Castle Of Love voor wie het zich afvraagt.
Ook gaat me (ex)vriendin gaat beide dagen en ik hoop dan ook dat we dan ook echt vriendschappelijk met elkaar kunnen communiceren, hoop stiekum wel op een intieme avond dan nog met haar binnen de grenzen dan wil niet overhaast te werk gaan dat staat vast (orly) (yarly)

Klote om te horen man, wel goed dat je er zo in staat! Je ding blijven doen en kijken of het ment to be was!

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #5.886
Klote om te horen man, wel goed dat je er zo in staat! Je ding blijven doen en kijken of het ment to be was!
Njah ik zal het er zowiezo nu en dan moeilijk mee hebben, maar ik sta er redelijk positief bij nog opzich. Ik denk dat ik ook zo rustig reageer nu omdat het zowiezo al wat minder ging laatste maanden, druk met studie en dergelijke en dan wou ik even wat tijd voor mezelf omdat ik zo gestresst was, maar als het nog goed zou komen dan ga ik zeker dingen veranderen waarvan ik achteraf spijt heb gehad. We deden ook niet veel dingen meer en nu was ze 4 weken weg en ben ik elk weekend met vrienden uitgegaan terwijl ik deed eerst nooit deed? Dus dit kwam van mij kant dat we weinig dingen deden? Ik weet het niet.
Ga zowiezo nog niet aan andere meiden denken omdat ze toch nog veel voor me betekent (wat cliché klinkt), maar we hebben het goed afgesloten vind ik zelf waardoor ik een 2e poging nog wel zie zitten na verloop van tijd.

Njah ik zal het er zowiezo nu en dan moeilijk mee hebben, maar ik sta er redelijk positief bij nog opzich. Ik denk dat ik ook zo rustig reageer nu omdat het zowiezo al wat minder ging laatste maanden, druk met studie en dergelijke en dan wou ik even wat tijd voor mezelf omdat ik zo gestresst was, maar als het nog goed zou komen dan ga ik zeker dingen veranderen waarvan ik achteraf spijt heb gehad. We deden ook niet veel dingen meer en nu was ze 4 weken weg en ben ik elk weekend met vrienden uitgegaan terwijl ik deed eerst nooit deed? Dus dit kwam van mij kant dat we weinig dingen deden? Ik weet het niet.
Ga zowiezo nog niet aan andere meiden denken omdat ze toch nog veel voor me betekent (wat cliché klinkt), maar we hebben het goed afgesloten vind ik zelf waardoor ik een 2e poging nog wel zie zitten na verloop van tijd.

Helemaal niet man, langer dan 3 jaar een relatie is niet niks.

• #5.888
Vandaag overigens naar het buiten zwembad gegaan met een vriend, ben zo rood als een tomaat nu haha en dem bishes were mirin my aesthetics /nee maar ik kreeg epic looks, shape was ook epic vandaag!

Nice man, chicks mirin':D. Hoe pak jij zo'n dag aan met voeding dan?

• #5.890
haha hou erover op, vanmorgen om half 12 100gr oats,30-40gr whey, 1 banaan
daarna halve scoop noxi-pro 4 da pumpz (srs)
4uur 50gr brinta, 30-40gr whey

That's it?:D epic low kcal day.
Noxipro voor de pomp haha epic. Deed je ook nog even zyzz pose toen je boven aan de glijbaan stond?:D

Respect hoe je met de break omgaat. Vind het heel volwassen en idd, zeg nooit nooit! Komende tijd komen jullie er wel achter of jullie bij elkaar horen! Zo'n lange tijd samen en eerste vriendin is niet niks!

• Like
Sad story bro! Maar goed dat je het (vooralsnog) zo op pakt!

En je hebt een zwaar ziek fysiek en een goede kop Koen, dus mocht het niet meer goed komen met je 'ex'...dan liggen de beentjes voor je open...:rolleyes:

• Like
Als het niet mocht lukken, daten? :p

• Like
  • #5.895
That's it?:D epic low kcal day.
Noxipro voor de pomp haha epic. Deed je ook nog even zyzz pose toen je boven aan de glijbaan stond?:D
Haha ja, toestraks wel nog schnitzel en aardappels, nu even nog wat pasta/gehakt en 2 eieren en 250gr kwark, tegen 11uur nog 4-6 boterhammen met spek-ei 3 eieren en dan voor het slapen me casseine

haha er is alleen een kinderglijbaan daar van net 20-30meter lang, maar ik had zeker de temptation om hem bovenop de springplank te doen:trollface:
als ik me crekberry had mee genomen had ik dat gedaan haha

heb dat overigens wel vorige week vrijdag gedaan met uitgaan in Duitsland, je hebt daar zeg maar de dansvloer en daarnaast het podium, ik stond dus op 't podium en deed even een shout out naar Zyzz, staat op foto btw:p
Respect hoe je met de break omgaat. Vind het heel volwassen en idd, zeg nooit nooit! Komende tijd komen jullie er wel achter of jullie bij elkaar horen! Zo'n lange tijd samen en eerste vriendin is niet niks!
Dankjewel Bart, ik probeer gewoon door te gaan (met haar zonder het intieme gedeelte zeg maar) meer kan ik er niet van maken;)

Ze gaat komend schooljaar overigens op kamers wonen (in 2 weken dus), als we dan alsnog contact blijven houden en ziet er nog iets in ondanks de afstand waar ik geen problemen mee heb, zeg ik zeker geen nee als ik er dan nog zo over denk. Vermoed van wel
Kan ik gelijk me trainingschema aanpassen, ma-vrij trainen weekend rust.
Ik zie het wel zitten zo, maar moet nu niet te veel van stapel gaan..praat er ook niet graag over want dan blijf je erover piekeren.

Dit heeft me broer nu overigens, hij heeft ook uit sinds vorige week met zijn vriendin na 4jaar, maar die gf/bish naait hem echt, nooit verwacht. Maar hier ga ik geen details over geven..ik dacht wel nog deze week als het tussen mij en mijn vriendin uit zou gaan dat ik niet zo zou reageren als hem. Terplekke wel maar achteraf niet, maar goed dit is me 2e dag nu:rolleyes:
Sad story bro! Maar goed dat je het (vooralsnog) zo op pakt!

En je hebt een zwaar ziek fysiek en een goede kop Koen, dus mocht het niet meer goed komen met je 'ex'...dan liggen de beentjes voor je open...:rolleyes:
hahaha geweldig Marv, mannen zijn veel liever (yes homo):roflol: thx kerel

Als het niet mocht lukken, daten? :p
Als jij doet koken voor me mag je me bish wel zijn:cool:

Pic van zyzz pose in Deutschland? XD

Succes en sterkte koen komt wel oke

• Like
  • #5.898
edit;

Laatst bewerkt:
:roflol:! Nice!!!!!!!