AndroidHealthClinic

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.921
heb een buff hoofd inderdaad:roflol:

goed bezig koen!

geniaal man - post eens wat vaker zulke foto's ipv al die achtertuin pics in je onderbroek :cool:

Bloated, je zit aan die pilluh!

• #5.925
geniaal man - post eens wat vaker zulke foto's ipv al die achtertuin pics in je onderbroek :cool:
haha maar eerlijk, die pics in de tuin zijn wel beter dan die op me kamer niet?
ik zal proberen nog meer originele dingen op foto te zetten met uitgaan en dergelijke vanaf nu:p
die maten van mij deden altijd hun abs showen, misschien moet ik dat ook maar gaan doen in vervolg
:trollface:

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 17:10 ----------

Bloated, je zit aan die pilluh!
u mad?

haha - toch nog een serieuze vraag erover stellen :p ja man, die tuinpics geven wel een goed beeld weer. Maar zulke uitgaansfoto's fleuren de boel een beetje op hier op het forum waar het grotendeels zichzelf al veels te serieus neemt. Als iemand z'n abs showed in jouw bijzijn dan is het jouw taak om je dikke quads te showen :p

• #5.927
haha - toch nog een serieuze vraag erover stellen :p ja man, die tuinpics geven wel een goed beeld weer. Maar zulke uitgaansfoto's fleuren de boel een beetje op hier op het forum waar het grotendeels zichzelf al veels te serieus neemt. Als iemand z'n abs showed in jouw bijzijn dan is het jouw taak om je dikke quads te showen :p
haha ja wil me log toch nog op een bepaald niveau houden, now i'm sayin? teveel oftopic vind ik storend tenzij ik het zelf doe:p
lijkt me wel bad ass en als ik wat rode wijn op heb sta ik zowiezo pumped erbij met uitgaan heb ik gemerkt.

Hier nog een leuke pic dan nog van dezelfde avond.

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 17:42 ----------

Nu toch nog even trainen, ik ga een combinatie LB doen vandaag.
DL's, wat rug werk en nog wat hams/quads/calves.

Laatst bewerkt:
bier katabool. voor straf 50 reppers squats!

dan heb ik nog wat 50 reppers te maken lol

• #5.929
Duits bier is anabool! Off to the gym nu

ik wil die 50 reppers he!

Mooie foto's, op die laatste echt een sicke arm! 40cm waren het toch?

Whahahaha oke dit verdient/d/dt/td karma :roflol: Linker arm wat meer strekken btw ;)

• #5.933
Training van vanmiddag nog

LB-Combi

DL
12x50KG
10x90KG
8x130KG
8x160KG
7x160KG
5x170KG belt

Leg-press (machine)
12x100kg
12x150kg
12x170kg
12x200kg (fs)
12x200kg
15x150kg

GHR (supported met stok)
3x15x

Leg-extensions
15x30KG
15x45KG
12x60KG
12x60KG
15x45KG

1 Legged leg-raise (cable)
3x12x7,5kg

Poging tot Standing Calve-raises (smith), 15x30kg, de BB deed teveel pijn in me nek/traps.

Toe-presses
15x80KG
15x160KG
12x200KG
10x200KG
15x160KG

Half seated Calve-raises
15x80KG
12x160KG
12x160KG
15x120KG

extra
1 Legged Leg-curls (staand)
2x12x25KG

Comments;
had een lekkere pomp in me quads van die leg-press machine, doe die normaal nooit, hele andere pomp tov. squats/leg-press plate loaded.
DL sessie erg tevreden over omdat ik normaal nooit hogere reps hanteer daarbij. werd er ook op geattendeerd de gewichten 'zachter' te laten zakken bij de deadstops :roflol:

nu slapen en morgen nog even trainen en daarna outdoor party.
zie er eigenlijk wel tegenop nu, omdat me vriendin er is en ik mis haar toch erg! voel me momenteel zowiezo even down, hele dag niet.
maar goed net me casseine shake gedronken nu nog 2 handjes noten en naar bed.

KEUN signing out!

Mooie foto's, op die laatste echt een sicke arm! 40cm waren het toch?
rechts is/was 40cm de laatste x toen ik ze voor het laatst het gemeten, links is 39,5cm
Whahahaha oke dit verdient/d/dt/td karma :roflol: Linker arm wat meer strekken btw ;)
waar blijft die karma? zal eraan denken volgende x, bedankt voor het opmerken.

nice foto's koen en nice training weer!

Hoe meet je je arm eigenlijk? Gewoon in ontspannen toestand of span je je biceps op? Want mijn armen zijn ongeveer ook 40cm (opgespannen), maar lijken toch echt een stuk kleiner dan die van jou:D

• #5.937
aangespannen op het dikste punt ja

't gaat overigens toch slechter dan ik had verwacht, ga verder niet in op details.
straks toch maar naar die outdoor party dag 2, gister nuchter gebleven op 3 hijsen ganja na, lool. vandaag is een ander liedje:rolleyes:

Sterkte baas.

****ing gruwelijk fysiek man!
ik wil dat ook !! :(

Terug
Naar boven