- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha maar eerlijk, die pics in de tuin zijn wel beter dan die op me kamer niet?geniaal man - post eens wat vaker zulke foto's ipv al die achtertuin pics in je onderbroek![]()

u mad?
ja man, die tuinpics geven wel een goed beeld weer. Maar zulke uitgaansfoto's fleuren de boel een beetje op hier op het forum waar het grotendeels zichzelf al veels te serieus neemt. Als iemand z'n abs showed in jouw bijzijn dan is het jouw taak om je dikke quads te showen 
haha ja wil me log toch nog op een bepaald niveau houden, now i'm sayin? teveel oftopic vind ik storend tenzij ik het zelf doehaha - toch nog een serieuze vraag erover stellenja man, die tuinpics geven wel een goed beeld weer. Maar zulke uitgaansfoto's fleuren de boel een beetje op hier op het forum waar het grotendeels zichzelf al veels te serieus neemt. Als iemand z'n abs showed in jouw bijzijn dan is het jouw taak om je dikke quads te showen
![]()

rechts is/was 40cm de laatste x toen ik ze voor het laatst het gemeten, links is 39,5cmMooie foto's, op die laatste echt een sicke arm! 40cm waren het toch?
waar blijft die karma? zal eraan denken volgende x, bedankt voor het opmerken.Whahahaha oke dit verdient/d/dt/td karmaLinker arm wat meer strekken btw
![]()