bob456
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx, maar word tijd dat ik nu weer serieus te werk ga, de nodige vakantie dagen en relatie problemen hebben me al genoeg gekost vind ik nu, weeg nu nog maar slechts 81kg, ben blij dat ik binnekort met stage begin en weer minimaal 6 meals p.dag kan nuttigen. /nu nog hopen dat ze ook een magnetron hebben
dankje Michiel!!
patience young padawan!
thx bob
indd, als die bish niet kwam zeuren probeerde ik 3x8 eruit te halen maar doordat ik ze zachter probeerde neer te zetten zat dat er niet meer in.flink volume op DL ,ja is lastig om het dan rustig te laten zakken haha
thx bart

heerlijk vind ik ze! kan niet wachten tot ik een paar reps bodyweighted kan doen gezien je toch wel veel tegenhoud met dat stokje, wel een heerlijk gevoel op je hams.pittig he die glutes ham raises
is niet easy met zo'n stokkie
Is je triceps niet gaar van het pressen van zaterdag?
Zijn je schouders en triceps niet gaar het pressen van dinsdag, zelfde geldt voor traps van de eventuele deadlifts/cleans/chins bij het trainen van je rug de dag ervoor.
felt good en de indeling zie ik opzich wel zitten hoe ik het verdeeld heb. Als m'n herstel ook een beetje goed zit hou ik het voor een tijdje aan, nu even uitproberen.Lekker nummer. Veel plezier met superdude-dag, chest-abs..
waren manlet glazen, had ik extra om gevraagt (orly) - AAS? ahyeah hahaHoly mother of god! Dat biertje lijkt echt episch klein! Wat een ****ing huge guns!
En uiteraard weer een harde training, maar goed..hoe moet je anders zo'n fysiek bereiken!
Holy mother of god! Dat biertje lijkt echt episch klein! Wat een ****ing huge guns!

Ik vind ze op die foto ander aardig huge Arnold, mijn armen zijn ook ongeveer 40cm, maar hell no dat ik er zo uit zie op foto's!dude..met alle respect en zonder ook maar iets af te willen doen voor wat betreft het fysiek,krachtstatts en progressie van Keun (niets dan lof wat dat betreft!)
Maar je praat over armen van 40cm alsof het de armen van Ronny Coleman himself zijn
---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 23:11 ----------
Keun,Die flys op 45 graden,hoe doe je doe en hoe voel je die,als ik ze doe op 45 graden heb ik het gevoel dat ik meer achterkant schouders train met het negatief dan borst met het positieve deel van de oefening,ik pak m daarom altijd wat vlakker![]()