Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks brah, apreciate it!
Ik moet gewoon even de juist feeling erin krijgen, ben vandaag begonnen om bij elke trainingsdag de spiergroepen in te delen in low/medium/heavy.Ben je niet bang overtraind te raken met dit schema man?

haha ik heb ze nog niet eens gekregen/gezienfoto's van trollen op de snelweg, upload them now!!
thanks hendrie, training was overigens nog geen 30min. na me ontbijt, had het te laat gemaakt vannacht en de wekker niet gezet. Morgen even na school voor papieren op te halen voor stage en tegen 3uur word er getraint.
Pff emm een lichte buiging in de ellebogen en breng ze tot schouder hoogte en probeer dan nog extra te squeze door me hand naar binnen te brengen.Hoe hou je je armen bij die raises idd? En waarom doe je BB press lockouts, als t bovenste deel van je shoulderpresses t moeilijkst zijn kan je beter triceps aanpakken dan dit erbij op schouder (en niet triceps) dag lijkt me? Hoe beviel dat autorijden met een plate trouwens?
Hahaha, ja ik moest eerst een youtuben wie dat was, geniaal! Dit hoor ik voor het eerst :$ thx kerel en ook welkom in me log.Nette training dude, serieus volume ook.
@ handtekening, laat maar weten als je nog is on bent