AndroidHealthClinic

Log KEUN

woei = h**ren?!

u mad :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.022
woei=sneaker shop

net nog even kort getraint, gezien chest-abs op het programma stond en ik zaterdag/zondag niet train, schema gaat even door de war deze week.

Chest>medium -abs

Incline-BP
2x12x50KG
3x10x70KG

Flat-BP (smith)
12x50KG
3x8x80KG
12x60KG

Incline-flyes (45graden)
12x18KG
12x22KG
10x26KG +1 negatief
12x26KG +1 negatief

Cross-over
15x7,5KG
15x12,5KG
8x17,5KG pff
15x12,5KG
12x12,5KG
15x7,5KG

Knee-raises
20xbw
15xbw
/gym ging sluiten, te vroeg maar goed abs ging niet zo lekker door me zure onderrug.

Comments;
ik moest even trainen anders raakt me schema nog meer door elkaar,
programma morgen
biceps>medium
triceps>heavy (dips o.a)
forearms>medium, deze zal altijd medium zijn maar kan toch varieren van lichte sets en zware sets.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 00:12 ----------

even nog andere updates:
R'dam, chille dag gehad, wat junk foodz genuttigd, nieuwe patta's (is schoenen), Bordeaux Rode Vans waar ik naar op zoek was met een matchend shirt met lager hals, staat goed no homo, chicks gunna be mirin friday haha, JOKES! ga vrijdag heel eventjes uit, ik verveel me sinds afgelopen zaterdag al. Dag erna ga ik ja naar stereo sunday, maak me geen zorgen om slaap vrijdag avond ben toch zo fit als een hondje die zaterdag.
12 tot 12uur party @Laundry Day (BE)

Verder klote avond gehad in eerste instantie, was weer wat dingen te weten gekomen over me ex, any way als ze gaat doen wat ik denk hoef ik geen contact meer met haar voorlopig.
Good news, heb contact met haar ex-bff sinds zojuist weer, hun zijn kind of uit elkaar gegroeid wazige shit maar ga binnekort met haar afspreken /toch wel alpha niet?
Verder praat ik ook regelmatig met een andere (good looking) girl die ik van vakantie werk kan, houd me tenminste van de straat af zal ik maar zeggen.
En nee zie een relatie momenteel niet zitten, wil me nu 100% focussen op trainen en 100% op voeding, size is gun be epic next summer!
(sorry voor de mensen die me manier van praten niet bevalt haha, xje voor hun)

Laatst bewerkt:
Life goes on Koen. Je ex maakt keuzes, jij maakt keuzes. Ieder z'n ding nu..
Verder still going strong, en super die dedication van je! ;)

Je fly's zijn sterk koen

Koen = chick magnet!

Mirin'

goed bezig, en 100% op voeding?ik begrijp hieruit dat je een vast voedingsschema gaat hanteren?:D

;) (persoonlijk denk ik dat daar voor iedereen die geen vast voedingsschema de meeste winst zit, omdat je exact weet wat je eet dus bij ongewenste of geen resultaten ook nauwkeurige aanpassingen kunt maken, en ook als je je een keer k*t voelt, toch min of meer gedwongen wordt goed te eten)

• #6.027
Life goes on Koen. Je ex maakt keuzes, jij maakt keuzes. Ieder z'n ding nu..
Verder still going strong, en super die dedication van je! ;)
True, maar hoe dan ook zie ik nog een toekomst tussen ons, als is het niet dit jaar weet je. Maar als ik erachter komt dat ze dit weekend van flikt is 't einde oefening, van de andere kant hoop ik dat ze het doet en van de andere kant niet. Ga er verder even liever op in ;)
thanks hendrie, blijf het een lekkere oefening vinden,volgende x dat voorvermoeien proberen wat ik bij Killy had gelezen, maar gister verzuurde m'n schouders voor het eerst niet voordat m'n borst het deed.
That sir, is a fact:cool: haha, ik stuur je binnekort wel eens wat pics van me kledij, was ik nog van plan toen;)
goed bezig, en 100% op voeding?ik begrijp hieruit dat je een vast voedingsschema gaat hanteren?:D

;) (persoonlijk denk ik dat daar voor iedereen die geen vast voedingsschema de meeste winst zit, omdat je exact weet wat je eet dus bij ongewenste of geen resultaten ook nauwkeurige aanpassingen kunt maken, en ook als je je een keer k*t voelt, toch min of meer gedwongen wordt goed te eten)
Ik ga wel een en ander samenstellen, maar ik vind het eten op gevoel toch erg fijn moet ik zeggen, ik ga wel na checken hoeveel het ongeveer is en dan zorg dat ik dat altijd binnen ga krijgen of iets meer of iets minder.
Heb dit jaar alles op gevoel gedaan en ben aardig voorruit gegaan al zeg ik het zelf.

Als er een magnetron op stage is komt alles goed, zo niet komt ook alles goed maar dan komen de rijst maaltijd na me training pas a 8-9uur. Anders zijn er 2 tot 3 warme maaltijden die ik zelf berreid en dan nog avond eten.

Ik hoop alleen dat ik niet door andere dingen om me heen word afgeleid in die periode, weekend zal ik losser zijn en door de weeks alles in orde.

nette training kerel! lekker bezig met de tjikkies ook! haha

Koen, dat nederlands/engels van jou gaat nergens over :roflol:
Wel een mooie training neergezet, dacht dat je niet meer ging?

Lekkere training Keun. Ook goed dat je gewoon doorgaat met leven, niet te lang stilstaan bij je ex. Helemaal niet als ze k*tstreken wilt uit gaan halen.

Zyzz would be proud.

• #6.031
nette training kerel! lekker bezig met de tjikkies ook! haha
black berry ping connect people, true story! haha thx bart
Koen, dat nederlands/engels van jou gaat nergens over :roflol:
Wel een mooie training neergezet, dacht dat je niet meer ging?
'waarom' are u mad tough?:roflol: je vroeg erom.
ja klopt was ook erg moe, maar ik had het al genoteerd dat ik zaterdag/zondag wss niet ga trainen en vrijdag weet ik niet, ik moet morgen rustdag nemen en vrijdag word dan benen in de ochtend of zo want in de avond ga ik pimpen in de club, LOOOL!
Lekkere training Keun. Ook goed dat je gewoon doorgaat met leven, niet te lang stilstaan bij je ex. Helemaal niet als ze k*tstreken wilt uit gaan halen.

Zyzz would be proud.
Njah ik blijf altijd me ding doen, maar dat betekent niet dat ik het er moeilijk mee heb, zo vertelde ze me vandaag dat ze eindelijk een kamer heeft waar ze gaat studeren, studenten huis met 11 jongens alleen!?!?
als ik erachter kom dat er iets gebeurd, i'm gonna wreck this kid (srs), als er dit weekend niet al iets gebeurd:o
Ik ga had d'r wel nog gevraagd wat ze in het weekend gaat doen geen plannen volgens haar.
ik wou nog iets zeggen but I forgot

edit; 9-10 en 11 september is hier zo'n hiphop feest, allemaal breakdancers over de hele wereld enzo. Had haar gevraagt of ze 1 dag met mij wou gaan

Appreciated!

Njah ik blijf altijd me ding doen, maar dat betekent niet dat ik het er moeilijk mee heb, zo vertelde ze me vandaag dat ze eindelijk een kamer heeft waar ze gaat studeren, studenten huis met 11 jongens alleen!?!?
als ik erachter kom dat er iets gebeurd, i'm gonna wreck this kid (srs), als er dit weekend niet al iets gebeurd:o
Ik ga had d'r wel nog gevraagd wat ze in het weekend gaat doen geen plannen volgens haar.
ik wou nog iets zeggen but I forgot

edit; 9-10 en 11 september is hier zo'n hiphop feest, allemaal breakdancers over de hele wereld enzo. Had haar gevraagt of ze 1 dag met mij wou gaan

Appreciated!

I know that feel bro, maar bij mij is verhouding iets minder heh.

Much fun at that party en niet de zyzz dance vergeten hé!

• #6.033
Arm day!

Biceps/triceps/forearms
medium/heavy/medium

warm-up
21'en met 4kg db

DB-curl
10x14KG
3x10x20KG

Concentration-curl
3x12x12KG

Preacher curl 1 armed op bench
3 of 4x10x14KG

Dips
15xbw
12xbw+20KG
10xbw+30KG
6xbw+40KG
5xbw+50KG
3xbw+60KG
7xbw+40KG 8 fail
12-15xbw+20KG

Seated Ez-bar extension
12x10KG
12x30KG
8x40KG
2x10x30KG

Reverse-grip push down
15x25KG
15x30KG
15x35KG
15x25KG ss 15x25KG close-grip

Reverse-grip BB-curl ss Wrist roller met 2,5kg eraan
15x25KG ss 1x op en neer epic pump/verzuring
15x25KG ss 1x
15x25KG ss 1
15x25KG
15x25KG

extra;
1 arm reverse-grip push down
3x12x7,5KG

Comments;
Dips voelde in begin niet zo lekker aan, maar toen ik het gewicht eraan ging het erg soepeltjes, bodyweight 83kg post workout.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 20:14 ----------

I know that feel bro, maar bij mij is verhouding iets minder heh.

Much fun at that party en niet de zyzz dance vergeten hé!
njah ik zie haar persoonlijk niet als zo iemand, dus ik maak me geen zorgen, kom er wel achter als ze wat verkeerds doet.

Thanks kerel, haha ik ben sindskort ook bevriend met nog een ex van me gf waar ze mss 1maandje of zo mee had toen ze 13jaar was ofzo, and she's like 'waarom zijn ze vrienden nu' , maar hij gaat veel met me neef om en doet zelf ook trainen en is ook aware van de Zyzz-hype, hij volgt de misc op bb.com en hij kan ook techtonik dansen haha.

njah ik zie haar persoonlijk niet als zo iemand, dus ik maak me geen zorgen, kom er wel achter als ze wat verkeerds doet.

Thanks kerel, haha ik ben sindskort ook bevriend met nog een ex van me gf waar ze mss 1maandje of zo mee had toen ze 13jaar was ofzo, and she's like 'waarom zijn ze vrienden nu' , maar hij gaat veel met me neef om en doet zelf ook trainen en is ook aware van de Zyzz-hype, hij volgt de misc op bb.com en hij kan ook techtonik dansen haha.

Haha, gewoon je ding doen.
Ik zit laatste tijd ook wel eens de zyzz dance in clubs te doen, gewoon omdat het kan :D

Die dips man, wtf dude!?! Mirin'

vindt je het fijn om een armen dag te hebben? dus om ze apart te trainen?

• #6.036
hahaha, kan je dat dan die dans?:P - dips heb ik altijd een fijne oefening gevonden, 1RM staat op 1xbw+70kg tijdje terug, maar heb die oefening een tijdje laten liggen.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 20:31 ----------

vindt je het fijn om een armen dag te hebben? dus om ze apart te trainen?
opzich wel, ik deed hiervoor afentoe wel eens triceps apart aanpakken maar nu is het omdat het volgens me schema moet.

hahaha, kan je dat dan die dans?:P - dips heb ik altijd een fijne oefening gevonden, 1RM staat op 1xbw+70kg tijdje terug, maar heb die oefening een tijdje laten liggen.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 20:31 ----------

opzich wel, ik deed hiervoor afentoe wel eens triceps apart aanpakken maar nu is het omdat het volgens me schema moet.

Hahh bijna, ben nog flink aan het oefenen hier en der nog verbeterpuntjes (voor de i).

Alleen zal never zo epic zijn als bij zyzz

Mooie arm training weer Koen!
epic dips are epic.
En ik heb die zyzz gast nog nooit bekeken maar hij danst wel als een baas :roflol:

das weer een nette traininge kerel! zat je niet vol na die db curls? ik heb dat gelijk en zeker met 20 kg exemplaren

Je blijft lekker gaan he Koen!!!

Terug
Naar boven