- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(persoonlijk denk ik dat daar voor iedereen die geen vast voedingsschema de meeste winst zit, omdat je exact weet wat je eet dus bij ongewenste of geen resultaten ook nauwkeurige aanpassingen kunt maken, en ook als je je een keer k*t voelt, toch min of meer gedwongen wordt goed te eten)True, maar hoe dan ook zie ik nog een toekomst tussen ons, als is het niet dit jaar weet je. Maar als ik erachter komt dat ze dit weekend van flikt is 't einde oefening, van de andere kant hoop ik dat ze het doet en van de andere kant niet. Ga er verder even liever op inLife goes on Koen. Je ex maakt keuzes, jij maakt keuzes. Ieder z'n ding nu..
Verder still going strong, en super die dedication van je!![]()

thanks hendrie, blijf het een lekkere oefening vinden,volgende x dat voorvermoeien proberen wat ik bij Killy had gelezen, maar gister verzuurde m'n schouders voor het eerst niet voordat m'n borst het deed.
That sir, is a fact
haha, ik stuur je binnekort wel eens wat pics van me kledij, was ik nog van plan toen
Ik ga wel een en ander samenstellen, maar ik vind het eten op gevoel toch erg fijn moet ik zeggen, ik ga wel na checken hoeveel het ongeveer is en dan zorg dat ik dat altijd binnen ga krijgen of iets meer of iets minder.goed bezig, en 100% op voeding?ik begrijp hieruit dat je een vast voedingsschema gaat hanteren?
(persoonlijk denk ik dat daar voor iedereen die geen vast voedingsschema de meeste winst zit, omdat je exact weet wat je eet dus bij ongewenste of geen resultaten ook nauwkeurige aanpassingen kunt maken, en ook als je je een keer k*t voelt, toch min of meer gedwongen wordt goed te eten)
black berry ping connect people, true story! haha thx bartnette training kerel! lekker bezig met de tjikkies ook! haha
'waarom' are u mad tough?Koen, dat nederlands/engels van jou gaat nergens over
Wel een mooie training neergezet, dacht dat je niet meer ging?
je vroeg erom.Njah ik blijf altijd me ding doen, maar dat betekent niet dat ik het er moeilijk mee heb, zo vertelde ze me vandaag dat ze eindelijk een kamer heeft waar ze gaat studeren, studenten huis met 11 jongens alleen!?!?Lekkere training Keun. Ook goed dat je gewoon doorgaat met leven, niet te lang stilstaan bij je ex. Helemaal niet als ze k*tstreken wilt uit gaan halen.
Zyzz would be proud.

Njah ik blijf altijd me ding doen, maar dat betekent niet dat ik het er moeilijk mee heb, zo vertelde ze me vandaag dat ze eindelijk een kamer heeft waar ze gaat studeren, studenten huis met 11 jongens alleen!?!?
als ik erachter kom dat er iets gebeurd, i'm gonna wreck this kid (srs), als er dit weekend niet al iets gebeurd
Ik ga had d'r wel nog gevraagd wat ze in het weekend gaat doen geen plannen volgens haar.
ik wou nog iets zeggen but I forgot
edit; 9-10 en 11 september is hier zo'n hiphop feest, allemaal breakdancers over de hele wereld enzo. Had haar gevraagt of ze 1 dag met mij wou gaan
Appreciated!
njah ik zie haar persoonlijk niet als zo iemand, dus ik maak me geen zorgen, kom er wel achter als ze wat verkeerds doet.I know that feel bro, maar bij mij is verhouding iets minder heh.
Much fun at that party en niet de zyzz dance vergeten hé!
njah ik zie haar persoonlijk niet als zo iemand, dus ik maak me geen zorgen, kom er wel achter als ze wat verkeerds doet.
Thanks kerel, haha ik ben sindskort ook bevriend met nog een ex van me gf waar ze mss 1maandje of zo mee had toen ze 13jaar was ofzo, and she's like 'waarom zijn ze vrienden nu' , maar hij gaat veel met me neef om en doet zelf ook trainen en is ook aware van de Zyzz-hype, hij volgt de misc op bb.com en hij kan ook techtonik dansen haha.

- dips heb ik altijd een fijne oefening gevonden, 1RM staat op 1xbw+70kg tijdje terug, maar heb die oefening een tijdje laten liggen.opzich wel, ik deed hiervoor afentoe wel eens triceps apart aanpakken maar nu is het omdat het volgens me schema moet.vindt je het fijn om een armen dag te hebben? dus om ze apart te trainen?
hahaha, kan je dat dan die dans?- dips heb ik altijd een fijne oefening gevonden, 1RM staat op 1xbw+70kg tijdje terug, maar heb die oefening een tijdje laten liggen.
---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 20:31 ----------
opzich wel, ik deed hiervoor afentoe wel eens triceps apart aanpakken maar nu is het omdat het volgens me schema moet.