Wou eigenlijk een muliti-quote doen, maar die word echt absurt lang.
Iedereen bedankt voor de comments! Heb overigens geen idee wat nu me bf is, lijk alsmaar droger te worden ook op me benen, beginnen eindelijk wat lijnen door te komen.
Welkom in m'n log Roderick, goeie stats heb je!
Korte update over gister @festival Laundry Day
Echt een enorm groot terrein, was de 1ste keer dat ik bij een echt 'groot' festival was geweest, eerste 2 uurtjes was nogal saai ook omdat een maat het van me slecht was geworden, daarna zijn we wat rond gaan lopen en ineens kwamen we in de DNB room, die shit was aan gelijk in de juiste mood/feeling, ben daar zo'n 45min geweest, eerst alleen omdat de groep er niks aan vond en daarna kwam nog een maat om me tehalen maar hij kon die muziek ook wel waarderen daarna zijn we toch maar naar de groep buiten gegaan haha.
Daarna was gingen we naar de Nederlandse trots en dat merkte je gelijk aan de muziek, stukken beter in die categorie dan tov de andere artiesten.
De Flexican en Sef heb ik het over, hierna zijn we door gegaan naar de mainstage waar Dr.Lektroluv aan het spelen was, trippende shit was dat heb daar ook nog een video gemaakt die ik ga plaatsen haha + een extraatje voor de DBB'ers

Zo'n 15min daarna kwamen de The Subs op dezelfde stage en we stonden erg goed, ik wist niet wat ik kon verwachtte van die groep maar ze werder warm verwelkomt door iedereen, maar damn dat ging hard, maar die Belgen (niet algemeen) die rondom ons heen stonden waren echt hendig saai, ik en een maat probeer heletijd een mosh te creëeren maar er kwam geen beweging in daar. Ze gingen wel hard los op de muziek maar dat was het ook, toch nog gemosht, LOL!
Daarna even de tank bijgevult met wat Belgische friten en daarna ging ik onze DBB'er Kane meeten in de DNB room waar Netsky speelde op dat moment, m'n maten wouden zowiezo naar Korsakov gaan dus dat kwam goed uit dat Kane daar was. Laatste beetje energie wat ik nog had gegeven daar en daarna moest ik gaan, de (helft van de) groep zat al in de auto en waren nogal pissed omdat ik de sms niet had gezien dat we half 12 bij de uitgang moesten zijn
Terug reis naar huis leek lang te duren, tot 1uur geslapen en het resultaat is 2,5kg vocht verloren
Top dag dus! Morgen 1ste stage dag dus dat betekend back on track weer.