Fitness Seller

Log KEUN

Ziet er goed uit! Maar ****ing 49 sets, hoe krijg je het voor elkaar?

Goeie shit man, je oogt idd een stuk droger weer. Denk dat je als je de camera wat lager weet te krijgen nog bruter oogt (ipv dit vogelperspectief). Doet ook wel wat voor je kuitsize op de pics denk ik. Echt goeie poten man.

goede pics man - damn impressive!

Damn, echt bruut keunert.
Btw weer een nieuwe haircut genomen? :D

Mooie foto's weer Koen! Wat betreft die kuiten op backpose denk ik dat dat puur aan de hoek van de foto ligt! Nothing to worry about dude!

Zie ook dat je prio qua training behoorlijk op upperchest lag...nice! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.066
Thanks voor de reacties bazen!!
@b52: gister was een medium dag en dan pak ik snel wat meer sets erbij
@mcm: is indd een goeie tip om van een lagere hoek te schieten
@yohan: haha is hetzelfde als de vorige x, was gister wel nog bij de kapper geweest ja;)

Nu moet ik eens op gaan schieten, we worden zo opgehaald LoL!
Tot morgen en fijn weekend nog iedereen

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 10:12 ----------

Jup upperchest is waar ik me op wil gaan focussen nu weer, die incline cable flyes waren lekker!

• #6.067
Ziek getraind weer. Hoe kan je zo in de war zijn met je schema?:P
Traint dat lekker borst en rug op 1 dag? word toch meestal afgeraden omdat grote spiergroepen zijn?

Omdat dit pas de 2e week is dat ik dit schema volg en normaal zou gister benendag zijn. Ik heb borst en rug 2x in de 8 dagen nu, ik varieer alleen in oefeningen bij de 2e keer op borst/rug dag. Moet de exacte draai nog vinden maar tot nu toe gaat 't prima.

Gvd, aan de scheit van de doner rol + pizza :mad:
Ook een immens kotsgevoel net op de lege maag, ik heb wel vaker buikpijn in de ochtend, ben er altijd van overtuigd dat dit komt door me legemaag. Want als ik door de dag soms niet kan eten voor langer als 3uur krijg ik buikpijn en na wat hebben gegeten is het weg.

Nog steeds niet opgehaald, voor de mensen die zich afvragen waar ik heen ga:
Laundry day in Antwerpen BE

Ik zie nu pas de pics, wauw echt nice man!

damn bro!!!!! echt ****ing nice!!!

Jezus, wat ga jij hard Keun! Bruut man!

nice piccas :)

Koen als jij je fotos van vorig jaar contest bekijk en die van nu tjeee wat een verschil

Awesome fysiek is awesome.

• #6.074
Haha true dat, de progressie van nu tov de contest van vorig jaar, kon imo ook zo mee hebben gedaan zonder te cutten. Mss volgend jaar weer ik zie wel.

Morgen update over 't festival, ben wel nog loos gegaan met mede DBB'er 'Kane'
Bijna thuis, shakie drinken en slapen

Reageer op de rest ook morgen even ;)

Ziet er goed uit! je fysiek is zeker erg goed! Abbo!

• #6.076
Wou eigenlijk een muliti-quote doen, maar die word echt absurt lang.
Iedereen bedankt voor de comments! Heb overigens geen idee wat nu me bf is, lijk alsmaar droger te worden ook op me benen, beginnen eindelijk wat lijnen door te komen.

Welkom in m'n log Roderick, goeie stats heb je!

Korte update over gister @festival Laundry Day
Echt een enorm groot terrein, was de 1ste keer dat ik bij een echt 'groot' festival was geweest, eerste 2 uurtjes was nogal saai ook omdat een maat het van me slecht was geworden, daarna zijn we wat rond gaan lopen en ineens kwamen we in de DNB room, die shit was aan gelijk in de juiste mood/feeling, ben daar zo'n 45min geweest, eerst alleen omdat de groep er niks aan vond en daarna kwam nog een maat om me tehalen maar hij kon die muziek ook wel waarderen daarna zijn we toch maar naar de groep buiten gegaan haha.

Daarna was gingen we naar de Nederlandse trots en dat merkte je gelijk aan de muziek, stukken beter in die categorie dan tov de andere artiesten.
De Flexican en Sef heb ik het over, hierna zijn we door gegaan naar de mainstage waar Dr.Lektroluv aan het spelen was, trippende shit was dat heb daar ook nog een video gemaakt die ik ga plaatsen haha + een extraatje voor de DBB'ers:roflol:
Zo'n 15min daarna kwamen de The Subs op dezelfde stage en we stonden erg goed, ik wist niet wat ik kon verwachtte van die groep maar ze werder warm verwelkomt door iedereen, maar damn dat ging hard, maar die Belgen (niet algemeen) die rondom ons heen stonden waren echt hendig saai, ik en een maat probeer heletijd een mosh te creëeren maar er kwam geen beweging in daar. Ze gingen wel hard los op de muziek maar dat was het ook, toch nog gemosht, LOL!

Daarna even de tank bijgevult met wat Belgische friten en daarna ging ik onze DBB'er Kane meeten in de DNB room waar Netsky speelde op dat moment, m'n maten wouden zowiezo naar Korsakov gaan dus dat kwam goed uit dat Kane daar was. Laatste beetje energie wat ik nog had gegeven daar en daarna moest ik gaan, de (helft van de) groep zat al in de auto en waren nogal pissed omdat ik de sms niet had gezien dat we half 12 bij de uitgang moesten zijn:P
Terug reis naar huis leek lang te duren, tot 1uur geslapen en het resultaat is 2,5kg vocht verloren:o

Top dag dus! Morgen 1ste stage dag dus dat betekend back on track weer.

• #6.078
alleen ja ik hou niet zo van cutten maar het moet maar eens gebeuren ja:P

Had op z'n minst een Zyzz dance verwacht.
Son, I'm disappoint.

Terug
Naar boven