XXL Nutrition

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.041
Mooie arm training weer Koen!
epic dips are epic.
En ik heb die zyzz gast nog nooit bekeken maar hij danst wel als een baas :roflol:
Thanks Ice, hoe zwaarder ik ga hoe makkelijker het aanvoelt bij bodyweighted krijg ik last van me schouder:rolleyes: haha ja vermakelijke filmpjes heeft die!

das weer een nette traininge kerel! zat je niet vol na die db curls? ik heb dat gelijk en zeker met 20 kg exemplaren
Zat wel goed vol ja, maar verhinderde m'n dips later niet gelukkig.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 21:58 ----------

Je blijft lekker gaan he Koen!!!
begint weer te komen ja! binnekort weer jack3d inkopen en dan kunnen we er weer tegen aan.

kijk bro, dat zij nog eens work outs :D
aan het experimenteren met test pieken ??? problem ginny? :trollface:

• #6.043
kijk bro, dat zij nog eens work outs :D
aan het experimenteren met test pieken ??? problem ginny? :trollface:
haha nee man ik piek alleen voor het slapen nog, wait wut?
voelt wel fijn je dagen opdelen wat intensiteit betreft naar low/med/high

ik lach me rot om je schrijfwijze :p

Njah ik blijf altijd me ding doen, maar dat betekent niet dat ik het er moeilijk mee heb, zo vertelde ze me vandaag dat ze eindelijk een kamer heeft waar ze gaat studeren, studenten huis met 11 jongens alleen!?!?
als ik erachter kom dat er iets gebeurd, i'm gonna wreck this kid (srs), als er dit weekend niet al iets gebeurd:o
Ik ga had d'r wel nog gevraagd wat ze in het weekend gaat doen geen plannen volgens haar.
ik wou nog iets zeggen but I forgot

yougonget.jpg

(je weet hoe de caption gaat :))

Insane dips are insane! Bw+60kg :thumbs:

• #6.048
Vandaag confused wat ik nu moest trainen, ik was ervan overtuigd dat ik benen moest doen, met tegen zin vandaag. Dus ik check me schema, chest/back/abs, ahyeah!! thank god

Incline-BP
12x40KG
10x60KG
8x80KG
5x95KG
7x85KG
9x75KG
15x60KG

Incline Flyes (vanuit cross-over)
gewicht is p.kant
15x10KG
15x15KG heavy
10x20KG
15x12,5KG
15x10KG
15x10KG

1 arm seated incline press (plate loaded)
15x10KG
15x20KG
15x30KG
15x30KG
2 setje 2 armed met 40 en 60kg
2x15x20KG

V-bar pull-down
15x40KG
15x55KG
15x70KG
12x80KG
15x70KG
15x55KG

Cable-row (seated) met hammer-grip handle
15x40KG
15x50KG
15x60KG
12x70KG
15x55KG

DB-pull over
20x18KG
2x15x26KG

BOR (extra)
15x50KG
3x12x80KG easy

Rope-crunches
20x25KG
15x30KG
15x35KG
8x40KG ss 10x30KG
15x30KG

Side-bends met DB (maak een side crunch beweging)
15x14KG
2x12x14KG

2 extra setje straight arm rope pull down
2x15x25KG

Comments;
Had pre/w sample gepakt, waren 4 capsules, ging hard en kon eigenlijk nog door gaan maar was goed geweest haha.
Toen ik thuis kwam nog wat pics geschoten zit erg goeie tussen! andere hoek genomen ditmaal en sommige wat dichterbij dan normaal, ik doe ze nu even uploaden.

t*ring wat een volume!helemaal met die compounds erin,heftige training :cool:

Goede training, ben benieuwd naar de pics. Wel een zyzz pose mag ik hopen.:trollface:

• #6.051
haha geen zyzz pose nu, wel een classic pose tussen wat imo een van de beste is geworden.
vind de ook wel 'zyzz pose' in boxer niet mooi ogen door dat me benen erop staan, die moet je imo gewoon met een broek aan schieten. /on-stage is iets anders ofcourse;)

• #6.052
Enige waar ik mij echt aan stoor is dat ik bij m'n back shots me calves klein ogen, hoewel dat bij de side poses echt niet echt geval is.
Nu ook voor het eerst een goeie lichtinval op me calves bij een side pose.
Ik weeg hier 83kg post/w

zmcok9.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

29ppxk5.jpg

jufvhf.jpg

219ro8o.jpg

Damn, buff.

• Like
Waarderingen: KEUN
Goeie back latspread, ziet goed uit. Binnenkort keertje trainen bro.

Wat ga hij hardt zeg koen lijkt wel of je droger wordt en steeds meer massa krijgt geweldig dit en.nice 6pack man die was half jaar terug nog niet zo goed te zien? Hoe redt je dat?

• #6.056

Goeie back latspread, ziet goed uit. Binnenkort keertje trainen bro.

Wat ga hij hardt zeg koen lijkt wel of je droger wordt en steeds meer massa krijgt geweldig dit en.nice 6pack man die was half jaar terug nog niet zo goed te zien? Hoe redt je dat?
thanks broskis!
komt goed Pleister
@hendrie; ja het valt me zelf ook op, ondanks dat me gewicht het zelfde blijft oog ik droger/voller, maar kracht gezien word ik wel wat zwakker merk ik voornamenlijk op presses. Wat die abs betreft, ik heb nu wel een nieuw plan wat dat betreft maar ben daar nu pas 1,5 week mee bezig.
Ik probeer toe te werken naar leg-raises 10x10xbw, week erna knee-raises, maar zo ver ben ik nu nog niet.
ook die rope-crunches vind ik er fijn!

nu ga ik even de stad in met een paar maten, hoop dat het niet te laat word morgen festival

Ziek getraind weer. Hoe kan je zo in de war zijn met je schema?:P
Traint dat lekker borst en rug op 1 dag? word toch meestal afgeraden omdat grote spiergroepen zijn?

Ziet er top uit dude!!!

fapfapfap @ photo's

nice gozer :)

Mokerhard Keun, moker modderfokking hard! Restecpa!

Terug
Naar boven