- Waardering
- 265
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De lijnen komen de laatste tijd steeds meer en meer door.Goeie foto's man. je poten ogen lekker vol, maar weinig lijnen... of komt het door de lichtinval?
is m'n tweeling broerBen jij dat met die zonnebril in die vid? Echt een baas.
Wel een saai festival lijkt het zo, al ben ik zelf dan ook geen muziekliefhebber.

De lijnen komen de laatste tijd steeds meer en meer door.
is m'n tweeling broer
Dr Lektroluv (op die video) is ook een aparte soort muziek niet voor iedereen nee maar is toch erg bekend. En dit dan?
http://www.youtube.com/watch?v=pV8-n9WS8pM

maar wel buff bro 
Ik ging ook normaal gaan tot ik hoorde dat het nu 28 euro was, terwyl het 5jaar geleden nog gratis was..
Netsky is echt opgekomen tot bangelijk talent. Wat was eigelijk zijn special act/surprise?
En over The Subs, dan had je dit jaar op Dour festival moeten zijn Keun, echt een zotte moshpit met heel de tent op the pope of dope!
indd half 1 zaten we in de auto na haar weer. Dat zie je wel he ouwe fappert.Klinkt als een goeie avond en niet eens laat geworden
Maar wat een suffe mensen hee, epic close-up op de boobs van die chick die dr tong uitstak trouwens
---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 16:34 ----------
Haha een levensgrote wasknijper op t podium, hoe vet xD
moet je even checken of er wat op youtube komt of zo, thanks buddydie set van dr lektroluv was echt nice
als iemand weet waar ik hem kan bemachtigen, hoor ik het graag
tracklist is ook welkom
goeie fysiek ook
Dat is wel zuur ja en het was dit jaar ook weer uitverkocht!!Ik ging ook normaal gaan tot ik hoorde dat het nu 28 euro was, terwyl het 5jaar geleden nog gratis was..
Netsky is echt opgekomen tot bangelijk talent. Wat was eigelijk zijn special act/surprise?
En over The Subs, dan had je dit jaar op Dour festival moeten zijn Keun, echt een zotte moshpit met heel de tent op the pope of dope!

De lijnen komen de laatste tijd steeds meer en meer door.
is m'n tweeling broer
Dr Lektroluv (op die video) is ook een aparte soort muziek niet voor iedereen nee maar is toch erg bekend. En dit dan?
http://www.youtube.com/watch?v=pV8-n9WS8pM

... maar nu dwalen we een beetje af