- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was niet niks die volgorde en volgens mij was het zelf 6x105 flat bp, was een vrije lange training met zn 3en, voornamenlijk met zn 2en.daarna light weight roepen (srs) haha, thanks MarvOja..Koen pakt ergens midden in zijn training nog even 4x105kg op de bench!
Mirin'![]()

UB-kracht gaat echt goed voorruit laatste weken moet ik zeggen.Mirrin your benchpress strenght!!!
Split bevalt je wel? Heb je een bepaalde reprange op het oog voor een set, of push je gewoon zo zwaar mogelijk zonder teveel nadenken? (aangezien je nogal varrieert met high reps 8> and low reps <6)
![]()
I lol'd! Vanaf december gaat dit daadwerkelijk verminderen tot niks voor een periode wil ik nog in bodyweight toenemen, dit icm. me onderrug klachten. Enige wat nu voorruit gaat is me UBNice train Sir Koen drinkalot.
Mooi dat je ub kracht vooruit gaat, eten ook nog steeds goed?
heb 't gevoel dat minderen van jack3d al positief begint uit te werken, vanmorgen tentje opgebouwd LOL. thanks bro
tegen een buffel van 85+kg zeg ik geen nee tegen natuurlijk!
haha ja indd, was een leuke challange tussen mij en me broer hij had er emm +20kg ongeveer aangehangen nog de fag!Nette training kerel, FS en dan extra gewichten er bij hangen is cool![]()