XXL Nutrition

Log KEUN

toch de benen een beetje geprikkeld en dat moet je wel doen. je weet hoelang ik met m'n onderrug problemen heb gelopen en heb ook een bepaalde periode alleen maar 20 reppers met halve ROM op de leg press kunnen doen en dat soort dingen, maar doe dat gewoon wel...als is het alleen maar voor het idee. Juist daarom zei ik trouwens ook tegen je om een andere fysio te zoeken als deze niet reageert ofzo, want als je zulk soort klachten als jij hebt dan moet er gewoon regelmatig wat mee gedaan worden.

foto's zien er erg goed uit man - mooie verhoudingen. laatst in één of ander interview op MD (weet ff niet welke) werd de uitvoering van de side chest besproken en het ging erom dat deze pose tegenwoordig meer gebruikt lijkt te worden om de schouder en arm te laten zien dan om de chest mooi uit te laten komen. probeer dat te voorkomen, want op deze manier lijkt je chest net niet te 'poppen' zegmaar. goed bezig verder!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.582
Thanks sjaak appreciated! Ja ik heb nu voor dinsdag een afspraak staan, ik kan volgens mij wel licht sldl's doen maar ik doe dinsdag toch rug als ik niet te laat terug ben van fysio dan vraag ik gelijk even. Leg-presses kan ik niet doen, squats geforceerd en leg-raises ook niet. Ben benieuwd hoe en wat.

Vanavond nog even delts-traps en wat extra werk.

• #6.583
Delts

MP /seated was bezet, dus ik probeerde hem nog eens
2x15x50KG
10x60KG
8x70KG
6x70KG
12x60KG

Front-raises
10x16KG
10x20KG
10x22KG
10x20KG
10x18KG

Side-raises /seated en strict, delts zaten al vol
3x15x14KG
12x16KG

DB-press
15x16KG
15x22KG
15x26KG
12x26KG
15x22KG

Rear delt-raise
3x15x14KG pumpzz

DB-shrugs
3x15+ x26KG

blijft een indrukwekkend sterkte spiergroep bij je! nice

valt beetje in herhaling ma die raises zijn echt top! hoe gaat met voeding nu?kan je beetje door eten?junk je trouwens wel is koen? of weining?

• #6.586
blijft een indrukwekkend sterkte spiergroep bij je! nice
True, vind het ook een prettige spiergroep om te trainen, alleen was de pomp zo hard dat het pijn ging doen! Ik begin nu alleen weer hard te twijfelen over m'n proporties, door wat Robbie had gepost.
Moet echt een professioneel beoordeeld worden waar ik aan moet werken etc.

Vind me ook steeds kleiner ogen, hoewel me bodyweight toeneemt en me trainingen optimaal zijn naast onderug/benen.
valt beetje in herhaling ma die raises zijn echt top! hoe gaat met voeding nu?kan je beetje door eten?junk je trouwens wel is koen? of weining?
Voeding gaat goed, vandaag:
4 boterhammen (kipfilet/kaas en stoop)
bak bami/kip
4 boterhammen (kipfilet/kaas en stroop) + 1 banaan +1 jodenkoek LOL
spaghetti 1,5 bord
post/w 1,5 scoop pure whey hydrolisate
bord spaghetti weer
zodalijk ga ik nog na de stad zodra ik terug kom nog 50gr casseine

ik junk zo nu en dan, zo had ik een paar dagen terug broodje döner en gister frites.

kijk is aan lekker veel pasta's ,mmm lekker veel plezier straks man!

• #6.589
haha ja collega had ze ergens liggen, couldn't resist, was ook gelijk me 1ste jew koekje

Mn moeder had ook een pot gekocht een keer, wou eentje eten maar heb uiteindelijk alles gegeten. feelsgoodandbadman.jpg

Keuning, gij hedde ook nog geen kaartjes voor de Flex hé? Er is nog één stoel beschikbaar. :mad:
Dat word staan. :D

= uitverkocht vandaag, dus komt niemand meer in..

• #6.593
Mn moeder had ook een pot gekocht een keer, wou eentje eten maar heb uiteindelijk alles gegeten. feelsgoodandbadman.jpg
haha, nice!

Keuning, gij hedde ook nog geen kaartjes voor de Flex hé? Er is nog één stoel beschikbaar. :mad:
Dat word staan. :D
Ik heb iemand die min of meer bij de organisatie hoort 1 kaartje voor me laten wegleggen, maar ik hoor net de ook dat de kaartjes op plaats werder verkocht. Waar zit jij ergens en waarom is het niet gewoon zoals alle andere wedstrijden hoe eerder je daar bent des te beter je zit plaats???
Moet alleen kijken wat ik doe nu gezien Pleister nog geen kaartje heeft.

• #6.594
Goeiemoggel, weekend is weer voorbij nu weer omschakelen, komend weekend word wss een rustig weekend. Als we (maat en ik) ons aan ons woord houden.

Up 4 today: CHESTDAY

Hint:
Iedere zaterdag avond dikke wijven daggeren = fullbody workout!!!

• #6.596
Ik ben alleen geintresseerd als ze aan mijn criteria voldoen, minimaal 8/10 ben zelf 11/10 maar ja

Om alleen al een 8 te zijn moet je op zen minst 1.80 zijn keun.....

Jij bent alleen een 8+ voor kleine chicks en geef toe, een stel mooie benen lukt niet voor een vrouw op 1.60

Om een 6 te zijn moet je wel al een mooi koppie hebben, :trollface: Killy?

Terug
Naar boven