- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja me UB kracht gaat wel lekker inderdaad, heb nu ook me pre/w beperkt tot alleen op chestdagen even kijken hoe dit gaat verlopen kreeg het gevoel alsof ik afhankelijk werd van nu 2e week zonder.mijn bench vloog ook omhoog toen ik met m'n onderrug kamptegoed werk koen, 130 moet er wel inzitten onderhand

Wat sjaak dus zegt vermoed ikHoly shit Koen! Dat zijn serieuse benches! Tell me your secret ..![]()

doe ik niet Roderick hihi :dNee niks niet geen strongmans weg trollen! ik train me helemaal scheel wil niet weg getrolled worden![]()
Zoals het nu uit ziet wel ja, zodra mijn onderrug klachten verbeteren ga ik serieus beginnen met prioriteiten stellen etc.
ssht lol
haha ja dat had ik afgelopen week, bij de fysio van me pa. Kreeg een massage en een testje waarop die vervolgens zei rust te houden waarop ik zei ik me onderrug al genoeg rust gegeven, heb toen 11-10 weken terug gelijk een spoed rustweek gepakt en sindsdien elke training mijn onderrug proberen te ontzien wat goed verliep. Afentoe probeerde ik wel eens wat isolatie oefeningen maar het zit dus in me bekken want er zat geen spier vast.Zolang je een fsyio hebt die snapt dat je een atleet bent zit je meestal goed.
Anders krijg je zo'n 'even rust houden' advies....
Gister rug-triceps getraint, training komt later even alvast een foto komt d'r nog een later.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 08:24 ----------
Lol en nu is me ip adress geblokkeerd op tinypic, violating rules kennelijk LOL