XXL Nutrition

Log KEUN

Keun waneer front raise moviee

Je gaat super koen. MP is ook erg lekker met 12x60!

Dat je delts goed vol zaten geloof ik graag!

Suc6 met je chest vnvd!

goeie offtopic hiero :D

still going strong i see my young padawan

Poseren is ook heel moeilijk, dat je feeling hebt voor poseren zegt niet altijd dat je dan de beste posing doet om je fysiek te tonen, het zal je waarschijnlijk wel zo aangeleerd zijn omdat je dat gevoel hebt ;) maar naar jezelf kijken is heel moeilijk, vooral rugposes, een idee is dan een grote passpiegel ofzo bij de Xenos te halen, die kosten daar niet veel en die achter je neer te zetten terwijl je ook voor een andere spiegel staat.
Ik zie je vast en zeker op de Flex cup :)
Mooie shape voor offseason, ik vind dat zelf het beste om op te bouwen, je ziet dan veel eerder je verbeteringen dan wanneer je een dikke speklaag hebt ;) Top!!
Succes bij de fysio, blessures zijn heel vervelend, ik hoop dat je een goeie fysio die mee kan denken in de BB sport want de meesten gokken maar wat.

Hey Robbie, tof dat je me log eens bekijkt!

Bedankt voor je kritiek, dit heb ik nodig om mezelf te verbeteren maar foto's zijn slechts een moment opname, ik zelf wil eigenlijk eens echt worden beoordeeld worden wat mijn sterke en zwakke punten zijn en daarbij ook poseren. Niet om arrogant te doen, maar ik vind dat ik vrij goed poseer en deze foto's zijn dan ook niet m'n beste, normaal heb ik eens in de zoveel tijd een hele sessie waarbij ik vrijwel elke pose doorloop en op foto zet, hierbij kijk ik daarna terug wat ik goed doe en niet. Deze foto's waren gewoon even snel na me training genomen en probeerde een zo goed mogelijke lichtinval te vinden.

Wat me latspread betreft, ik blijf dit een moeilijke pose vinden dan lukt die beter als de andere keer en dan heb ik ook meer defintie (door de lichtinval) dan op de andere foto bijv.
Qua side-chest verschilt mijn uitvoering ook, heb 2 varianten, een met omhoog getrokken borst en deze variant.
Qua side-tricep geef ik je volkomen gelijk, deze pose vind ik zelf een van me favoriete en beste pose die ik heb, alleen om de beste hoek naar de camera te vinden is vaak moeilijk zonder spiegel, vind die foto zelf ook heel slecht qua uitvoering maar je ziet daar wel heel goed mijn definitie door de slechte belichting daarop eigenlijk.

Misschien moet ik gewoon eens een bezoekje brengen naar jou en Mascha, evt. na de FC als ik je daar zou spreken/spotten.

En dit is mijn off-season shape inderdaad, ik heb er beter bij gestaan maar door wat pijntjes kan ik niet optimaal trainen waardoor voornamenlijk mijn rug dikte en benen licht achteruit gaan.
Ook zijn de weekenden laatste tijd nogal katabool, maar goed ik weet dat dit niet goed is en zal rond december hiermee ook verminderen of afkappen voor een periode dat ik echt ga bouwen en hopelijk blessure vrij!

Heb zojuist me afspraak gemaakt met me officiële fysio voor volgende week disndag, deze kan mijn verder vertellen wat er aan de hand is. Ik blijf erbij dat het aan me bekken licht maar dat hoor ik dan wel.
Vandaag of morgen ga ik nog wat isolatie werk doen voor quads en verder kan ik wel gewoon optimaal hamstrings en calves trainen.

---------- Post toegevoegd Thu 13 Oct 2011 om 18:27 ----------

@posts: bedankt mannen stuk voor stuk doet me goed!! Bodyweight was gisteravond voor het slapen bijna 85kg weer, ik richt me gewoon altijd op het zwaarste bodyweight. Pept mij mentaal meer op, maar ik kijk natuurlijk ook naar m'n ochtend gewicht.
Ik ga iig weer voorruit maar zoals ik eerder zei zijn de gains nu voornamenlijk op mijn UB.

t*ring, dikke raises man sterke schouders, nice!:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.606
Keun waneer front raise moviee
die zal binnekort eens verschijnen haha, moet dat wel fullblown ogen op video ;)
Je gaat super koen. MP is ook erg lekker met 12x60!

Dat je delts goed vol zaten geloof ik graag!

Suc6 met je chest vnvd!
Thanks koekie, die 12x60 is dropsetje wat ik persoonlijk heel vaak doe op vrijwel elke oefening.
goeie offtopic hiero :D

still going strong i see my young padawan
haha, ik met me uitspraken. Thanks darthfather
Poseren is ook heel moeilijk, dat je feeling hebt voor poseren zegt niet altijd dat je dan de beste posing doet om je fysiek te tonen, het zal je waarschijnlijk wel zo aangeleerd zijn omdat je dat gevoel hebt ;) maar naar jezelf kijken is heel moeilijk, vooral rugposes, een idee is dan een grote passpiegel ofzo bij de Xenos te halen, die kosten daar niet veel en die achter je neer te zetten terwijl je ook voor een andere spiegel staat.
Ik zie je vast en zeker op de Flex cup :)
Mooie shape voor offseason, ik vind dat zelf het beste om op te bouwen, je ziet dan veel eerder je verbeteringen dan wanneer je een dikke speklaag hebt ;) Top!!
Succes bij de fysio, blessures zijn heel vervelend, ik hoop dat je een goeie fysio die mee kan denken in de BB sport want de meesten gokken maar wat.
ik reageer morgen even uitgebreid tijd gebrek moet nog eten/douchen en na bed haha.
t*ring, dikke raises man sterke schouders, nice!:)
thanks marcel!

Borst-Biceps

warm-up
incline press machine >niet intressant

Flat-BP
15x50KG
10x80KG
10x95KG
6x110KG easy
4-5x120KG 1 spot echt awesome niet verwacht
13x90KG

Flyes
60graden
12x16KG
12x22KG
2x12x26KG
flat
12x26KG
11x26KG
12x24KG

Decline machine-press
15x100KG
15x100KG +40KG
15x100KG +maat van me erop rond de 75kg volgens mij
20x100KG

Hammer-curl /tepel hoogte
10x14KG
10x20KG
2x10x26KG
10x20KG

1 arm Preacher-curl
12x16KG
7x20KG lekker
10x18KG
12x16KG

1 arm bent-over concentration-curl /heerlijke squeeze!
12x16KG
2x12x20KG
12x16KG
12x14KG

Comments;
echt een heerlijke workout, die BP was echt gruwelijk nice, na die 120kg zo van 'lightweight' lol. Train nu vaak met die maat van me, voeding is minimaal bij hem maar ik ga iig ervoor zorgen dat hij 3x in de week optimaal traint samen met mij!

goed bezig Keun! heel netjes!

• Like
Waarderingen: KEUN
dikke bench, wat is je 1rm?

• Like
lekker bezig kerel! nice BP :) me gusta

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.611
125 is me 1RM, dit was toen ik PR's heb verpulverd tijdens m'n UB/LB schema. Is alweer 3-4 maanden terug volgens mij

• Like
Waarderingen: kane
Mooie bench koen

• Like
ZIEKE workout kerel!

mijn bench vloog ook omhoog toen ik met m'n onderrug kampte :p goed werk koen, 130 moet er wel inzitten onderhand

Holy shit Koen! Dat zijn serieuse benches! Tell me your secret ..:o

Me ****ing gusta damn, pak maar 1tje met dat gewicht :o

:bow:, netjes netjes brah nu op naar 1x150kg haha al die strongman ff wegtrollen haha

Terug
Naar boven