- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had ik ook enkele sets geprobeerd, maar ik vind deze fijner als ik bijv. seated reverse grip rows doe - de compounds spreken me niet meer echt aan wat rug betreft.Als je gevoel hebt dat lats in de weg zitten moet je een keer onderhands proberen, doe het de laatste tijd, wel chill
Nice workout verder
Steken in rug bij rows.
Las ik dat laatst ook al niet?
Zou Beetje oppassen!
Ik ben Door rug gegaan, zenuw beknelling.
Ik heb me bekken uit balans gehad, dat je het even weet en een lichte verzakking van me voet waardoor ik heletijd uit de

ligt het aan mij of die jij altijd best veel oefeningen, en daarbij ook nog veel setjes en herhalingen?
niet alleen schouders maar valt me ook wel op bij armen enzo. Vind zelf ook altijd meer herhalingen fijner puur omdat ik het vaak ook leuk vind2x voorkant
2x zijkant
2x achterkant
zoals ik het zie. valt toch nog best mee? al denk ik dat 2x voorkant misschien niet echt nodig is.
maar heb ook vaker dat mensen zeggen dat het niet goed is enzo+ het feit dat ik ook altijd me warm-up sets erbij vermeld, velen doen dit niet, ik doe het altijd om zo ook een beeld te vormen hoe ik naar werksets opbouw of hoe ik in piramide vorm me gewichten/reps verhoog p.set.2x voorkant
2x zijkant
2x achterkant
zoals ik het zie. valt toch nog best mee? al denk ik dat 2x voorkant misschien niet echt nodig is.
dat is het juist, ik luister zelden naar wat mensen te zeggen hebben tenzij ze zelf een goede onderbouwende gedachte erachter hebben. Anders vind ik het niet eens de moeite waard om ernaar te luisteren, ik heb zowiezo mijn eigen manier van trainen ontwikkeld kort door de bocht gezegt. Veel voornamenlijk op gevoelniet alleen schouders maar valt me ook wel op bij armen enzo. Vind zelf ook altijd meer herhalingen fijner puur omdat ik het vaak ook leuk vindmaar heb ook vaker dat mensen zeggen dat het niet goed is enzo
Amen voor KillyIeder lichaam is anders, Keun reageert er blijkbaar goed op.
njah wilt niet zeggen dat er meerdere manieren zijn die ook werken. Mocht ik achteruit gaan door een of andere redenen weet ik dat ik iets moet veranderen, kan voeding zijn, overtraining, gewenning aan manier van trainen en nog andere aspecten. Heb nu al een kleine aanpassing gemaakt om zo nu en dan partial reps bewust toetepassen tot failure. Niet al te gekke dingen doen.oke dankje Keun, ik ben zelf fan van het idee dat ik geod heb getraind. Zolang ik dit kan doe ik het liever ook maar heb het laatste tijd wat minder gedaan en heb hierbij ook het gevoel dat het wat minder goed gaat. Dus ga binnekort eens proberen wat ik denk dat het beste is voor mij![]()
Is van de andere gym waar ik zit, waar ik overigens al een dikke 5 maanden niet meer ben geweest. Top gym is het imo, maar moest altijd 45min. reizen p.keer.vette tanktop heb je aan man bij die rows!
waar heb je die gehaald?
Sterkte met je schouder gozer! Altijd ****ed up als mensen in je personal space staan!Vandaag had ik overigens een rustdag(gepland), maar me schouder heeft een beetje een zeurende pijn. Kijken of dat morgen weg is.
Beter te groot dan te klein! Loop liever met mijn tepels dan met mijn navel te koopmuscletotaal hebben ze allemaal L dunno of het groot zal uitvallen..