Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben al 2-3uur online geweest, ik ga nu na me vriendin en tegen half 11 kom ik weer on.Heb ik ook even gehad, gaat vanzelf met rust over..
kom je zo btw nog online en ben je nog langs de dixons geweest?
ja dat dacht ik ook, maar toen ik dat eens vermeld had kreeg ik meteen een reactie ''gij doet 200KG op seated calve-raise, gij zijt een wonder' and yes indeed ik ben een wonder!leuk getraind keun.
bedoel je seated calf raise?
en you beat me on the dips.
mijn record is 6 x + 25

doe niet alsof het een spelletje is, COD is me leven jewhey't!KEUNing, jij speelt CoD toch?
ik ga hem ook halen, + headset.
beetje tip voor goede (betaalbare) headset?
dit was 100%.niet elke training kan 110% zijn. dus overmorgen beter
although je training niet er wel netjes uit![]()

ik heb het even opgezocht wat precies het verschil is tussen chest/triceps dips, chest is meer voorovergebogen dus?Gaat lekker hier keun!!Btw die dips waren die nou chest/ of tricep dips?

we hebben hardcore chains!!Het moet heerlijk zijn om een broer te hebben met dezelfde passie. Sterk dat je je herpakt hebt! 8 x +25 dips zijn sterk! Doe je gewoon een dumbbell tussen je voeten? Of heb je een andere truck?
sullauw!JA pik jij gaat die headset halen en dan is die van ons.^^
lekkere rug training mother fcker
ben blij als we weer samen kunnen trainen dat ik uit die nachtdiensten kom..
je groeit me nu beetje te snel dadelijk lig ik als grote broer flink achter en dat willen we niet he
slaap lkkr en tot over paar uurtjes
(met hatebreed) zal je wel niet kennen broeder!
nou zo zie ik het niet echt, ik concureer tegen mezelf

en je hebt zo nu en dan vervoer als 17jarige na de gymHet moet heerlijk zijn om een broer te hebben met dezelfde passie. Sterk dat je je herpakt hebt! 8 x +25 dips zijn sterk!

klein dingetje ik had een kop telefoon met microfoon in gedachten, maar als deze goed werkt, en een goede audio kwaliteit heeft in COD MW2 (ps3) ben ik misschien wel berreid hem te halen.Sterk kerel die dips! Goede training voor de rest
Ik heb deze headset gekocht bij bol.com werk ook perfect 15 euries
http://www.bol.com/nl/p/elektronica...dset-over-the-ear/9005000006389780/index.html
thanks man, ik struggle ook vaak met bepaalde gewichten, eigenlijk moet ik minder zwaar trainen, volgens mijn schema maar ik weet het niet.pff echt super je krachtstats en de gewichten die je verplaatst jonge, echt goed bezig, mooie trainingen, qua oefeningen en volgordes lijkt het wel op mijn trainingen. hoelang was je nou al bezig?
en hoe ben je begonnen, eerst op kracht getraint en dernaa massa, of altijd massa?
kwil wel wat meer over je weten![]()
)
ik haat rug! of ja deadliften, omdat ik deze oefening gewoon niet fijn vind, geef mij maar rackpulls, verder vind ik alle spiergroepen gewoon lekker om te doen.je favorite? ik vind m wel lekker maar kan toch echt niet zeggen dat ie lekkerder is dan rug
train ze vandaag man!