AndroidHealthClinic

Log KEUN

Heb ik ook even gehad, gaat vanzelf met rust over..

kom je zo btw nog online en ben je nog langs de dixons geweest :D?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
Heb ik ook even gehad, gaat vanzelf met rust over..

kom je zo btw nog online en ben je nog langs de dixons geweest :D?
ik ben al 2-3uur online geweest, ik ga nu na me vriendin en tegen half 11 kom ik weer on.
ben bij de dixons geweest, hij was uitverkocht!
mediamarkt had een met kabel, maar die rade jij mij af.
nieuwe headsets komen eind jan. binnen zei die medewerker

ik begin weer erin te komen toestraks matige potjes gespeelt, onder andere deze scores
18-3 in karachi 27-6 rundown
en nog een paar, heb ook geoefent met demolition, beetje wennen nog.

tot vanavond!

• #1.143
work-out meal net op, nu even laten zakken 5gr EAS en dan op me fiets naar de gym.
naar de gym, 2 scoops NOS-Ether (1e dosis), 20gr EAS,20gr Dextro yum!
had gelezen dat de smaak smerig was van NOS, maar we zullen zien.
hopelijk aan het einde van de rit 80KG (als die weegschaal me de vorige x niet voor de gek had gehouden met 75KG!)

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

Rug-Triceps

Laat je maar eens gaan :D!

• #1.145
Rug-Triceps ++Calves

DL
15x50KG
10x80KG
8x120KG
10x110KG
14x100KG (ALLES!)

Yates-Row
16x50KG
10x85KG
13x75KG
15x65KG (nice and slow, squezeee)

ik was hier al hellemaal op, geen energie, niks meer;

Pull-Down (behind neck)
15x40KG
10x70KG
12x65KG
14x60KG (super strict)

hier dacht ik zal ik het voor gezien houden voor vandaag, ik zelf wou door gaan, maar me lichaam niet, toch door gegaan.
GELUKKIG!

Dips
15xBW (ging lekker licht, en kreeg weer meer energie).
8xBW+25KG (PR)
10xBW+15KG
12xBW+10

French-Press EZ-Bar (gewicht zonder stang)
15xEZ-B
9x30KG
12x25KG
15x20KG (hard 15)

Extra;
(Half standing/seated Calves Machine, Hammer Strength/plate loaded)
25x80KG (slow)
25x120KG
20x120KG
25x80KG (slow)
25x80KG

weet iemand de naam hier van?

Opmerkingen:
Ik merk dat ik zwakker word in deadliften, wat ik niet zo heel erg vind maar minder gewicht is nooit leuk.
denk dat me 1RM nu misschien op 140 zit.
Wazig dat ik geen energie meer had, en daarna er weer keihard er tegen aan kon gaan.
Lekker een PR erbij, wat ik hellemaal niet had verwacht, vooral met me nieuwe schema.
Verder doe ik altijd meer reps als ik bij me zwaarste set meer reps eruit krijg dan 8.

Vandaag 1e dosis NOS-Ether genomen, gadverdamme dat is echt smerig! en ik dan ben ik nog wel wat gewent.
Zolang ik er van groei ben ik tevreden.

Laatst bewerkt:
leuk getraind keun.

bedoel je seated calf raise?

en you beat me on the dips.
mijn record is 6 x + 25

KEUNing, jij speelt CoD toch?

ik ga hem ook halen, + headset.
beetje tip voor goede (betaalbare) headset?

niet elke training kan 110% zijn. dus overmorgen beter :)

although je training niet er wel netjes uit :D

• #1.149
leuk getraind keun.

bedoel je seated calf raise?

en you beat me on the dips.
mijn record is 6 x + 25
ja dat dacht ik ook, maar toen ik dat eens vermeld had kreeg ik meteen een reactie ''gij doet 200KG op seated calve-raise, gij zijt een wonder' and yes indeed ik ben een wonder!
maar hij is half staand/half zittend, check 1e pagina van me log, daar heb ik een filmpje van Kai Green geplaatst, en daar zie je die oefening meteen als afbeelding van het filmpje.

yes, BB beats P-lifter (flauw hoor):cool:
KEUNing, jij speelt CoD toch?

ik ga hem ook halen, + headset.
beetje tip voor goede (betaalbare) headset?
doe niet alsof het een spelletje is, COD is me leven jewhey't!
ik moet ook nog een headset halen, een mede DBB'er/COD speler, zei me dat Dixons goeie hebben voor zo'n 30euro met bluethoot(=verkeerd geschreven)
.
(kabel headset ga ik ook niet halen, ik wacht tot ze weer nieuwe headsets binnen krijgen).

---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

niet elke training kan 110% zijn. dus overmorgen beter :)

although je training niet er wel netjes uit :D
dit was 100%.

de training was opzich wel goed maar had niet echt energie tot dat ik na een andere spiergroep overging.
haalde me reps wel dus.;)

JA pik jij gaat die headset halen en dan is die van ons.^^
lekkere rug training mother fcker
ben blij als we weer samen kunnen trainen dat ik uit die nachtdiensten kom..

je groeit me nu beetje te snel dadelijk lig ik als grote broer flink achter en dat willen we niet he
slaap lkkr en tot over paar uurtjes

Lekker hoor concurentie in je eigen familie!

Gaat lekker hier keun!!Btw die dips waren die nou chest/ of tricep dips?

• #1.153
Het moet heerlijk zijn om een broer te hebben met dezelfde passie. Sterk dat je je herpakt hebt! 8 x +25 dips zijn sterk! Doe je gewoon een dumbbell tussen je voeten? Of heb je een andere truck?

• #1.155
Het moet heerlijk zijn om een broer te hebben met dezelfde passie. Sterk dat je je herpakt hebt! 8 x +25 dips zijn sterk! Doe je gewoon een dumbbell tussen je voeten? Of heb je een andere truck?
we hebben hardcore chains!!
hehe nee was het maar zo, we hebben gewoon een dip-belt, en dan moet je met een chain(2kg of zo of minder) de chain door de plates heen doen en dan bevestigen aan de riem. super ding!

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

JA pik jij gaat die headset halen en dan is die van ons.^^
lekkere rug training mother fcker
ben blij als we weer samen kunnen trainen dat ik uit die nachtdiensten kom..

je groeit me nu beetje te snel dadelijk lig ik als grote broer flink achter en dat willen we niet he
slaap lkkr en tot over paar uurtjes
sullauw!

ging wel lekker had alleen niemand die me deed oppeppen tijdens de set, moest ik dan maar zelf doen:wanker: (met hatebreed) zal je wel niet kennen broeder!

dat willen we 'JUIST' wel:D
Lekker hoor concurentie in je eigen familie!
nou zo zie ik het niet echt, ik concureer tegen mezelf;)
Het moet heerlijk zijn om een broer te hebben met dezelfde passie. Sterk dat je je herpakt hebt! 8 x +25 dips zijn sterk!
en je hebt zo nu en dan vervoer als 17jarige na de gym:rolleyes:
en vaak een trainings partner, die me op vele flanken qua gewicht inmaakt, maar zoals ik zei ik concureer tegen mezelf en richt me niet zo op andere mensen, ook me broer niet (misschien een beetje)

toen ik klaar was met de rug, en overging na triceps had ik zoveel energie weer, en had uiteindelijk de kuiten extra aan gepakt.
resultaat vandaag; spierpijn triceps,hams,rug,kuiten, NICE!

pff echt super je krachtstats en de gewichten die je verplaatst jonge, echt goed bezig, mooie trainingen, qua oefeningen en volgordes lijkt het wel op mijn trainingen. hoelang was je nou al bezig?
en hoe ben je begonnen, eerst op kracht getraint en dernaa massa, of altijd massa?
kwil wel wat meer over je weten:D

• #1.158
Sterk kerel die dips! Goede training voor de rest
Ik heb deze headset gekocht bij bol.com werk ook perfect 15 euries
http://www.bol.com/nl/p/elektronica...dset-over-the-ear/9005000006389780/index.html
klein dingetje ik had een kop telefoon met microfoon in gedachten, maar als deze goed werkt, en een goede audio kwaliteit heeft in COD MW2 (ps3) ben ik misschien wel berreid hem te halen.

hoor je trouwens ook wat de team genoten zeggen tijdens een game match? (via de headset, of gewoon via de televisie, of beide)

&thanks for the tip!
pff echt super je krachtstats en de gewichten die je verplaatst jonge, echt goed bezig, mooie trainingen, qua oefeningen en volgordes lijkt het wel op mijn trainingen. hoelang was je nou al bezig?
en hoe ben je begonnen, eerst op kracht getraint en dernaa massa, of altijd massa?
kwil wel wat meer over je weten:D
thanks man, ik struggle ook vaak met bepaalde gewichten, eigenlijk moet ik minder zwaar trainen, volgens mijn schema maar ik weet het niet.
wat vinden jullie in algemeen van me gewichten in verhouding met me schema (70-80% van me 1RM ongeveer)
ik haal de reps wel gewoon dus, soms wat makkelijker dan de ene keer.
ik blijf redelijk zwaar omdat ik dit het fijnst vind, ben nu wel benieuwd wat jullie ervan vinden.

ik ben begonnen met trainen (lees fitness) in augustus 2007, toen was ik nog hellemaal nieuw in dit 'fitnes'wereldje.

me 1e schema waar ik mee begon was gewoon de normale split, ik deed gewoon bij elke set de gewichten verhogen en ging tot 5 tot 14reps ongeveer.
dit schema heb ik een 'hele lange tijd' aangehouden, omdat ik dit schema gewoon ideaal vond/vind. Ik zag er na een jaar toch al redelijk goed uit qua fysiek, maar had nog nooit van een voedingsschema gehoord.

naderhand ik steeds meer op ging zoeken over bodybuilden kwam ik bij DBB terrecht, dat was in mei 2009.
ik ging meer over voeding lezen en heb per direct ook een eigen voedingsschemagemaakt, en uiteindelijk heb ik gewoon een vast schema dat ik gewoon all year rond nuttig.
na het verbeteren van me voeding begon ik ook toe tenemen in gewicht(ofcourse) en ben sinds mei 2009 tot jan 2010 15KG gegained.

nu ben ik nog steeds aan het komen in gewicht, zit nu sinds kort op 75KG, terwijl ik eind 2009 nog op 72-73KG hing.
nu begint me BF ook aardig te stijgen, met name me buik, defintie van abs worden minder, dat viel me vandaag erg op.
daarom ga ik komende weken ook nog afentoe cardio in me training der bij gooien.

(ik hoop dat ik alles een beetje duidelijk heb geformuleerd:p)

NU volg ik dus een nieuw schema, die je ook kunt vinden in mijn handtekening, maar ik leg het even uit.

ik draai nu 3 tot 6 sets, licht aan de spiergroep/oefening.
rep opbouw kan varieren tot 6,8,10,12 en meer, licht aan de spiergroep.
gewicht, warm-up een tot twee setjes, zwaarste werkset, dan wat lichter, en dan nog lichter. (blijft toch redelijk zwaar).

ook nog een leuke toevoeging, ik wil naderhand toch de gewichten wat omhoog voeren, ik doe nu op de BP altijd 80KG als zwaarste set, uiteindelijk ik gewoon 85KG doen als 1e werkset, en dan 4 weken later ongeveer 90KG, zodat ik toch een kleine gewichts toename maak tijdens dit schema, die gebaseert is op massa aanzetten.

me 1RM op de Benchpress was op 66KG bodyweight, 2x110KG dit was afgelopen zomer.
of ik nu dit gewicht nog kan duwen is een 2e, maar ik heb het al eens gedaan, toen trainde ik gewoon tot het uiterste!

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

zo ik ben klaar met me verhaal, het is meer geworden dan ik in gedachten had:D

Morgen staan de Schouders-Traps weer op het progamma, my favorite!

Laatst bewerkt:
je favorite? ik vind m wel lekker maar kan toch echt niet zeggen dat ie lekkerder is dan rug :)
train ze vandaag man!

• #1.160
je favorite? ik vind m wel lekker maar kan toch echt niet zeggen dat ie lekkerder is dan rug :)
train ze vandaag man!
ik haat rug! of ja deadliften, omdat ik deze oefening gewoon niet fijn vind, geef mij maar rackpulls, verder vind ik alle spiergroepen gewoon lekker om te doen.
maar schouders-traps is de koploper samen met borst en laten we triceps niet vergeten.

wat hou ik toch van mijn sport:$

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven