- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Nice Keun, wel flauw dat die het zo hardop zei, maar het is toch ook wel een compliment natuurlijk haha! Harde Inclines en 21's hoor, gut gepompt
Bestelling binnen, ooeeehh, ''time 2 knal''
Thx homeboy's,Sterke training.
Bezie het maar als een compliment met die opmerking van kuren. Dat wil zeggen dat je hard gaat!![]()
njah toch flauw, want er zijn 'zoveel' mensen die er gewoon geen verstand van hebben, het eten, bepaalde supps en al hellemaal AAS! gewoon de BB levenswijze.
Een aantal was me ook al vreemd aan het kijken op dat moment, en ja sta ik daar wat met een gruwelijke pomp/aders/lijnen op me armen, op dat moment is dat niet iets waar je vrolijk van word.
Toestraks voor de training voelde ik me echt een softie, dat zei de spiegel dan, dit heb ik vaker dat ik een dip heb, maar zodra ik in de sportschool ben heb ik hier totaal geen last meer van, maar die dipjes liggen voornamenlijk door de lichtinval op dat moment van de dag (klinkt stom, is het ook) overdag bijv. vind ik de belichting zwaar klote. (wat een onzin zet ik hier neer
)inclines gaan inderdaad hard, ben blij dat ik me techniek een maand geleden heb verandert. en dat 21en t*ring wat een zware oefening, logisch dat ik als ekte ecto hier hard op ging!
beter gebruik ik lichtere gewichten 30-35KG als zwaarste set, en ik kan zowiezo niet me schema opbouw aan houden met 21en anders is het natuurlijk geen 21en meer.
ben benieuwd wat NOS-Ether voor me gaat doen

!
?