MuscleMeat

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
Nice Keun, wel flauw dat die het zo hardop zei, maar het is toch ook wel een compliment natuurlijk haha! Harde Inclines en 21's hoor, gut gepompt :thumbup:

Bestelling binnen, ooeeehh, ''time 2 knal''

Sterke training.
Bezie het maar als een compliment met die opmerking van kuren. Dat wil zeggen dat je hard gaat! ;)
Thx homeboy's,
njah toch flauw, want er zijn 'zoveel' mensen die er gewoon geen verstand van hebben, het eten, bepaalde supps en al hellemaal AAS! gewoon de BB levenswijze.
Een aantal was me ook al vreemd aan het kijken op dat moment, en ja sta ik daar wat met een gruwelijke pomp/aders/lijnen op me armen, op dat moment is dat niet iets waar je vrolijk van word.

Toestraks voor de training voelde ik me echt een softie, dat zei de spiegel dan, dit heb ik vaker dat ik een dip heb, maar zodra ik in de sportschool ben heb ik hier totaal geen last meer van, maar die dipjes liggen voornamenlijk door de lichtinval op dat moment van de dag (klinkt stom, is het ook) overdag bijv. vind ik de belichting zwaar klote. (wat een onzin zet ik hier neer???)

inclines gaan inderdaad hard, ben blij dat ik me techniek een maand geleden heb verandert. en dat 21en t*ring wat een zware oefening, logisch dat ik als ekte ecto hier hard op ging!
beter gebruik ik lichtere gewichten 30-35KG als zwaarste set, en ik kan zowiezo niet me schema opbouw aan houden met 21en anders is het natuurlijk geen 21en meer.

ben benieuwd wat NOS-Ether voor me gaat doen:rolleyes:

Wat heb je aan je techniek veranderd, als ik vragen mag :D!

• #1.123
Wat heb je aan je techniek veranderd, als ik vragen mag :D!
emm ik deed eerst gewoon zeg maar, maar daarna heb ik een smallere grip genomen, en deed ik dieper met me ellebogen zakken, waardoor ik meer een incline-CGBP deed, maar ik ging ook niet meer voorruit qua gewicht, alleen achteruit, daarna ben ik gewoon weer normaal gaan doen.
iets buiten schouder grip, en dan gewoon lekker breed laten zakken.
(kan ik niet goed uitleggen)

ging inderdaad lekker vandaag:D
haha maar ik zit altijd wel op deze gewichten hoor, hoewel die 80KG wel goed ging, jammer dat ik de 7/8 niet alleen haalde, de 6 was al persen maar ik had hem gezegt niet te helpen en dat deed die, en bij de 7e ja moest die wel helpen.

dit is ook de 1e keer dat van zo'n sampletje een serieuze pomp kreeg!

i know, je zitaltijd rond de 80 met benchen.
maar die uberpomp is dan toch wel najzz

• #1.125
i know, je zitaltijd rond de 80 met benchen.
maar die uberpomp is dan toch wel najzz
nu ik erover na denk, me incline is normaal 70 a 75KG heb wel eens 80KG gedaan, en vraag me af waarom ik gewoon 80KG erop heb gedaan ipv 75KG, maar dat boeit niet heb aardig wat reps eruit gekregen, maw. me incline is goed bijgetrokken met me flat-bench.
ik zit volgens mij wel aan de scheiter-ritus:mad:

shitty....

:D

he schijter, je gaat als een speer man!
kom je vanavond nog ff op een andere manier knallen :roflol: ?

• #1.128
heb nog net geen spetters, dan zit het nog wel snor
he schijter, je gaat als een speer man!
kom je vanavond nog ff op een andere manier knallen :roflol: ?
jaja ofc. heb me vriendin al afgebelt door me schijterij, dus ik hoop dat ik niet tijdens een goed potje, opeens een spontane druk op me darmen krijg:roflol:
als ik uberhaubt een goed potje eruit kan krijgen
maar we gaan knalluh!

oke oke netjes,
ik zal tussen 9 en 10 uur komen denk ik..
let niet op me spraak wat ik heb dan meestal wel noten of pinda's in me waffel!

• #1.130
oke oke netjes,
ik zal tussen 9 en 10 uur komen denk ik..
let niet op me spraak wat ik heb dan meestal wel noten of pinda's in me waffel!
ik pak me noten tegen half 11, 11uur me kwark en slapen, ik ga hem eens aansluiten weer, ik verander namenlijk elke dag van plaats, dan in de woonkamer/broer's kamer/mijn kamer, op mijn kamer heb ik de beste score's gehaald nog tot nu toe.

• #1.131
vergeten te vermelden, had ook nijging tot braken vandaag, wss doordat ik slecht op adem kwam, njah big deal:thumbs:
+ik ging gewoon hart!

Pfff, die workout supps laten je ook zo vreselijk kakken he!:mad: Maarre goede training weer neer gebeukt man!

En het hele spiegel verhaal herken ik wel..hoewel bij ons in de gym ook belichting klote is!:mad:

Workoutsupps... 1 zakje NO-Xplode is dus véél te veel voor een Dwerg :(

• #1.134
Pfff, die workout supps laten je ook zo vreselijk kakken he!:mad: Maarre goede training weer neer gebeukt man!

En het hele spiegel verhaal herken ik wel..hoewel bij ons in de gym ook belichting klote is!:mad:
vertel mij, het is nu nog aan het na borrelen! De belichting in me gym is dan weer op bep. plaatsen uitstekend! Ik vind de de lichtinval in de avond thuis altijd wel goed. Jij ook hart gebeukt!
Workoutsupps... 1 zakje NO-Xplode is dus véél te veel voor een Dwerg :(
ge meent 't, dwergen kunnen ook niet lezen heb ik gehoord. Hehe nee, 1zakje zijn 2 doseringen. Staat heel klein vermeld. Wat was er gebeurt dan, hyper, kotsen, schijterij?

ge meent 't, dwergen kunnen ook niet lezen heb ik gehoord. Hehe nee, 1zakje zijn 2 doseringen. Staat heel klein vermeld. Wat was er gebeurt dan, hyper, kotsen, schijterij?
Ik heb jouw ervaringen volledig gemist met het spul, en heb er ook niet meer naar gezocht. En heb je gezien hoe klein de tekst op het zakje is?! :eek:

Hyper.

Niks meer, alleen hyper.

• #1.136
Ik heb jouw ervaringen volledig gemist met het spul, en heb er ook niet meer naar gezocht. En heb je gezien hoe klein de tekst op het zakje is?! :eek:

Hyper.

Niks meer, alleen hyper.
ik had bij de 1e erbij gezet, volgens mij ook bij de 2e dat ik hem gedeelt had met me broer:P
jij hebt misschien 1/4 zakje nodig, nee gewoon half denk ik(misschien ietsje minder)

naise, de bus=vol en rijd dus langs:D dan maar de volgende nemen, denk dat ik me vandaag zowiezo ziek meld op school, nog steeds last van me darmen.???

• #1.137
Het was de bedoelling dat ik vandaag samen met me vriendin zou gaan trainen, of ja samen erheen gaan, maar ze voelt zich niet zo lekker, ik zelf ben ook nog niet 100% herstelt van me training van gister/schijteritus. Dus neem ik maar een rustdag.
Morgen ben ik toch vroeg uit van school (kwart over 10), zorg dat me voeding tip top in orde is, en tegen 2uur rug-triceps of benen trainen (die heb ik vorige week niet gedaan omdat ik op de dag dat ik de benen geplant had last van me knie had/'heb nog steeds').

nou succes morgen :D

Kijk maar uit me die knie'en Keuning ;)!

Terug
Naar boven