- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

klein dingetje ik had een kop telefoon met microfoon in gedachten, maar als deze goed werkt, en een goede audio kwaliteit heeft in COD MW2 (ps3) ben ik misschien wel berreid hem te halen.
hoor je trouwens ook wat de team genoten zeggen tijdens een game match? (via de headset, of gewoon via de televisie, of beide)
&thanks for the tip!
Morgen staan de Schouders-Traps weer op het progamma, my favorite!
ik heb een wel een limiet zeg maar hoe zwaar ik maximaal ga, ik ga in ieder geval niet buiten de lijnen. (of heel zelden)Je moet toch gewoon zo zwaar mogelijk gaan, als je je reps maar haalt. Ja toch ?
ik wil het(schema) tot maart-april vol houden, en dan langzaam me kcal omlaag brengen naar zo'n 2000-2500. en na de zomer weer opvoeren na 3500 a 4500kcal.Denk dat een schema waarbij je je 'in moet houden' wel lekker kan werken voor je massa.En langzaam opbouwen klinkt goed (zoals je zelf ook aangaf - die bench omhoog). Niet te lang doen. Je wordt vanzelf 'eager' naar meer gewicht
Niet dat ik gehinderd word door veel kennis of ervaring op het gebied van BB...![]()
moet ik even over na denken, thanks Robert!(nogmaals)Is inderdaad een klein dingetje ik speel zelf ook cod mw2 op de ps3 bij mij werkt ie perfect. Je hoord je teamgenoten gewoon via de headset maar je kan ook instellen dat je ze via de tv hoord maar dan word het onduidelijk. Waarschijnlijk heb je met zo'n koptelefoon met microfoon wel beter geluid hoor maar daar betaal je ook weer een stuk meer voor..
8-10% lijkt me wel een uitdaging, ik gok dat ik nu op zo'n 12% zit, heb nog nooit me BF opgemeten.Tot hoeveel procent wil je dan gaan (vet) in die zomercut? Ik denk wel dat het mogelijk is om 80 kg te wegen tegen danZeker met jouw aanleg! Hoe ging de training?
ik heb eerst volgens mij 4 of 6x70KG gedaan, en in theorie ga ik ook iets te zwaar met de MP, ik ga deze dus voortaan verlagen in gewicht.ik vind dat je mp toch wel sterk blijft keun.
lekker geknald weer
respect voor die side raise's weer. altijd sterk weer
8-10% lijkt me wel een uitdaging, ik gok dat ik nu op zo'n 12% zit, heb nog nooit me BF opgemeten.
80KG met het zelfde BF is me doel, dus dat word (iets) cleaner eten.
ik ga me noten ook verminderen, ik eet vaak 5 tot 8 handjes vol.
zie post hier boven voor me training
---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------
ik heb eerst volgens mij 4 of 6x70KG gedaan, en in theorie ga ik ook iets te zwaar met de MP, ik ga deze dus voortaan verlagen in gewicht.
ik vind 1arm side-raises trouwens GEEN lekkere oefening, volgende x gewoon om en om, of rear-delt op een bankje.
Thanks ron, ik doe een arm op me rug en dan gewoon omhoog swingen, en dan zo stabiel mogenlijk blijven staan.(wat me makkelijk afgaat)Lekker training Keun, ik ga zo ook maar schouders+traps doen, kan het niet laten hehe.
Die MP is echt nice, hoe voer jij trouwens die one hand side raises uit ?
die doe ik meestal zittend op een bankje na me shrugs, vandaag achterwege gelaten.ik deed ze altijd gewoon tegelijk allebei de kanten
thanks, hoewel ik nog steeds me MP minder vind worden.mooie training man, erg sterke mp's
vind je dropsets ook interresant , misschien dat ik dat ook doe als ik klaar ben met mn 12 rep schema voor een maandje of 1-2
(is op massa gebaseert)ze zijn in principe niet zo zwak, ik doe meer dan de gemiddelde superdude doet benchen.Lekker koenski!! Mooie training. Idd jammer van je MP man. Maar vind ze echt niet slecht hoor!
Congrats met 75kg gappie! Well done!

!!
ze zijn in principe niet zo zwak, ik doe meer dan de gemiddelde superdude doet benchen.
ik ben gewoon nog gewent dat ik eerst 70kg deed, maar op dat volume trainen we niet meer he kwarkie
ik heb je gemist!!
haha binnekort update picca![]()
ben er weer gappie 
welcome back
mooijboy mooijboy, verder kan ik het liedje even niethe keun!
lekker getrained weer jongen
je kan me atm uitlachen in mijn log van mijn schandalige foto's
vanavond nog even online of noh?
edit/ zie net dat je plannen hebt vanavond![]()